abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217847562
En weer door met kleine en grote zorgen en hopelijk veel goed nieuws!

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :*
pi_217848907
Toen bleef het stil...

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217849083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 16:11 schreef Phaidra het volgende:
Toen bleef het stil...

[ afbeelding ]
Hier is het saai. Heerlijk saai, na allerlei gedoe/drukte de afgelopen anderhalve maand. :P
  woensdag 4 juni 2025 @ 17:49:26 #4
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217849605
Ik ben hier
  woensdag 4 juni 2025 @ 17:51:42 #5
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217849629
Met een beetje zorgen. Maar alles komt goed.
pi_217850227
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 16:36 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Hier is het saai. Heerlijk saai, na allerlei gedoe/drukte de afgelopen anderhalve maand. :P
Heerlijk toch!
pi_217850233
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 17:51 schreef amaranta het volgende:
Met een beetje zorgen. Maar alles komt goed.
Gelukkig maar een beetje zorgen :*
pi_217850337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 18:56 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Heerlijk toch!
Ja,heerlijk.

Volgende week uitslag van eindexamen. Dat zal wel loslopen, maar toch. :@

En dan op naar de vakantie!
  woensdag 4 juni 2025 @ 19:43:48 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217850580
Hier ook wel zorgen, maar dan vooral vanwege wachtlijsten in de ggz. Ik ben soms echt prima in orde en soms echt helemaal niet. Daar zit een patroon in, ik heb echt hulp nodig, maar wachtlijst van een jaar en ik ben nog niet op de helft...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217851134
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 19:43 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook wel zorgen, maar dan vooral vanwege wachtlijsten in de ggz. Ik ben soms echt prima in orde en soms echt helemaal niet. Daar zit een patroon in, ik heb echt hulp nodig, maar wachtlijst van een jaar en ik ben nog niet op de helft...
Sterkte ermee :* Wachtlijsten tegenwoordig zijn niet normaal meer. Voor de neuroloog moest ik ook zo'n 5 maanden wachten. Zat best wel spoed achter.

Ben wel verbaasd nu bij mijn vader die telkens op zijn sonde bijt oa (blijkbaar onbewust) waardoor die lek gaat en dus telkens vervangen moet worden dat de verwijzing naar de MLD arts zo snel is.
10 juni intakegesprek voor een vaste sonde. PEG sonde heet dat als ik het goed heb, rechtstreeks op de maag.
Dus ook hier nog steeds zorgen. Bijt ook nog steeds op zijn handschoen.
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:39:54 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217851313
Is er niks mogelijk met wachtlijst bemiddeling via jullie zorgverzekeraars?
Mijn moeder is ook weer extreem aan het spoken. Ze laat de thuiszorg niet binnen en mijn vader neemt zijn medicatie niet. Dat is wel levensbedreigend 🙈
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217851580
Als er geen draagplichtovereenkomst ondertekend is dan is het gewoon 50/50 wanneer je in gemeenschap van goederen getrouwd bent. En zelfs met een draagplichtovereenkomst moet je dan volgens mij aan kunnen tonen dat er conform die overeenkomst betaald is, wat al lastig wordt bij een gezamenlijke rekening bijvoorbeeld.

Dit is precies waarom wij er nooit aan begonnen zijn, want ik wist toch al dat we die administratie nooit bij zouden houden. :')
pi_217851581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 19:43 schreef Tink89 het volgende:
Naar die lange wachtlijsten.
Toen ik op de wachtlijst stond heb ik de verzekering gebeld en de huisarts gevraagd of ze nog iets kon doen, maar ze konden niks... :{ .
Kan je misschien bij de praktijkondersteuner van de huisarts terecht voor overbrugging oid?
Fake it till you make it...
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:13:40 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217851770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Mijn moeder is ook weer extreem aan het spoken. Ze laat de thuiszorg niet binnen en mijn vader neemt zijn medicatie niet. Dat is wel levensbedreigend 🙈
Ai, wat naar. Wat voor medicatie is het?
pi_217852006
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:

Even een andere vraag, weet iemand hoe dit werkt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Puala op 05-06-2025 14:40:33 ]
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:36:17 #16
176471 oh-oh
pi_217852094
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ai, wat naar. Wat voor medicatie is het?
Van alles! Hij heeft epilepsie, hele hoge bloeddruk, hoge oogdruk, bloedverdunners.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217852096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Ook niet fijn! Ga jij je ook zorgen maken. En wat eng wat betreft je vader! sterkte :*
pi_217852145
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Van alles! Hij heeft epilepsie, hele hoge bloeddruk, hoge oogdruk, bloedverdunners.
Oeh! Das wel een nare combinatie als je dat niet binnen krijgt.
Dat hebben we nu bij mn pa ook als hij de sonde kapot bijt krijgt hij zijn voeding niet op tijd, maar daardoor ook zijn medicatie niet.
Anti epileptica, bloedverdunner, volgens mij ook iets voor de hoge bloeddruk, en nog wel meer dingen
pi_217852598
Zoon is doorgedraaid. Hij jaagt nu op een vlieg. Met een nerfgun :')

Edit: tis hem nog gelukt ook _O-

Edit 2: vlieg was knock-out en vliegt weer rond :')

Edit 3: vlieg is nu geplet dus écht dood en de nerfgunkogel wordt weggetieft.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217853256
@Rijstebuiltje

Veel sterkte met je situatie. Geen adviezen ofc, maar lijkt me een lastige situatie. :)
En verder…

SPOILER
Anyway: keep on swimming. :P
  donderdag 5 juni 2025 @ 09:12:56 #21
176471 oh-oh
pi_217855015
Ik denk dat dat de bijzondere constructie is dude :P
( Groucho Marx )
pi_217855215
@Rijstebuiltje geen ervaring met huis en inboedel maar wens je veel sterkte.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 5 juni 2025 @ 11:11:02 #23
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_217855838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef Puala het volgende:

[..]
Ja dat weet ik

SPOILER
SPOILER
Bedankt voor je fijne en uitgebreide antwoord :)

En voor iedereen die heeft gereageerd O+ :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_217855913
Sterkte Rijst, pittige periode :*
pi_217855968
Ik heb nu een man over de vloer die niets anders doet dan kitten. Zo bijzonder, de 'kitman', hij is hier al eerder geweest, super nette vent en jaja, hij kit echt heel goed en strak.

Maar dat je dan denkt wat zal ik eens gaan doen met mijn leven 'Kitten!'

Mocht je een kek kleurtje willen, hij heeft de hele regenboog beschikbaar. Wij doen heel saai antraciet in het toilet en zilvergrijs in de keuken.

Maar hij zit nu even in de voortuin met een bakje koffie want D. (mijn zwager die hem heeft ingehuurd voor ons) had hem gezegd dat wij goede koffie hebben. _O-

Later vandaag komt zwager het stopcontact terugplaatsen op de tegels en dan zijn we voorlopig mannenloos in huis. Nou ja, onze eigen B dan, maar even geen hardwerkende, klussende mannen.

En ja, daar ben ik dus heel blij mee. Bijna 3 maanden zijn we verder inmiddels.
  donderdag 5 juni 2025 @ 11:49:59 #26
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217856210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:25 schreef exode het volgende:
Ik heb nu een man over de vloer die niets anders doet dan kitten. Zo bijzonder, de 'kitman', hij is hier al eerder geweest, super nette vent en jaja, hij kit echt heel goed en strak.

Mocht je een kek kleurtje willen, hij heeft de hele regenboog beschikbaar. Wij doen heel saai antraciet in het toilet en zilvergrijs in de keuken.

Maar hij zit nu even in de voortuin met een bakje koffie want D. (mijn zwager die hem heeft ingehuurd voor ons) had hem gezegd dat wij goede koffie hebben. _O-

Later vandaag komt zwager het stopcontact terugplaatsen op de tegels en dan zijn we voorlopig mannenloos in huis. Nou ja, onze eigen B dan, maar even geen hardwerkende, klussende mannen.

Tja, en zo kan je ook elke dag met frisse tegenzin naar je kantoorbaan gaan….
Ieder z’n ding.

Wij moeten ook eens een kitter laten komen. Badkamer mag wel weer opnieuw.
  donderdag 5 juni 2025 @ 11:59:15 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217856274
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:49 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ieder z’n ding.

Hier ook. Manlief heeft het zelf gedaan/gepoogd/geklooid... :X
En dat ik er überhaupt iets van durfde te zeggen zeg maar! :o :D
Echt goed kunnen kitten is echt een vak! :Y
pi_217856326
quote:

[..]
Ieder z’n ding.

Ik dacht altijd dat het onderdeel was bijvoorbeeld tegelen. In ons vorige huis werd het kitten gedaan door degene die de badkamer plaatste bijvoorbeeld.
  donderdag 5 juni 2025 @ 12:26:34 #29
176471 oh-oh
pi_217856511
Zo bijzonder is dat toch niet?
Lekker als je zo je geld kan verdienen en daar ook nog plezier in hebt!
( Groucho Marx )
pi_217856602
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Zo bijzonder is dat toch niet?
Lekker als je zo je geld kan verdienen en daar ook nog plezier in hebt!
Dan ben ik de rare ;)

Ik had me voor hij hier 4 jaar geleden kwam kitten gewoon nooit bedacht dat het een specifiek vak was.

Hij vertelde net dat hij heel lang loodgieter was maar hierin rolde. Hij vindt het iig leuk.

Wie weet een carrière switch voor mij.
pi_217856747
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:25 schreef exode het volgende:

Ja, dat zijn heel bijzondere mensen :D. Wij hadden er ook zo één. Helemaal enthousiast over de juiste combi van tegel met kitkleur en vertelde honderduit over zijn vak. Mooi.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217857175
Ik vind het wel een beetje teleurstellend, dat jullie het over kitten hebben, maar het dan om die stomme randjes gaat ipv pluizige dieren.

Dat wordt vanavond dus foto’s posten exode!

Hier geen koffie in de tuin overigens, het komt wel met bakken uit de hemel, maar dat is gewoon water.
pi_217857188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 13:54 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind het wel een beetje teleurstellend, dat jullie het over kitten hebben, maar het dan om die stomme randjes gaat ipv pluizige dieren.

Hier geen koffie in de tuin overigens, het komt wel met bakken uit de hemel, maar dat is gewoon water.
Ik mag de waterlaag niet weghalen om de kitranden, dus je moet nog geduld hebben. Ik wil wel de perfecte foto's maken he ;)
  donderdag 5 juni 2025 @ 13:58:49 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_217857203
quote:

Dit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217857229
Juul is nu op schoolreisje in Avifauna, ik hoop dat ze het een beetje droog houdt.
  donderdag 5 juni 2025 @ 14:08:12 #36
176471 oh-oh
pi_217857285
Hier maar een klein beetje miezer.
En geen kitten.
Wel een chihuahua die net omkiepte, maar ja, ik wist dat Kick epi had.
Het is vaak maar kleine aanvalletjes.
( Groucho Marx )
pi_217857606
Zo hebben wij eens een man over de vloer gehad die de schade aan een bepaalde kast kwam fixen.
Een heel pallet (echt zo’n houten kastje met potjes in allerlei kleuren), om precies het juiste soort grijs te pakken.
Het leek wel een moderne Rembrandt. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 05-06-2025 14:48:33 ]
pi_217858819
@Rijstebuiltje :*

quote:

[..]
Ieder z’n ding.

Ik heb gehoord dat ze te porren zijn voor goede koffie ;) (althans... als je de kitter van exode hebt in elk geval wel)

Bij ons was het de badkamerman die kitte en de vloerenman kitte de randjes van de vloer.
As we speak zit ik naar een aflevering van Boos te kijken op youtube... misschien moet ik boos maar eens bellen als die vloerenman niet komt of ermee gaan dreigen ;) .
pi_217859964
Even onder een spoiler ik haal het zo weer weg.

SPOILER

[ Bericht 35% gewijzigd door F_r op 05-06-2025 20:13:46 ]
  donderdag 5 juni 2025 @ 19:10:35 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217860011
Wat vervelend!
Maar wel een goed teken dat ze niet naar huis wil, betekent dat het kamp gewoon superleuk is! O+
  donderdag 5 juni 2025 @ 19:13:15 #41
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217860039
Is het in de buurt Ferrari? Dan zou je even langs kunnen gaan.
Ik denk zoals ik het lees inderdaad willekeur. Maar toch wel erg vervelend.
pi_217860051
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 19:13 schreef amaranta het volgende:
Is het in de buurt Ferrari? Dan zou je even langs kunnen gaan.
Ik denk zoals ik het lees inderdaad willekeur. Maar toch wel erg vervelend.
Redelijk maar ze wilde mij ook niet bellen op dit moment is ze vrolijk als dat mocht veranderen ga ik er meteen heen.
pi_217860909
quote:

Ander soort kitten dan speciaal voor jou :s)

SPOILER
pi_217860948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 14:02 schreef exode het volgende:
Juul is nu op schoolreisje in Avifauna, ik hoop dat ze het een beetje droog houdt.
Hier hebben we geluk gehad vandaag. Met groep 8 op de fiets naar een zwembad vanuit de kamplocatie (bijna een uur fietsen). Zitten goed en wel binnen en we krijgen een stortbui. Voor de terugweg zou er ook precies een piek aankomen op moment van vertrek, maar die was ook ineens van de (buien)radar verdwenen. Dus op het zwemmen na zijn we helemaal droog gebleven.
pi_217861024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:47 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

SPOILER
Dat zijn de betere soort kitten! Veel mooier grijs ook, zeker die donkere O+
pi_217861025
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:47 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

SPOILER
Oh dat buikje
pi_217861040

Hier nog een kitten
pi_217862337
Aawh al die kittens O+ hier een zwaar allergische dochter dus eennkat kan niet. Maar ach we hebben Cooper en die is fantastisch.

Gisteren uitslag van mn vader zn punctie, het is de langzaam groeiende variant. Morgen gesprek over chemo en immunotherapie. Een echte prognose geven ze niet maar na een jaar leeft 50% nog. Ik hoop dan maar dat hij aan de goede kant zit maar hij is vreselijk moe en flink afgevallen.
S. 2014
J. 2016
pi_217862344
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 06-06-2025 10:14:49 ]
S. 2014
J. 2016
pi_217863580
@gewoonmezelf87, langzaamgroeiend klinkt enigszins "positief" voor zover dat kan met kanker. Hopelijk zit hij aan de goede kant van die 50% :*
pi_217863960
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 07:13 schreef Nijna het volgende:
@:gewoonmezelf87, langzaamgroeiend klinkt enigszins "positief" voor zover dat kan met kanker. Hopelijk zit hij aan de goede kant van die 50% :*
Langzaamgroeiend is idd het beste nieuws in een kutsituatie als dit. Knuffel @gewoonmezelf87 :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:00:24 #52
176471 oh-oh
pi_217864152
Jeetje, heftig hoe dan ook GM, sterkte!
( Groucho Marx )
pi_217864248
Ach GM, dit is iets minder kut dan de andere vorm. Sterkte voor jullie :*
Hoe gaat het met de kindjes?

Ik heb zoon afgemeld van school vanwege Ied al Adha. Extra lang weekend dus.
If they say
pi_217864308
@gewoonmezelf87, het beste scenario gezien de situatie dus, maar linksom of rechtsom nog steeds gewoon hartstikke k * t .... ;( Heel veel sterkte :*

Wij hoorden gisteren de nieuwe klassenverdeling en beide kinderen zijn content! Voor de oudste had ik al wel verwacht welke juffen ze zou krijgen, en die krijgt ze ook. De jongste zou, als de verdeling hetzelfde zou zijn gebleven, een juf hebben gekregen waar ik minder blij mee was. En dat terwijl ze nu ook 2 juffen heeft waar overwegend kritiek op is en waar we niet zo blij mee zijn. Maar er is geshuffeld en nu krijgt ze dezelfde juf als die haar zus nu heeft (en die ze zelf in groep 2 heeft gehad), met een nieuwe juf erbij, en ze is hélemaal blij (en wij dus ook) O+

30 juni hebben we voor de oudste een afsluitend MDO waar hopelijk ook de nieuwe juf bij aansluit, wat ben ik blij met die warme overdracht, we hebben weer vertrouwen in groep 4 en 5 volgend jaar (de oudste in de bovenbouw, hoe dan :o )
pi_217864390
Goh, de bonus van ah ook in staking?
Krijg de melding: je bent iets te vroeg, aanbiedingen van dinsdag 10 juni worden uiterlijk 3 dagen van te voren bekendgemaakt :?
Is altijd, maar dan ook altijd op vrijdag. Bonusbox doet het wel :')
If they say
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:50:46 #56
176471 oh-oh
pi_217864582
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:09 schreef Mushanga71 het volgende:

Mijn collega zit alweer te schelden dat ze vergeten is verlof te vragen voor het offerfeest.
Ze had die hele ramadan ook al zowat verlof _O-
Gaat hij dan ook echt iets aan het offerfeest doen?
( Groucho Marx )
pi_217864716
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Mijn collega zit alweer te schelden dat ze vergeten is verlof te vragen voor het offerfeest.
Ze had die hele ramadan ook al zowat verlof _O-
Gaat hij dan ook echt iets aan het offerfeest doen?
Nouja, dan viert ze het morgen ;)
Hier is het vandaag, waar zoons pa zit, pas morgen.
De bedoeling was, met zn oom mee naar de moskee maar hij heeft zich verslapen :')
Verder zie ik wel hoe de dag loopt. Denk lunch ofzo.
If they say
pi_217864815
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:09 schreef Mushanga71 het volgende:

De kindjes gaan er wisselend mee om, Dochter wilde afgelopen weekend nog niet bellen, en dat is dan ook prima. Zoon wel maar na 3 minuten was het ook klaar. Morgenavond is weer een belmoment.
Ze maken grote stappen, Zo is dochter gisteren alleen naar de stad geweest (3 km over de dijk) en gaat zoon vandaag bij zn beste vriend slapen... (mocht dit toch niet lukken dan is hij zo weer thuis maar dat hij t probeert is al een enorme stap! )
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:20:17 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217864826
Heel eerlijk gezegd snap ik dat niet helemaal. Afmelden om een feestdag en er dan niks mee doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Goh, de bonus van ah ook in staking?
Krijg de melding: je bent iets te vroeg, aanbiedingen van dinsdag 10 juni worden uiterlijk 3 dagen van te voren bekendgemaakt :?
Is altijd, maar dan ook altijd op vrijdag. Bonusbox doet het wel :')
Logisch toch? Het is altijd door dagen van tevoren een door Pinksteren gaan de nieuwe aanbiedingen dinsdag pas in. Dus staan ze morgen in de app.

Ik heb keelontsteking en dus een semi-hangdagje met de jongste thuis. Zo nog effe een pakketje ophalen en een andere wegbrengen. Als we dan zin hebben misschien nog ergens een kop koffie, maar ik denk dat het tosti's op de bank en nog twee machines was weg vouwen wordt (heb er al vier gevouwen).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:23:04 #60
176471 oh-oh
pi_217864847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:20 schreef Tink89 het volgende:
Heel eerlijk gezegd snap ik dat niet helemaal. Afmelden om een feestdag en er dan niks mee doen.

Dat dus. Maar ja.
( Groucho Marx )
pi_217865127
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
De kindjes gaan er wisselend mee om, Dochter wilde afgelopen weekend nog niet bellen, en dat is dan ook prima. Zoon wel maar na 3 minuten was het ook klaar. Morgenavond is weer een belmoment.
Ze maken grote stappen, Zo is dochter gisteren alleen naar de stad geweest (3 km over de dijk) en gaat zoon vandaag bij zn beste vriend slapen... (mocht dit toch niet lukken dan is hij zo weer thuis maar dat hij t probeert is al een enorme stap! )
Dat is toch best goed hoe ze er mee omgaan. Goed dat je het laat als je dochter nog niet wil bellen, dat komt wel, op haar eigen tempo.
En heerlijk, die stappen naar zelfstandigheid O+

Normaliter aten we bij mn schoonzus en ging zoon met zn pa naar de moskee tijdens Ied al Adha. Maarja, de situatie is nu anders. Hij zou dus met zn oom naar de moskee gaan, om 6.30u maar hij vergat zn wekker te zetten :')

En thanks Tink, daarom dus late bonus, ik was heel Pinksteren alweer vergeten :+
If they say
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:05:06 #62
176471 oh-oh
pi_217865151
Hij had gewoon voor school naar de Moskee gekund!
Maar hij ging niet naar school en niet naar de Moskee :P
( Groucho Marx )
pi_217865174
Simon had een waterproof zonnebrand in zijn rugtas, die is vreselijk gaan lekken. Rugtas helemaal onder. Ik heb hem nu 3x gewassen met diverse middeltjes (gewoon wasmiddel, groene zeep, insmeren met ontvetter), maar ik krijg het er niet uit en de rugtas blijft van binnen vies en plakkerig aanvoelen.
Heeft iemand nog een geniale tip (behalve een nieuwe rugtas kopen, want die is nog niet zo oud)?
pi_217865186
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:11 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon had een waterproof zonnebrand in zijn rugtas, die is vreselijk gaan lekken. Rugtas helemaal onder. Ik heb hem nu 3x gewassen met diverse middeltjes (gewoon wasmiddel, groene zeep, insmeren met ontvetter), maar ik krijg het er niet uit en de rugtas blijft van binnen vies en plakkerig aanvoelen.
Heeft iemand nog een geniale tip (behalve een nieuwe rugtas kopen, want die is nog niet zo oud)?
Insmeren met afwasmiddel en dan nog een keer wassen
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:14:28 #65
176471 oh-oh
pi_217865192
Wel met dreft, dat was ook mijn idee, maar ik weet niet of dat genoeg is...
( Groucho Marx )
pi_217865193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Hij had gewoon voor school naar de Moskee gekund!
Maar hij ging niet naar school en niet naar de Moskee :P
Nou, zn oom kwam net pas terug van de moskee dus dat had ie niet gered dan.
Daarbij had hij vandaag niks wat hij niet kon missen. Was er een toets geweest, had ik hem écht niet afgemeld ;)
If they say
pi_217865203
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:13 schreef F_r het volgende:

[..]
Insmeren met afwasmiddel en dan nog een keer wassen
Die heb ik ook geprobeerd, tegelijkertijd met de groene zeep, want ik werd enigszins ongeduldig :+
Maar misschien nog een poging wagen.
pi_217865245
Wat is er met Pokemon kaarten aan de hand? Overal zijn die dingen uitverkocht. B heeft vanmiddag een kinderfeestje en kon nergens pakjes vinden. Uiteindelijk heb ik ze vanochtend in een dorp verderop bij de Bruna kunnen scoren, die vrouw vertelde dat ze echt net bijgevuld werden en dat ze vanmiddag weer op zouden zijn. Met dozen tegelijk worden ze verkocht :?

Hier hebben de kinderen extra lang Pinksterweekend, ze hebben dinsdag studiedag. Eens kijken wat ik met ze ga doen, volgens mij wordt het slecht weer :{
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:26:44 #69
176471 oh-oh
pi_217865275
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:23 schreef exode het volgende:
Wat is er met Pokemon kaarten aan de hand? Overal zijn die dingen uitverkocht. B heeft vanmiddag een kinderfeestje en kon nergens pakjes vinden. Uiteindelijk heb ik ze vanochtend in een dorp verderop bij de Bruna kunnen scoren, die vrouw vertelde dat ze echt net bijgevuld werden en dat ze vanmiddag weer op zouden zijn. Met dozen tegelijk worden ze verkocht :?

Hier hebben de kinderen extra lang Pinksterweekend, ze hebben dinsdag studiedag. Eens kijken wat ik met ze ga doen, volgens mij wordt het slecht weer :{
Hier voorspellen ze alweer dagen slecht weer maar het is prima weer met af en toe een welkom buitje :D
( Groucho Marx )
pi_217865320
@exode, was het toevallig de pokemonkaartenset Destined Rivals? Die zijn nogal gewild omdat er team Rocket inzit én ze tijdelijk verkrijgbaar zijn, volgens zoon.
Hij kreeg baggerkaarten, btw :')
If they say
pi_217865360
Ik weet niks over een nieuwe Pokemon rage, maar zoon was laatst met virenden zijn kaarten aan het onderzoeken. Het lijkt erop dat hij een paar kaarten in zijn collectie heeft die inmiddels ¤300-500 waard zijn. Hij rekende zichzelf natuurlijk al rijk :D. Er zitten ook een paar neppe tussen, maar zoon was overtuigd dat deze echt waren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217865527
Zoo, dat zijn mooie bedragen, @Phaidra Er is zelfs een kaart die 6 miljoen dollar waard is _O-
Op koningsdag was zoon bijna in tranen. Vlak voor zn neus werd een kaart verkocht voor 5 euro en die had een waarde van ruim 100 euro. Hij was heel de dag sjaggo :')
En neppe kaarten, daar moet echt voor worden uitgekeken. Zoon ziet dat gelukkig altijd. Hij werd op school altijd als de pokemonkaarten expert gezien :D
If they say
pi_217865641
De MacDonalds heeft Pokemon kaarten in de happymeals, misschien heeft dat opnieuw iets aangewakkerd? :s)

De weersvoorspellingen dit weekend zijn inderdaad prut. Wij zouden zondag gaan bbq-en met buren maar daar hebben we maar een borrel van gemaakt. Geen bbq weer helaas...
pi_217866100
Pokémon is naast Dragon Ball Z toch wel het allervreselijkse tv ding ever. :P
Gelukkig zijn de mijne er niet zo bezig.

#chagrijnig. }:|
pi_217866154
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:30 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Exode, was het toevallig de pokemonkaartenset Destined Rivals? Die zijn nogal gewild omdat er team Rocket inzit én ze tijdelijk verkrijgbaar zijn, volgens zoon.
Hij kreeg baggerkaarten, btw :')
Alle series zijn overal uitverkocht.
pi_217866163
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:37 schreef Phaidra het volgende:
Ik weet niks over een nieuwe Pokemon rage, maar zoon was laatst met virenden zijn kaarten aan het onderzoeken. Het lijkt erop dat hij een paar kaarten in zijn collectie heeft die inmiddels ¤300-500 waard zijn. Hij rekende zichzelf natuurlijk al rijk :D. Er zitten ook een paar neppe tussen, maar zoon was overtuigd dat deze echt waren.
B heeft ook waardevolle kaarten, wij hebben er 2 laten taxeren en die kwamen op 25% van de online gevonden waarde uit. Een minuscuul krasje laat de waarde al kelderen.
pi_217866216
@Mushanga71
Ach, zijn wekker vergeten te zetten! ;)

Ik vergat ook altijd mijn wekker te zetten als ik bijv. de eerste 2 uur gym had.
Heeeeel vervelend en toevallig allemaal. :+
  vrijdag 6 juni 2025 @ 13:26:47 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_217866339
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 13:05 schreef exode het volgende:

[..]
Alle series zijn overal uitverkocht.
Online of ook offline?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 juni 2025 @ 13:56:47 #79
176471 oh-oh
pi_217866524
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 13:11 schreef vencodark het volgende:
@:Mushanga71
Ach, zijn wekker vergeten te zetten! ;)

Ik vergat ook altijd mijn wekker te zetten als ik bijv. de eerste 2 uur gym had.
Heeeeel vervelend en toevallig allemaal. :+
Ging je dan ook lunchen met je moe?
:D
( Groucho Marx )
pi_217866556
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 13:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ging je dan ook lunchen met je moe?
De eerste 2 uur? Beetje vroeg hè voor lunch. :+
pi_217866729
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 13:26 schreef Troel het volgende:

[..]
Online of ook offline?
Stenen winkels :)
pi_217866813
Zeg @exode dat vind ik nou niks voor jou om last minute een cadeautje denken te scoren voor een kinderfeestje diezelfde middag. :+
  vrijdag 6 juni 2025 @ 14:51:27 #83
176471 oh-oh
pi_217866870
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 14:42 schreef vencodark het volgende:
Zeg @:exode dat vind ik nou niks voor jou om last minute een cadeautje denken te scoren voor een kinderfeestje diezelfde middag. :+
Ze zegt toch uiteindelijk?
Ben jij uit op ruzie?
( Groucho Marx )
pi_217866892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 14:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ze zegt toch uiteindelijk?
Ben jij uit op ruzie?
Ooohja ik las minder gedetailleerd dan ik dacht gelezen te hebben. :+
Maar oprecht: dat leek mij niks voor exode. :D

Als ik ruzie wil ga ik thuis een steak bakken.
pi_217866959
Ja krijg je daar ruzie over? Mag je gerust hier komen bakken hoor :Y) :D
  vrijdag 6 juni 2025 @ 15:12:18 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217867036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 15:03 schreef Schanu het volgende:
Ja krijg je daar ruzie over? Mag je gerust hier komen bakken hoor :Y) :D
Volgens mij eet haar man geen koe.
pi_217867112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 13:06 schreef exode het volgende:

[..]
B heeft ook waardevolle kaarten, wij hebben er 2 laten taxeren en die kwamen op 25% van de online gevonden waarde uit. Een minuscuul krasje laat de waarde al kelderen.
Ja dat geloof ik wel. Waar hebben jullie dat laten doen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217867125
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 15:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ja dat geloof ik wel. Waar hebben jullie dat laten doen?
Via een goede vriend, zijn broer spaart en handelt erin en die wist een 'mannetje'. 8-)
pi_217867128
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ooohja ik las minder gedetailleerd dan ik dacht gelezen te hebben. :+
Maar oprecht: dat leek mij niks voor exode. :D

Als ik ruzie wil ga ik thuis een steak bakken.
Oh dat klinkt heerlijk een steak :P
pi_217867139
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 15:12 schreef amaranta het volgende:

[..]
Volgens mij eet haar man geen koe.
Mijn man is vega. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 15:23 schreef exode het volgende:

[..]
Via een goede vriend, zijn broer spaart en handelt erin en die wist een 'mannetje'. 8-)
Ahaaaa. ^O^
pi_217867147
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 15:24 schreef exode het volgende:

[..]
Oh dat klinkt heerlijk een steak :P
Ik maak het nooit zelf. Zo dol ben ik er niet op maar als ik mensen tegen de haren wil strijken moet ik het dichterbij huis zoeken. :+
pi_217867257
Ik las gisteren de reacties op het bericht dat de poffertjes in de Efteling nu vegan zijn, heerlijk, je zou er spontaan vegan van worden.
Overigens zijn ze al vrij lang vegan, daardoor kon verloofde ze ook eten in Februari :D
pi_217867470
Mijn kind besloot een paar weken geleden plots dat ie klaar was met Pokemon kaarten.
Heeft de hele zooi in een doos gesmeten en voor 300 piek verkocht
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 6 juni 2025 @ 16:47:48 #94
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_217867801
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 16:04 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kind besloot een paar weken geleden plots dat ie klaar was met Pokemon kaarten.
Ik zal deze opbrengst doorgeven aan de mijnes :D
pi_217867823
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 16:47 schreef Quoi het volgende:

[..]
Ik zal deze opbrengst doorgeven aan de mijnes :D

Dees heeft wel jaren voor elke gelegenheid pakjes en pakken gevraagd, het ras nogal een doos vol. Geen garanties
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_217867933
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 16:04 schreef Vanyel het volgende:
Meerdere kaarten van B zijn dat per stuk al waard...

Ach hij heeft er enorm veel lol mee, kan uren met zijn kaarten bezig zijn.
pi_217867952
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 17:07 schreef exode het volgende:

[..]
Meerdere kaarten van B zijn dat per stuk al waard...

Ach hij heeft er enorm veel lol mee, kan uren met zijn kaarten bezig zijn.
Ja dat is een stuk makkelijker als je er altijd voorzichtig mee om bent gegaan. De mijne had geen enkele compleet gave kaart ertussen zitten. Daar gaat je winst.

Hij leverde ook nog in op het aan een winkel verkopen uiteraard, maar dat vond ie de tijdswinst wel waard.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 17:10:52 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_217867953
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 15:39 schreef exode het volgende:
Ik las gisteren de reacties op het bericht dat de poffertjes in de Efteling nu vegan zijn, heerlijk, je zou er spontaan vegan van worden.
Overigens zijn ze al vrij lang vegan, daardoor kon verloofde ze ook eten in Februari :D
Er is toch ook niets mis met vegan? Zolang het lekker is. Maar dat geldt ook voor vegadingen en vleesdingen. Als het maar lekker is :P Dat is bij mij leidend :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217868005
Ik ging lunchen met zoon maar heb de vegantaart maar gelaten. Niet omdat: vegan, maar omdat het een klein rotstukje was :')

Hier zitten de waardevollere pokemonkaarten in een map. De overige duizend+ :') liggen ergens in een doos.
If they say
pi_217868063
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 17:10 schreef Troel het volgende:

[..]
Er is toch ook niets mis met vegan? Zolang het lekker is. Maar dat geldt ook voor vegadingen en vleesdingen. Als het maar lekker is :P Dat is bij mij leidend :D
Vind ik ook niet, maar veel mensen worden er erg boos om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')