Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:29 schreef yvonne het volgende:
Die stem van die umpire, heb het gevoel in de Efteling te lopen.
Ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tot mijn schrik ben ik voor Djokovic.
Kans is groot!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:59 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niet veel kunnen kijken, maar dit wordt gewoon Alcaraz - Sinner toch?
3 fouten Alcaraz en weg is de setquote:
Oja uiteindelijk ik zeker ook, ik had het specifiek over Djokovic - Sinner.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik ben (helaas) voor Alcaraz of Musetti
Moet de hond ff flink doorlopen tussen die tijdenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:36 schreef mitt het volgende:
14.30 Alcaraz - Musetti
19.00 Sinner - Djokovic
Hij luistert.quote:
Komt nu alquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oja uiteindelijk ik zeker ook, ik had het specifiek over Djokovic - Sinner.
Deze twee gun ik het beiden wel. Bij Musetti vrees je natuurlijk voor een walkover in de finale.
Uiteraardquote:
Ff met de hond, wat eten. Tot straks.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:07 schreef mitt het volgende:
Hopelijk is Carlitos zondag wat eerder bij de les.
Tot 19.00![]()
Hij kan het niet te lang laten duren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Andermaal veel dropshots Djokovic.
Als Sinner zijn niveau haalt lijkt Djokovic kansloos.
Extra veelzeggend met een servicepercentage van 46 om 72%.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Hij kan het niet te lang laten duren.
Sinner al in totale controle
Komt volgens mij ook niet zo gek vaak voor dat zowel bij de mannen als de vrouwen de finale van een Grand Slam tussen de nrs. 1 en 2 van de plaatsingslijst gaat.quote:
Neenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:39 schreef Parelhoofd het volgende:
Vinden jullie Sinner aantrekkelijk tennis spelen ?
Nee,type Djokovic. Weinig variatie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:39 schreef Parelhoofd het volgende:
Ik vind Sinner en Alcaraz allebei heerlijke spelers ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:39 schreef Parelhoofd het volgende:
Alcaraz is qua entertainmentwaarde wel een niveautje hogerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind Sinner en Alcaraz allebei heerlijke spelers ja.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
GwaiLow ontdekte deze man al vijf jaar geleden. Mag daar even aandacht voor?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef The_Undertone het volgende:
Hopen dat Jannik Sinner de main draw haalt.
Sabalenka wint dik.quote:
Maakt me verder weinig uit.quote:
Ja irritant.quote:
Nee. Is heel de week al zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja irritant.
Zitten we normale eurosport feed te kijken?
Had het niet bij de kleinere banen. Dus ik denk dat we gewoon Eurosport 1 of 2 zitten (zaten) te kijken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee. Is heel de week al zo.
Je kan wel de stream refreshen om de reclames te skippen.
Kweeniet, denk het niet eigenlijkquote:
Ze besluit daarmee op 70 UEquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Sabalenka pompt een bal op de lijn op MP tegen, komt op BP en speelt dan drie idiote punten op rij
We feliciteren Gauff
Heb je de post nog waarbij ik dacht dat Nadal het heel lastig zou krijgen tegen Sinner? Uiteindelijk is het toch nog uitgekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
GwaiLow ontdekte deze man al vijf jaar geleden. Mag daar even aandacht voor?
Deze post uit 2019. Inmiddels heeft Zverev al 3 Grand Slams op rij geen 5 setter meer gespeeldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:24 schreef GwaiLow het volgende:
Lijkt wel alsof Zverev altijd perse een 5-setter moet spelen. Ben benieuwd hoe zijn record is in Grand Slams. Hij is nog jong, maar zou me niks verbazen als hij uiteindelijk de boeken in gaat als speler die de meeste 5-setters op GS's speelde. Want gek genoeg wint hij ze vaak wel gewoon, alleen hij maakte het zichzelf altijd moeilijk, vanaf de 1e ronde tot aan de 4e a QF waar hij eruit vliegt.
Absoluut! En ik ben eigenlijk wel fan van allebei deze heren. In het Nadal, Djoko, Federer tijdperk had ik een duidelijke voorkeur voor Nadal, maar dit kijkt veel relaxter. Ik gun het deze jongens allebeiquote:Op zondag 8 juni 2025 00:03 schreef EP3 het volgende:
Sinner vs Alcaraz
![]()
Deze 2 eindbazen gaan ons nog jarenlang trakteren op weergaloze wedstrijden.
Als je daar niet van kan genieten mag je jezelf echt geen tennisfan noemen.
Bekijk deze YouTube-video
Bij de AO beginnen ze tenminste om 9:30.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:23 schreef mitt het volgende:
15.15 op z'n vroegst eerste punt is zo'n kaktijd. Stomme Fransen
Ik geniet niet van dopeurs.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:03 schreef EP3 het volgende:
Sinner vs Alcaraz
![]()
Deze 2 eindbazen gaan ons nog jarenlang trakteren op weergaloze wedstrijden.
Als je daar niet van kan genieten mag je jezelf echt geen tennisfan noemen.
Bekijk deze YouTube-video
Sinds wanneer ben jij tennis fan?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:10 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop op Alcaraz maar het zal wel saaie Sinner worden.
Het duurt nog wel even zeker?
quote:
Sinds Bjorn Borg ongeveer.quote:
Ja die ken je van de onderbroeken. Noem er nog eens één. Even kijken of je wel echt een fan bent hoor.quote:
ik ben hier ook zelden, maar ik kijk ook al sinds bjorn borg....quote:
Klopt wel hoor. Maar ik had nu eens zin om mee te posten.quote:
Dat is commercieel gewoon beter op een zondag middag met al die reclames en dergelijkequote:Op zondag 8 juni 2025 15:38 schreef Alpha0 het volgende:
15u30 starten is eigenlijk vrij laat. Waarom niet een uur eerder?!
Sjezus Christus,quote:Op zondag 8 juni 2025 15:27 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ja die ken je van de onderbroeken. Noem er nog eens één. Even kijken of je wel echt een fan bent hoor.
je vergeet conners, chang, mcenroequote:
En nu geen Amerikanenquote:
McEnroe!quote:
Wachten voor de Dauphiné.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:38 schreef Alpha0 het volgende:
15u30 starten is eigenlijk vrij laat. Waarom niet een uur eerder?!
staat er gewoon tussen , toegevoegdquote:
Ik had altijd een aversie tegen Alcaraz, maar deze weken heeftie opeens een andere coupe, weg aversie.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dat groene shirtje maar niks...
Ik denk dat ik daarom maar voor Alcaraz ga
Lendl is geen Amerikaanquote:
Ik moest er maar één noemenquote:Op zondag 8 juni 2025 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je vergeet conners, chang, mcenroe
Vooruit.quote:
Akkoord.quote:
Maar het blijft een snotterig lang gerekt ei hoofdquote:Op zondag 8 juni 2025 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had altijd een aversie tegen Alcaraz, maar deze weken heeftie opeens een andere coupe, weg aversie.
Zelf ook geschrokken van z'n niveau tegen Musetti. Nu nog volhouden.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die haalt een veel hoger niveau dan eerder dit toernooi.
Ik blijf zijn service matig vinden. Daarin is Sinner wel veel sterker.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Zelf ook geschrokken van z'n niveau tegen Musetti. Nu nog volhouden.
25 min, 2-1
en daar koopt ie tot nu toe een 1-2 0-30 voor ....quote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
Saaie, slungelige Sinner gaat dit winnen maar ik ben toch voor Carlitos
Zou sowieso wel jammer zijn als iemand die precies tussen de Grand Slams door even snel wordt geschorst gelijk terugkomt door de titel te winnen.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
Saaie, slungelige Sinner gaat dit winnen maar ik ben toch voor Carlitos
quote:Op zondag 8 juni 2025 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou sowieso wel jammer zijn als iemand die precies tussen de Grand Slams door even snel wordt geschorst gelijk terugkomt door de titel te winnen.
dit had ik niet mee gekregenquote:WADA accepteert uitleg
"WADA accepteert de uitleg van de atleet", schrijft het dopingagentschap. "Sinner had niet de intentie om vals te spelen en zijn blootstelling aan clostebol was niet prestatiebevorderend. Een atleet draagt echter verantwoordelijkheid voor nalatigheid van zijn entourage. Vanwege de unieke combinatie van omstandigheden is een schorsing van drie maanden gepast."
Sinner stelt in een reactie: "Ik heb altijd geaccepteerd dat ik voor mijn team verantwoordelijk ben en ik geloof dat de strenge WADA-regels goed voor de sport zijn. Daarom heb ik het voorstel van WADA geaccepteerd."
Nou ja. Hij heeft hem al met 6-4quote:Op zondag 8 juni 2025 16:30 schreef mitt het volgende:
Na 4 en 20 minuten wint Sinner de eerste set met 7-6 (13)
Maar als je dan gepakt wordt moet je gewoon 2 jaar optyfen en niet een nepschorsing krijgenquote:Op zondag 8 juni 2025 16:41 schreef The_Undertone het volgende:
Sinner is top. Laten we nu niet doen alsof Alcaraz niet medisch geprepareerd wordt, net als z'n grote voorbeeld Nadal.
OK, dat is wel fair.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar als je dan gepakt wordt moet je gewoon 2 jaar optyfen en niet een nepschorsing krijgen
Dat kun je toch geen schorsing noemen? Gewoon paar weekjes vrij om keihard te kunnen trainen.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:48 schreef Bill_Hillie het volgende:
Sinner speelt wel echt fantastisch. Kerel heeft zijn schorsing uitgezeten dus ik kan daar prima van genieten.
Toch is het verschil in appreciatie van sporters die wel versus niet betrapt worden maar waarschijnlijk hetzelfde doen wel erg groot.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar als je dan gepakt wordt moet je gewoon 2 jaar optyfen en niet een nepschorsing krijgen
Ik zie het saaie niet echt aan Sinner? Speelt bijvoorbeeld vandaag heel aanvallend, heeft een heel divers slagenpallet, komt naar het net...quote:Op zondag 8 juni 2025 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn probleem met Sinner is vooral zijn saaie degelijkheid.
Alleen op Wimbledon heeft de rest een kans.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:55 schreef DobbyDobby het volgende:
Sinner is oprecht te goed voor de rest. Die man gaat gigantisch domineren.
Aanvallend speelt iedereen, er is geen andere tactiek in het huidige tennis.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik zie het saaie niet echt aan Sinner? Speelt bijvoorbeeld vandaag heel aanvallend, heeft een heel divers slagenpallet, komt naar het net...
Het is vooral een speler die de bal goed onder controle krijgt op zijn racket en de ballen ook nog is hard terugslaatquote:Op zondag 8 juni 2025 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aanvallend speelt iedereen, er is geen andere tactiek in het huidige tennis.
Hij komt niet bijzonder veel naar het net, speelt weinig dropshots, esthetisch is het niet bepaald fraai. Maar bovenal betreft de saaiheid zijn persoonlijkheid.
Maar het is zo saai. Kleurloos, als dit de komende jaren zo blijft...quote:Op zondag 8 juni 2025 16:55 schreef DobbyDobby het volgende:
Sinner is oprecht te goed voor de rest. Die man gaat gigantisch domineren.
Hij heeft ook nog een Davis Cup van ons gejat he!quote:Op zondag 8 juni 2025 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We zitten vast aan de dominantie van deze vervelende figuur.
[..]
Toch is het verschil in appreciatie van sporters die wel versus niet betrapt worden maar waarschijnlijk hetzelfde doen wel erg groot.
Mijn probleem met Sinner is vooral zijn saaie degelijkheid.
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 8 juni 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Sinner krijgt het hele stadion tegen zich
kijken of hij daar mentaal tegenop kan
Helemaal niet. Gewoon toetsenbordhooligans op Fok!quote:Op zondag 8 juni 2025 17:23 schreef Parelhoofd het volgende:
De haat op Sinner is wel groot.
Op zich is verklaring toch wel plausibel?
En als de intenties nooit onzuiver zijn geweest waarom dan lang straffen?
3 maanden vakantie is slappe hap.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:23 schreef Parelhoofd het volgende:
De haat op Sinner is wel groot.
Op zich is verklaring toch wel plausibel?
En als de intenties nooit onzuiver zijn geweest waarom dan lang straffen?
Omdat?quote:Op zondag 8 juni 2025 17:38 schreef superniger het volgende:
[..]
3 maanden vakantie is slappe hap.
Hij had minimaal 2 jaar moeten krijgen.
quote:Op zondag 8 juni 2025 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Alcaraz slim is neemt hij volgend seizoen ook zo'n schorsing van drie maanden, dat is echt ideaal.
Denk dat het bij een volgende keer geen 3 maanden meer zal zijn vanuit WADAquote:Op zondag 8 juni 2025 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Alcaraz slim is neemt hij volgend seizoen ook zo'n schorsing van drie maanden, dat is echt ideaal.
Zo eentje precies tussen Australian Open en Roland Garros zou echt een fantastische timing zijn!quote:Op zondag 8 juni 2025 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
het is pas gespeeld bij het eindsignaalquote:
Zoals we onszelf toen verheven voelden boven die smerige Italiaanse, Spaanse en Italiaanse wielrenners die het onze sympathieke Nederlanders onmogelijk maakten om te winnen. Jongens als Boogerd hadden zoveel meer gewonnen als.. Oh wacht..quote:Op zondag 8 juni 2025 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
DOPEUR Sinner. Zoals iedere Italiaanse topsporter, valsspelers tot en met.
quote:
nee nog nietquote:
Pedaaltje trappen is geen sportquote:Op zondag 8 juni 2025 18:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zoals we onszelf toen verheven voelden boven die smerige Italiaanse, Spaanse en Italiaanse wielrenners die het onze sympathieke Nederlanders onmogelijk maakten om te winnen. Jongens als Boogerd hadden zoveel meer gewonnen als.. Oh wacht..
Je weet écht alles.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Zou hij dit nog kunnen omdraaien
ik zeg ja
In het geval van George terecht.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Die muts die het commentaar doet is wel heel veel bezig met bekende personen op de tribune...
het is pas gespeeld als de laatste bal geslagen isquote:
Year Grand Slam inclusief dopingschorsing, dat record gaat dan nooit meer verbroken wordenquote:Op zondag 8 juni 2025 19:14 schreef Marcoss het volgende:
Sinner kan straks op Wimbledon al de Grand Slam op z’n naam hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |