Ja dat weet ik, heb maar 1 overnachtingquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug?
Komt net een bericht dat er vrijdag in het hele land geen NS treinen rijden wegens een staking
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-ns-treinen-staking
Kan, vanavond heb ik vergadering, om 16.30 uur en dan krijgen we lekker soep met verse broodjes. Zijn altijd hele lekkere broodjesquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je toch ook wel maken, anders voor vrijdagvond?
O, je komt morgen alweer terug, dan heb je er niets mee te doen gelukkig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb maar 1 overnachting
Oeh dat ook lekker ja verse broodjesquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, vanavond heb ik vergadering, om 16.30 uur en dan krijgen we lekker soep met verse broodjes. Zijn altijd hele lekkere broodjes
Klopt. En daar zat ook een verhaal achter.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou ik meen me te herinneren dat jij een aantal keren eruit en erin bent gezet en meen dat daarom toen een keer is gezegd dat is klaar. Maar kan me vergissen.
Ik tel niet meer mee , ik kan niet bolken en ik wil niet meer terug in die lijst gezet worden.
Eruit = eruit (vind ik )
quote:
quote:
Nee met droeftoetersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |