ik vind mijn weg wel hoor, en vraag jullie me niet te volgen want krijg ik het gezeik weer over me van grote kree show. Ik post waar ik denk is leuk. enne deze niet zo meer helaas.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We kunnen ook naar de gewone ONZ SC als dit dicht is natuurlijk
Geld dus ook voor @:Kree
Ja uh jij zegt dat het onaantrekkelijk is om hier te posten, ik ben de weg even kwijt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We kunnen ook naar de gewone ONZ SC als dit dicht is natuurlijk
Geld dus ook voor @:Kree
Aint we allquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh jij zegt dat het onaantrekkelijk is om hier te posten, ik ben de weg even kwijt.
Ik zie dat ook wel gebeuren hoor kree, je hebt wat stalkers.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind mijn weg wel hoor, en vraag jullie me niet te volgen want krijg ik het gezeik weer over me van grote kree show. Ik post waar ik denk is leuk. enne deze niet zo meer helaas.
het posten in een topic waar het nergens over gaat en elk moment dicht kan gaan enzo in avond. op keuze van?????quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh jij zegt dat het onaantrekkelijk is om hier te posten, ik ben de weg even kwijt.
Ik had het over de tegenstijdigheden in de posts van Grotetijd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
het posten in een topic waar het nergens over gaat en elk moment dicht kan gaan enzo in avond. op keuze van?????
neuh dat sprak mij ook niet zo aan eigenlijk. dus daarom was ik hier weg
Was laatst ook pas tegen 2:30 of zo?quote:
Nee schat, het is hier juist super gezellig om te posten in de nacht. Maar nu het op zo'n onvoorspelbaar tijdstip dicht gaat is voor mij de lol er een beetje af, zeg maar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Sallyquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Was laatst ook pas tegen 2:30 of zo?
Toen was SwJ zeker in slaap gevallen van tevoren of zo
De SC was best gezellig gisterquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:42 schreef Grotetijd het volgende:
Toch wel jammer dat er zo onvoorspelbaar een nachtslotje op kan komen, maakt 't een stuk minder aantrekkelijk om hier te posten. Want overdag doet ik 't nietBen juist een enorme nachtbraker en vind het clubje wat 'S nachts vaak aanwezig is ook erg leuk!
Daarom!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |