Omdat ambtenaren op vakantie gaan in augustusquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom niet gewoon begin september verkiezingen?
Ze zouden de jeugd veel harder kunnen naaien door VVD te stemmen, zelfs dat snappen ze niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
De reacties op social media zijn wel weer "genieten" als je even aan je voorbij laat gaan hoe triest het is.
Berichten vol spel en typfouten dat "ze toch wel weer Wilders stemmen want de linkse elite werkt hem tegen" en als je dan de profielen checkt zijn het doorgaans vezuurde boomers (of ouder) die blijkbaar over hun graf heen het land nog verder in de afgrond willen storten.
Doorgaans hetzelfde slag volk dat "De jeugd lui" vind, dit geheel terzijde.
Boomers met geld stemmen VVD. Tokkies en gespuis PVV.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zouden de jeugd veel harder kunnen naaien door VVD te stemmen, zelfs dat snappen ze niet.
Jij wilde zo nodig reageren, geen idee wat je nou van mij wil horen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:43 schreef V. het volgende:
[..]
Eh, ja?
Het is toch jouw keuze om erop te stemmen
Sorry, maar dit snap ik niet. JIJ reageert op iemand met wat je ooit hebt gestemd en wat je nu stemt. Dat mag blijkbaar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij wilde zo nodig reageren, geen idee wat je nou van mij wil horen.
Ik vind het allemaal best wat jij wel of niet stemt.
Sinds wanneer zijn kamerleden ambtenaren?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:37 schreef StephanL het volgende:
Omdat ambtenaren op vakantie gaan in augustus
Nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:52 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn kamerleden ambtenaren?
Ik woon hier tussen volk in PVV gebied. Alle leeftijden. En iedereen hier staat gewoon achter Geert.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
De reacties op social media zijn wel weer "genieten" als je even aan je voorbij laat gaan hoe triest het is.
Berichten vol spel en typfouten dat "ze toch wel weer Wilders stemmen want de linkse elite werkt hem tegen" en als je dan de profielen checkt zijn het doorgaans vezuurde boomers (of ouder) die blijkbaar over hun graf heen het land nog verder in de afgrond willen storten.
Doorgaans hetzelfde slag volk dat "De jeugd lui" vind, dit geheel terzijde.
Onzinnig gedoe ook dat uitsluiten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:58 schreef Faraday01 het volgende:
Ik hoor via via dat in de VVD achterban redelijk wat weerstand zou kunnen ontstaan tegen het niet direct uitsluiten van de PVV. Eens zien hoe dat vandaag en morgen verder ontwikkelt.
En de komende maanden gaat het circus "het is de schuld van anderen, van links, van suf rechts, van moslims en van weet ik veel wie" weer vol op tournee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik woon hier tussen volk in PVV gebied. Alle leeftijden. En iedereen hier staat gewoon achter Geert.
Ja daar was best eensgezindheid in. Dat het toch allemaal aan links lag dit debacle.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En de komende maanden gaat het circus "het is de schuld van anderen, van links, van suf rechts, van moslims en van weet ik veel wie" weer vol op tournee.
Het linkse VVD is inderdaad geen optie om de asielmigratie die zij hebben veroorzaakt op te lossen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:58 schreef Faraday01 het volgende:
Ik hoor via via dat in de VVD achterban redelijk wat weerstand zou kunnen ontstaan tegen het niet direct uitsluiten van de PVV. Eens zien hoe dat vandaag en morgen verder ontwikkelt.
Ja, maar die werken gewoon door. Ambtenaren gaan niet met reces.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:55 schreef StephanL het volgende:
Niet
Moet toch voorbereid worden door ambtenaren?
Omdat we de ambtenaren en vrijwilligers die de verkiezingen begeleiden en voorbereiden ook vakantie gunnen, daarnaast zijn er begin september gewoon een heleboel mensen het land uit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom niet gewoon begin september verkiezingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |