spatiesdoeikooknietaanjeleesthetmaarlekkerzowantikhoudmijgewoonnietaandievageregelsdealwithitofzoofgewoonnietdatkanooknatuurlijkwatjijwiltgroetjesvanaequequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
NET ALS MET HOODFLETDERZ en ,,,interpunktie en spellingsreegels. Allemaal niets zeggend..
Dat kon je wel instellen een tijdje geleden, maar gelukkig alleen voor je eigen weergavequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen keus om in comic sans te posten
quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk die mensen neem ik ook niet serieus. Website met comic sans, ik ben weg
Die grote rode knopquote:
Oh echt? Nou ja als ik het maar niet ziequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kon je wel instellen een tijdje geleden, maar gelukkig alleen voor je eigen weergave
quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:46 schreef aeque het volgende:
[..]
spatiesdoeikooknietaanjeleesthetmaarlekkerzowantikhoudmijgewoonnietaandievageregelsdealwithitofzoofgewoonnietdatkanooknatuurlijkwatjijwiltgroetjesvanaeque
Jahquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal vast een instelling in je profiel zijn.
Je weet broquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
NET ALS MET HOODFLETDERZ en ,,,interpunktie en spellingsreegels. Allemaal niets zeggend..
Zal ik een TR zettenquote:
Ik bedoel alles wat ik zeg in de kern positiefquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwoa, ik snap het ergens wel. Als je boos op iemand bent en een hartje als PI hebt is dat net zo effectief als dat je iets liefs tegen iemnad wil zeggen met een boze of (te) blije PI.
Nee die krijgt waarschijnlijk onverwacht een pijpbeurt en is nu ff aan het bijkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |