Nee.. pittige burger en een knetter mc flurryquote:
Ja maar ik ben hetquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan komt de ware bolk heks naar boven muahhahaha
Ja precies ik ga daar ook niet snel heen tenzij ik onderweg ben, het heel laat is en ik echt hele erge honger heb. En dan nog altijd liever naar een BK dan naar McD. Vind het vlees lekkerder van die burgers en ze hebben twister fries.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik moet echt een kutdagplanning hebben voor ik denk weet je wat, we gaan naar de McD
Nopequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar jij zit aan de duolingo japans?
Ik maak even geen onderscheidquote:
Als je hem eet of naderhand op de wc?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee.. pittige burger en een knetter mc flurry
filet o fish maar dan zonder het broodjequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Die bestel ik daar nooit.
Wel mckroket of fishfilet.
BK is beter maar er zijn er zo weinig van langs de wegquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja precies ik ga daar ook niet snel heen tenzij ik onderweg ben, het heel laat is en ik echt hele erge honger heb. En dan nog altijd liever naar een BK dan naar McD. Vind het vlees lekkerder van die burgers en ze hebben twister fries.
Als je hem eetquote:
En als ik daarna jou eet, knetter jij dan ook?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
filet o fish maar dan zonder het broodje
want dat broodje is zo klef
[..]
BK is beter maar er zijn er zo weinig van langs de weg
ik niet, ik ben viesdikquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]klopt BK zie je weer minder.
ik eet vaak maar een half broodje van de hamburger
Jaa.. maar ik wil die mc flurry proberen en ook die milkshake, maar ook die beide burgersquote:
Nou dat weet ik niet, moeten we uit testenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
En als ik daarna jou eet, knetter jij dan ook?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, moeten we uit testen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaa.. maar ik wil die mc flurry proberen en ook die milkshake, maar ook die beide burgers
Jaaaaa de meatless mc kroket is Mick proofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |