quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook jij
Meneer Dev Zero kunt te ver gaan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter. Kun je vertellen waar het over gaat?
We gaan helemaal niks vertellenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
na denk beter kan de rest je vertellen wss
hihi LOL gwn geen drama mknquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd
Doe maar ff korte samenvatting
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
een de rest gaat dat niet doen want de rest is er meer dan klaar mee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
ik heb hier idee over. maar vind het eigenlijk al wel beetje klaar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
quote:
Prompt: Vat het dilema van kree samenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:02 schreef aeque het volgende:
Zelfs chatgpt wil daar geen samenvatting meer van maken.
Geen idee hoe het daar op komtquote:Het dilemma van Kree komt hierop neer:
Hij geniet van de voordelen van het vrijgezel zijn — geen verplichtingen, geen kinderen, en niemand om rekening mee te houden — maar voelt tegelijk de druk of verwachting van anderen (of misschien zichzelf) om een relatie te overwegen. Die vrijheid tegenover de mogelijke gemakken of verbondenheid van een relatie vormt zijn innerlijke tweestrijd.
nou denk niet echt antwoord, maargoed als er zo vaag over is van wat ik zei en waarom?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet dat jullie er zo op ingaan. Dan weet je al dat weer een antwoord komt
KLAAR NU!!!quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Prompt: Vat het dilema van kree samen
Resultaat:
[..]
Geen idee hoe het daar op komt
You mean ass bieberbelieberquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef devzero het volgende:
Ik heb iets teveel posts in chatgpt gecopieerd om te laten vertalen en nu weet chatgpt alles over kree
Verstandigquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoiets. Maar ik zal ophouden met een aansteker bij het lontje te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |