Ja. Al is het er maar één.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef Evangelion het volgende:
Moeten we nu liedjes posten met erg herkenbare eerste tonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Zeker als het een van je favoriete nummers is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:06 schreef ToT het volgende:
Maar het is gewoon met echt heel veel muziek dat het direct herkenbaar is!
Nee leef je uit! Daar zijn zulke topics juist voor!quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef Bargehassus het volgende:
Ik ben behoorlijk aan het spammen volgens mij. Ik neem even pauze.
`quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:48 schreef Evangelion het volgende:
Despacito (ik bedoel eigenlijk 0:21 wat het begin is van de kortere radio versie)
Bekijk deze YouTube-video
Never gonna give you up
dat is bijna dit intro ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Zorro het volgende:
Hoe kan deze er nog niet bij staan? Wat zijn jullie voor een cultuurbarbaren?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:34 schreef Tokay het volgende:
@:tong80 deze schoot me direct te binnen, wa vinde gij?
The Cure - A Forest
Beste voorbeeld.....quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:34 schreef Tokay het volgende:
@:tong80 deze schoot me direct te binnen, wa vinde gij?
The Cure - A Forest
Mooi juist.............Dat kan FOK! wel gebruiken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef Bargehassus het volgende:
Ik ben behoorlijk aan het spammen volgens mij. Ik neem even pauze.
Perfect........quote:
Dat valt me toch tegen van je. Het beste voorbeeld is natuurlijk het meest beroemde intro akkoord ooit wat ik hierboven ergens postte: A hard days nightquote:
Eigenlijk deze.............quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat valt me toch tegen van je. Het beste voorbeeld is natuurlijk het meest beroemde intro akkoord ooit wat ik hierboven ergens postte: A hard days night
En deze ook best welquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eigenlijk deze.............
Keith heeft het 's nachts geschreven toen hij een ingeving kreeg in bed.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
En deze ook best wel
En i nde ochtend een kwartier lang dit op zijn casseterecorder hoorde of zoiets dacht ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keith heeft het 's nachts geschreven toen hij een ingeving kreeg in bed.
In die richting ja.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
En i nde ochtend een kwartier lang dit op zijn casseterecorder hoorde of zoiets dacht ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |