SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
Ik zie nooit TRs bij dit topicquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat het leuk is om als je wakker wordt tientallen TR's te zien![]()
![]()
Paardenpikvirus is weer uitgebrokenEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Ik zie er maar een paar die werkelijk met punten bezig zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat de punten toch belangrijk genoeg zijn voor de meesten die hier posten. Want de ONZ SC is 's nachts uitgestorven.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik zou anders ook niet weten waarom andere topics 's nachts niet lopen als DTS dicht isquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie er maar een paar die werkelijk met punten bezig zijn.![]()
SwJ heeft speciaal voor mij open gehouden omdat ik niet veel ga slapenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dat zal het zijn, ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Het is dan ook de combi, spel en chatIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Neen.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
* Harrie denkt dat vooral de wetenschap dat de kans heel groot is dat er mensen zijn die mogelijk een reactie geven op je post in de nacht of een rel de volgende dag als ze je hebben laten lopen dat de Cirkel rond maaktEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Dat lijkt me wel aannemelijk. Zo is hij welquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
SwJ heeft speciaal voor mij open gehouden omdat ik niet veel ga slapen![]()
Nou precies dat dus.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Tis wrl jammer dat er nu niemand is kn mee te kletsen snachts
Maar goed, daarom naar de ONZ SC verkassen als 't hier dicht gaat.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
wie zij dat nou als denken als je wakker wordt en er tientallen TR staat?
soury ofzo? weet niet meer topic al dicht
maar nee dat lijkt me ook niet leuk, maar dan moet je duidelijke regels stellen die er niet zijn voor dit topic.Do what you love, love what you do!![]()
Slijmbalquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel aannemelijk. Zo is hij welEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: