SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
Ik zie nooit TRs bij dit topicquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat het leuk is om als je wakker wordt tientallen TR's te zien![]()
![]()
Paardenpikvirus is weer uitgebrokenEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Ik zie er maar een paar die werkelijk met punten bezig zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat de punten toch belangrijk genoeg zijn voor de meesten die hier posten. Want de ONZ SC is 's nachts uitgestorven.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik zou anders ook niet weten waarom andere topics 's nachts niet lopen als DTS dicht isquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie er maar een paar die werkelijk met punten bezig zijn.![]()
SwJ heeft speciaal voor mij open gehouden omdat ik niet veel ga slapenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dat zal het zijn, ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Het is dan ook de combi, spel en chatIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Neen.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
* Harrie denkt dat vooral de wetenschap dat de kans heel groot is dat er mensen zijn die mogelijk een reactie geven op je post in de nacht of een rel de volgende dag als ze je hebben laten lopen dat de Cirkel rond maaktEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Dat lijkt me wel aannemelijk. Zo is hij welquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
SwJ heeft speciaal voor mij open gehouden omdat ik niet veel ga slapen![]()
Nou precies dat dus.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Tis wrl jammer dat er nu niemand is kn mee te kletsen snachts
Maar goed, daarom naar de ONZ SC verkassen als 't hier dicht gaat.Well, life can be a riot
wie zij dat nou als denken als je wakker wordt en er tientallen TR staat?
soury ofzo? weet niet meer topic al dicht
maar nee dat lijkt me ook niet leuk, maar dan moet je duidelijke regels stellen die er niet zijn voor dit topic.Do what you love, love what you do!![]()
Slijmbalquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel aannemelijk. Zo is hij welEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Het gaat wat sneller door de bolk postjes, dan vallen de sneren minder snel opquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:08 schreef Harrie het volgende:
* Harrie denkt dat vooral de wetenschap dat de kans heel groot is dat er mensen zijn die mogelijk een reactie geven op je post in de nacht of een rel de volgende dag als ze je hebben laten lopen dat de Cirkel rond maaktIedereen is een kutlultrut
Nee man, je moet gewoon niet elke TR te zwaar aanzetten en het belang van Fok! boven je eigen ego zetten, moeilijker is het nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
maar nee dat lijkt me ook niet leuk, maar dan moet je duidelijke regels stellen die er niet zijn voor dit topic.
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Je zit verkeert. Over je zalige dromen kun in je KPD postenquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben niet met punten bezig.
Kom net uit een zalige droom![]()
I know maar daar is t dus n stuk rustiger nuquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou precies dat dus.
Maar goed, daarom naar de ONZ SC verkassen als 't hier dicht gaat.
JammerTrust nobody![]()
ik heb nooit met opzet dit topic gesaboteerd. hoe makkelijk ook wss wel. want het is zo niet duidelijk wat wel en niet mag.
maar onder het mom van punten scoren mag alles. dus tja. niet raar dat er daardoor wat rare dingen gebeuren he?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben niet achterlijk he?quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
maar nee dat lijkt me ook niet leuk, maar dan moet je duidelijke regels stellen die er niet zijn voor dit topic.Iedereen is een kutlultrut
Niet die soortquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit verkeert. Over je zalige dromen kun in je KPD postenVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Misschien als DTS dichtgaat dat mensen daarheen gaanquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know maar daar is t dus n stuk rustiger nu
Jammer
Well, life can be a riot
Je kunt ook alles als sneer zien, misschien dat bepaalde mensen helemaal nergens meer tegen kunnen en daarom alles zo zien. Dus gewoon heel ONZ dicht want meer dan DTS is er niet meer en klaar, zand er over.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat wat sneller door de bolk postjes, dan vallen de sneren minder snel opEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
ik maak bijna nooit TR? dat werd gezegd he?quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee man, je moet gewoon niet elke TR te zwaar aanzetten en het belang van Fok! boven je eigen ego zetten, moeilijker is het nietDo what you love, love what you do!![]()
Kree leest weer alleen wat 'ie wil lezen
Well, life can be a riot
Het is snachts dichtquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien als DTS dichtgaat dat mensen daarheen gaan
Maaar daar rustigeTrust nobody![]()
Nee een achterlijke zure kut zou teveel credits zijnquote:![]()
ik heb speciaal voor jou mijn PI aangepastEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
weet niet waneer maken jullie TR dan? het is eigenlijk nl het laatste wat ik doe en dat is als ik het echt te ver vindt gaan. en dat is echt niet zo snel.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, ik kom alleen wel heel erg dicht in de buurtquote:
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Klopt, ik kom alleen wel heel erg dicht in de buurt![]()
@harrieheldTrust nobody![]()
Hier ook. Fishsticksquote:
Well, life can be a riot
Mijn ouders woonde slechts een kilometer van de Belgische grens af toen ik geboren werd in het ziekenhuis in Eindhoven maar nee ik nietquote:
Je hoeft geen geleerde te zijn, als je hier een tijdje meeleest dan weet je dat er onderling wel wat gedonder is. Je hoeft maar een scheet te laten en er drukken er een paar op TR. Dat weet je zelf ook wel, dat ging gewoon mis. En de de meeste spelen de vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je kunt ook alles als sneer zien, misschien dat bepaalde mensen helemaal nergens meer tegen kunnen en daarom alles zo zien. Dus gewoon heel ONZ dicht want meer dan DTS is er niet meer en klaar, zand er over.Iedereen is een kutlultrut
tenzij je ineens in andere tijdzone woont, beetje late kant. hehehehequote:
naja.Do what you love, love what you do!![]()
TIkje aan de late kant. Maar wel lekkerquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
tenzij je ineens in andere tijdzone woont, beetje late kant. hehehehe
naja.
Well, life can be a riot
Neequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:16 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de boek vlaanderen kontakmagazin?Trust nobody![]()
NEEHEE.Well, life can be a riot
dat wel ja. haha. krijg ook alweer trek.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
TIkje aan de late kant. Maar wel lekkerDo what you love, love what you do!![]()
Die met 17 jarige dames?quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:16 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de boek vlaanderen kontakmagazin?Iedereen is een kutlultrut
Ik snap wat je bedoeld maar dat er wat mensen op TR klikken omdat ze ergens een iets slechts in zien wil niet zeggen dat die **halve zin weg gehaald** mensen die alles melden omdat ze denken daar punten mee te scoren wat ze ook lukt gelijk hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft geen geleerde te zijn, als je hier een tijdje meeleest dan weet je dat er onderling wel wat gedonder is. Je hoeft maar een scheet te laten en er drukken er een paar op TR. Dat weet je zelf ook wel, dat ging gewoon mis. En de de meeste spelen de vermoorde onschuld.
Maar het gaat te snel om alles terug te lezen.Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
hier heet dat gewoon de seventeen inderdaadquote:
Daarom valt het meestal niet op.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar dat er wat mensen op TR klikken omdat ze ergens een iets slechts in zien wil niet zeggen dat die **halve zin weg gehaald** mensen die alles melden omdat ze denken daar punten mee te scoren wat ze ook lukt gelijk hebben.
Maar het gaat te snel om alles terug te lezen.Iedereen is een kutlultrut
Neequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:16 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de boek vlaanderen kontakmagazin?Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Young Belgian MILFs
ik denk al met al valt t wel mee. of ik weert niet wie er allemaal mods lastig vallen dan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar dat er wat mensen op TR klikken omdat ze ergens een iets slechts in zien wil niet zeggen dat die **halve zin weg gehaald** mensen die alles melden omdat ze denken daar punten mee te scoren wat ze ook lukt gelijk hebben.
Maar het gaat te snel om alles terug te lezen.
over het algemeen is het niet zo aanvallend naar elkaar. kritiek. ja dat wel maar moet ook kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
Nou... Jij hebt in FB ook best wel mensen "lastig gevallen" met je betoog over hoe stom jij het vond dat DTS dichtging in den avond.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk al met al valt t wel mee. of ik weert niet wie er allemaal mods lastig vallen dan.
over het algemeen is het niet zo aanvallend naar elkaar. kritiek. ja dat wel maar moet ook kunnen.Well, life can be a riot
Als je het zo stelt dan is het bijna alsof ze wel MOETEN reageren op elke TR omdat waar rook is ook vuur is.quote:
Volgens mij zit de kern veel dieper maar daar heb ik geen zin meer in om daar over na te denken
dat was dan ook in FB enzo en de juiste plaats ervoor, ben het er nog niet mee eens hoor de hele gang van zaken. maar oke heb het daar gemeld en voor de rest doe ik mee voor zolang ik denk is ok of leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... Jij hebt in FB ook best wel mensen "lastig gevallen" met je betoog over hoe stom jij het vond dat DTS dichtging in den avond.Do what you love, love what you do!![]()
Snap ook niet dat /1 niet dagelijks helemaal vol staat met klachten maar goed wie ben ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... Jij hebt in FB ook best wel mensen "lastig gevallen" met je betoog over hoe stom jij het vond dat DTS dichtging in den avond.Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Hé, er staat zowaar iets 'leesbaars' hahaha!quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:04 schreef mario390 het volgende:
rageeee against destroooooooooooooooooooooooooooyyyyyyyyyy
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Smuitpost
Omg ik denk dat ik gevoelens heb voor mijn begeleidster.
KakVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ik hou me daar graag buiten maar ik lees wel het FB topic en dat is soms te grappig voor woorden. De mensen die klagen en zelf de boel verrot schelden of schijnheilig posten. Afijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan is het bijna alsof ze wel MOETEN reageren op elke TR omdat waar rook is ook vuur is.
Volgens mij zit de kern veel dieper maar daar heb ik geen zin meer in om daar over na te denkenIedereen is een kutlultrut
Ik ben meer van negeren LOLLY2000 hahahahahahahaquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou me daar graag buiten maar ik lees wel het FB topic en dat is soms te grappig voor woorden. De mensen die klagen en zelf de boel verrot schelden of schijnheilig posten. Afijn
speciaal voor jou weer mijn PI aangepast
Fijn dat je eindelijk snapt waar een PI voor bedoeld is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben meer van negeren LOLLY2000 hahahahahahaha
speciaal voor jou weer mijn PI aangepastIedereen is een kutlultrut
"wie zonder zonde zijn, werpen de eerste steen"quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou me daar graag buiten maar ik lees wel het FB topic en dat is soms te grappig voor woorden. De mensen die klagen en zelf de boel verrot schelden of schijnheilig posten. AfijnDo what you love, love what you do!![]()
Ik zie die PI's hetzelfde als DTSquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk snapt waar een PI voor bedoeld is.Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
en ga niet zeggen dat ik dat doe, want sta voor alles wel open min of meer.
Oke mits het echt teveel gaat en persoonlijk gaat worden, dan wil ik nog wel eens een TR doen, maar die van mij zijn best wel op 1 hand te tellen in jaren.Do what you love, love what you do!![]()
Goh, afgezien van de negatieve opmerkingen, gaat DTS gewoon verder waar het gebleven is.
Of nou ja, iets minder vaak:
BOLK!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ook. Vind dat wel gescheten eigenlijk.quote:Well, life can be a riot
Ik gebruik ze met een functie, of niksquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat stomme hartje.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook. Vind dat wel gescheten eigenlijk.
Iedereen is een kutlultrut
Kam ze op mobiel ook niet aanpassenquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook. Vind dat wel gescheten eigenlijk.Trust nobody![]()
Er is echt precies niks mis met een hartje.quote:Well, life can be a riot
Ik had eerst ook altijd dat lievequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook. Vind dat wel gescheten eigenlijk.
Trust nobody![]()
Ik heb vele zondes maar ik ben wars van bijbel teksten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
"wie zonder zonde zijn, werpen de eerste steen"Iedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er is echt precies niks mis met een hartje.![]()
Trust nobody![]()
Dat lijstje met zinloze regels vind ik net zo niks zeggend dus ik pas mijn PI aan aan mijn manier van denken. Altijd Positief dusquote:
quote:
Well, life can be a riot
Ik zie het als een functioneel dingetje. Wat kracht bijzet aan een post.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat lijstje met zinloze regels vind ik net zo niks zeggend dus ik pas mijn PI aan aan mijn manier van denken. Altijd Positief dusIedereen is een kutlultrut
FeestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zakdoekje erbij? Of sokquote:Iedereen is een kutlultrut
Komen warme dagen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Specifiek een witte sport sok.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
30 graden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat het in serieuze onderdelen wel zo zou kunnen werken maar in ONZ lijkt het me wat overdreven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het als een functioneel dingetje. Wat kracht bijzet aan een post.Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Kweet niet iemand heeft ook deze vast staan, en dan kan ik die gast op geen enkele manier serieus nemen, terwijl het soms wel serieus is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat het in serieuze onderdelen wel zo zou kunnen werken maar in ONZ lijkt het me wat overdreven.Iedereen is een kutlultrut
NET ALS MET HOODFLETDERZ en ,,,interpunktie en spellingsreegels. Allemaal niets zeggend..quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat lijstje met zinloze regels vind ik net zo niks zeggend dus ik pas mijn PI aan aan mijn manier van denken. Altijd Positief dus![]()
Het chatten gaat zo snel hier. Toch geen doen om steeds een passende pi te zoekenquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat het in serieuze onderdelen wel zo zou kunnen werken maar in ONZ lijkt het me wat overdreven.Trust nobody![]()
Zoveel werk is dat toch niet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het chatten gaat zo snel hier. Toch geen doen om steeds een passende pi te zoeken![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
NET ALS MET HOODFLETDERZ en ,,,interpunktie en spellingsreegels. Allemaal niets zeggend..
Trust nobody![]()
Hoeft ook niet die je nu hebt is neutraal.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het chatten gaat zo snel hier. Toch geen doen om steeds een passende pi te zoekenIedereen is een kutlultrut
Mwoa, ik snap het ergens wel. Als je boos op iemand bent en een hartje als PI hebt is dat net zo effectief als dat je iets liefs tegen iemnad wil zeggen met een boze of (te) blije PI.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat het in serieuze onderdelen wel zo zou kunnen werken maar in ONZ lijkt het me wat overdreven.Well, life can be a riot
Hdb lieverquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft ook niet die je nu hebt is neutraal.
Trust nobody![]()
Gelukkig is er geen keus om in comic sans te postenquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
NET ALS MET HOODFLETDERZ en ,,,interpunktie en spellingsreegels. Allemaal niets zeggend..Iedereen is een kutlultrut
Staat boven het berichtquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op mobiel zie ik die optie niet eens![]()
En vind t wel gedoe. Chatten gaat te snel.![]()
![]()
Vreselijk die mensen neem ik ook niet serieus. Website met comic sans, ik ben wegquote:
spatiesdoeikooknietaanjeleesthetmaarlekkerzowantikhoudmijgewoonnietaandievageregelsdealwithitofzoofgewoonnietdatkanooknatuurlijkwatjijwiltgroetjesvanaequequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
NET ALS MET HOODFLETDERZ en ,,,interpunktie en spellingsreegels. Allemaal niets zeggend..Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat kon je wel instellen een tijdje geleden, maar gelukkig alleen voor je eigen weergavequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen keus om in comic sans te posten![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk die mensen neem ik ook niet serieus. Website met comic sans, ik ben weg
Trust nobody![]()
Die grote rode knopquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik kijk sinds gisteren "blind gekocht" de Belgische variant op "kopen zonder kijken" wat een huizen kan je daar kopen voor 3-4 Ton zeg
Well, life can be a riot
Oh echt? Nou ja als ik het maar niet ziequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kon je wel instellen een tijdje geleden, maar gelukkig alleen voor je eigen weergaveIedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:46 schreef aeque het volgende:
[..]
spatiesdoeikooknietaanjeleesthetmaarlekkerzowantikhoudmijgewoonnietaandievageregelsdealwithitofzoofgewoonnietdatkanooknatuurlijkwatjijwiltgroetjesvanaeque
Trust nobody![]()
Jahquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal vast een instelling in je profiel zijn.Trust nobody![]()
Je weet broquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
NET ALS MET HOODFLETDERZ en ,,,interpunktie en spellingsreegels. Allemaal niets zeggend..
Zal ik een TR zettenquote:
Ik bedoel alles wat ik zeg in de kern positiefquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwoa, ik snap het ergens wel. Als je boos op iemand bent en een hartje als PI hebt is dat net zo effectief als dat je iets liefs tegen iemnad wil zeggen met een boze of (te) blije PI.
Daarom (bijna) altijd die duim
Als iemand mijn post niet vind kloppen met zijn/haar gevoel dan lijkt het me zinvol dat ze hun gevoel aanpassen.
Alles is uiteindelijk hetzelfde als mijn PI
AMEN (Sorry @devzero hoofdletters)Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Of gewoon iedereen TR'en om hem te sarren morgen ochtend.
Nee die krijgt waarschijnlijk onverwacht een pijpbeurt en is nu ff aan het bijkomenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die krijgt waarschijnlijk onverwacht een pijpbeurt en is nu ff aan het bijkomen
Trust nobody![]()
dat kan ook met een @SwJ mention om hem scherp te krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
Of gewoon iedereen TR'en om hem te sarren morgen ochtend.
Doe eens comic sans.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is Sally nog wakker die is daar behendig inquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan. Zonder TRs is dit topic eigenlijk een beetje saai
Dat is niet hetzelfde, die kan hij wegklikken. TR's moeten afgehandeld wordenquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat kan ook met een @:SwJ mention om hem scherp te krijgen
gelijk melding van gemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde, die kan hij wegklikken. TR's moeten afgehandeld worden
Ping!
Oh nee, dat was de vorige TT.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Reply from Sally: bytes=32 time=3ms TTL=60quote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Lekker manquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die krijgt waarschijnlijk onverwacht een pijpbeurt en is nu ff aan het bijkomen
Well, life can be a riot
Ik dacht ff dat ze me zouden laten laufenquote:
![]()
![]()
kom op mensen we laten Mario toch niet Laufen
Vast niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 01:22 schreef Harrie het volgende:
kom op mensen we laten Mario toch niet LaufenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
![]()
plop
Maar nu ook wel beetje bedtijd hier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
had al lang dicht moeten zijn
Hád.
Maar mss nu toch een keer Laten Lopen?
ForcaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
okEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
checkEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hier superschnellEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
![]()
![]()
satesausEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
![]()
de punten zijn lossEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
ramenEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Nog steeds?quote:
Ligt aan jou hoor.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hier ook Supersnel alleen DTS blijft wat achter
2:00 uur?
Nee, nog niet
* Harrie gaat ff zijn dagboek invullen en dan is het hoogste tijd om te slapenEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Trusten harrieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
truste Mike
vrouw vrouw vrouwOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GeilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1988They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 521 / +7 / +0 / 142 / 175
2. Lovely / 379 / +71 / +0 / 750 / 896
3. RedShoe / 214 / +39 / +0 / 711 / 814
4. loveislikeakiss / 195 / +91 / +0 / 493 / 600
5. greysbones / 86 / +21 / +0 / 641 / 677
6. drakin / 63 / +41 / +2 / 305 / 341
7. Fogel / 56 / +1 / +0 / 88 / 112
8. Harrie / 44 / +0 / +26 / 68 / 87
9. hemarookworst / 36 / +10 / +0 / 139 / 162
10. mario390 / 29 / +4 / +19 / 99 / 125
11. Borrelnootje00 / 27 / +2 / +0 / 28 / 38
12. kree / 25 / +2 / +0 / 135 / 148
13. gebrokenglas / 24 / +9 / +0 / 198 / 218
14. maily / 24 / +6 / +0 / 118 / 128
15. Dr.Mikey / 23 / +0 / +7 / 44 / 59
16. aeque / 19 / +8 / +6 / 165 / 184
17. devzero / 17 / +1 / +0 / 109 / 123
18. Grrrrrrrr / 17 / +3 / +0 / 37 / 46
19. Pinnenmutske / 17 / +7 / +0 / 68 / 86
20. KillemWieft / 16 / +0 / +3 / 56 / 66SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 521 / +7 / +0 / 142 / 175
2. Lovely / 379 / +71 / +0 / 750 / 896
3. RedShoe / 214 / +39 / +0 / 711 / 814
4. loveislikeakiss / 195 / +91 / +0 / 493 / 600
5. greysbones / 86 / +21 / +0 / 641 / 677
6. drakin / 63 / +41 / +2 / 305 / 341
7. Fogel / 56 / +1 / +0 / 88 / 112
8. Harrie / 44 / +0 / +26 / 68 / 87
9. hemarookworst / 36 / +10 / +0 / 139 / 162
10. mario390 / 29 / +4 / +19 / 99 / 125
11. Borrelnootje00 / 27 / +2 / +0 / 28 / 38
12. kree / 25 / +2 / +0 / 135 / 148
13. gebrokenglas / 24 / +9 / +0 / 198 / 218
14. maily / 24 / +6 / +0 / 118 / 128
15. Dr.Mikey / 23 / +0 / +7 / 44 / 59
16. aeque / 19 / +8 / +6 / 165 / 184
17. devzero / 17 / +1 / +0 / 109 / 123
18. Grrrrrrrr / 17 / +3 / +0 / 37 / 46
19. Pinnenmutske / 17 / +7 / +0 / 68 / 86
20. KillemWieft / 16 / +0 / +3 / 56 / 66Oh wow. Het schiet op....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht.
KoffieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BslzaktheeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PING mario (666.666.666) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 666.666.666: icmp_seq=1 ttl=64 time=20000.237 ms
64 bytes from 666.666.666: icmp_seq=2 ttl=64 time=20004.214 ms![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Deed die niet te top 40? Is al weer te lang geleden
Ja dat klinkt wel als mario, een echte:quote:Op donderdag 5 juni 2025 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Een float ping glijdt gewoon van hem af, zo smooth is hij
Ondertussen op hetbFok! ForumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
UiteraardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrusteI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee zonI'm surrounded by morons!
JammerI'm surrounded by morons!
Regenpak aanI'm surrounded by morons!
HoiI'm surrounded by morons!
Dagslot erop?quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: