SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart![]()
Of nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
no DM pleaseEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Dus je kan nu ineens wel zelf zoekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
alle chinezen kunnen hetquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.![]()
Hier net zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee mijn bank donder ik de deur uit, je kan er maar heel even op zitten zonder rugklachten te krijgen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dronken wetenschappers die karaoke zingen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hm, ehm.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.
Wat heeft Autisme er nou weer mee te maken?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat zijn er best veel ook.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hit me baby on more timeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb je stokjes om mee te slaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ehm.
Wat heeft Autisme er nou weer mee te maken?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: