meenjenietquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef marretak het volgende:
[..]
ze leek uit richting Delft te komen, maar dat was een gok, toen hadden de twee mensen waar ze mee was haast en was ze snel ik haar had leren kennen ze ook weer totaal verdwenen uit mn leven...
Dat heet Ondertitelquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
o wacht nou zie ik het boven je UI staan
![]()
Zolang we maar geen gezamenlijke bankrekening openenquote:
gewoon een tikkie sturenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang we maar geen gezamenlijke bankrekening openen
tikkies zijn voor tokkiesquote:
koninklijk wij?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een gezamenlijke rekening met mezelf
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang we maar geen gezamenlijke bankrekening openen
quote:
Ik doe het wel met stoelenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ook gewoon eigen huizen. De bank wisselen we af. Ik de even weken, jij de oneven.
Ik hoop het wel! Langzaam verdwijnt iedereen uit de scorelijstquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een grappig modje vanavond/nacht.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:57 schreef Bally-b het volgende:
Lekker slapen nu en dromen over die lieve @:mizzezamy
Trusten
Ik wil niet afhankelijk zijnquote:
Ooit was de DT iets van 40 minuten "te laat". Iedereen zat als een gek te posten rond 3:38 en na 20 minuten taaide de meeste mensen afquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou als ik swj ben gewoon een nachtje open laten nu we sluiten verwachten
Nou vooruit, hij mag bij jou staan.quote:
Dat hoeft niet want:quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Maar met een paar goede biosccopstoelen, theatherstoelen, restaurantstoelen en stoelen aan boord van een mooi schip ben ik best tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |