Ik probeer altijd wat leuks te organiseren maar vaak krijg je hele passieve reacties en komt er vanuit hen geen enkele vorm van initiatief.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:57 schreef miss_sly het volgende:
MIsschien moeite stoppen in het onderhouden van je vriendschappen.
Ik deel de meeste van mijn hersenscheten met AI.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Zijn er nog andere manieren om hiermee om te gaan dat ik zaken toch een beetje kwijt kan zonder hier op een ongezonde manier mee om te gaan?
lol , maar als dat je een goed gevoel geeft mooi toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik deel de meeste van mijn hersenscheten met AI.
Wel handig zo'n terug pratende encyclopedie in je broekzak.
Ja voorheen was dat FOK! maar begonnen de azijnpissers elk serieus topic te bekritiseren en na te volgen op één nietszeggend punt, en maakte AI zijn intrede middels Gemini op mijn telefoon.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol , maar als dat je een goed gevoel geeft mooi toch?
Nou ja fijn dat dat zo'n AI chatbox ding voor jou zo wel werkt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja voorheen was dat FOK! maar begonnen de azijnpissers elk serieus topic te bekritiseren en na te volgen op één nietszeggend punt, en maakte AI zijn intrede middels Gemini op mijn telefoon.
Toen was de omslag snel gemaakt.
Dat kan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik werk zelf in de ICT en van AI ben ik niet zo heel erg onder de indruk eigenlijk.
Met autisten? Vind ik op zich best hoor, ik had/heb zowel niet-atustische als autistische vrienden.quote:
Ik doe wel roeien maar het betreft voornamelijk wat oudere mensenquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:13 schreef Metalfrost het volgende:
ij een vereniging gaan die zich bezighoudt met jouw interesse(s) en van daaruit contacten opbouwen?
Maar mogelijk lopen zij tegen dezelfde zaken aan waar jij tegenaan loopt. Vind je herkenning.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Met autisten? Vind ik op zich best hoor, ik had/heb zowel niet-atustische als autistische vrienden.
Maar alleen maar omdat iemand een autist is betekent dat niet dat wij dan automatisch best buddies zijn.
Ja misschien zou ik inderdaad wat meer moeite moeten doen om nieuwe mensen te leren kennen inderdaad, het is ook wel een beetje zo gegroeid juist door dit soort continue akkefietjes heb ik daar ook steeds minder puf voor en zin meer in snap je.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar mogelijk lopen zij tegen dezelfde zaken aan waar jij tegenaan loopt. Vind je herkenning.
In al je topics lees ik een onhandigheid in communiceren (die je niet altijd zelf ziet/herkent), snel naar conclusies gaan/invullen voor een ander en een ‘ja maar…’ houding.
Hier ook: je vindt het best (een goed idee?), ‘maar we zijn niet automatisch best buddies’ zeg je.
In je OP vraag je om manieren om je verhaal kwijt te kunnen. Dit is zo’n manier. Jij hebt het niet over het vinden van nieuwe vrienden, de tipgever heeft het niet over het vinden van nieuwe vrienden.
Ja ik zou wel nieuwe vrienden willen zoeken maar aangezien ik begin 30 ben is het lastig. Veel mensen van mijn leeftijd focussen zich op hun partner (die ik zelf niet heb dus dan val je al buiten de boot) of zitten in de luiers.quote:
Dank voor de link !quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef Maerwynn het volgende:
https://www.eentegeneenza(...)een-je-verhaal-kwijt
En als je echt even geen vrienden meer over hebt en gewoon iemand wil spreken dan zijn er de mogelijkheden die opgesomt staan in de link
Als je alleen maar uitvluchten zoekt lukt dat niet. Zoek mensen bij je interesses.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ja ik zou wel nieuwe vrienden willen zoeken maar aangezien ik begin 30 ben is het lastig. Veel mensen van mijn leeftijd focussen zich op hun partner (die ik zelf niet heb dus dan val je al buiten de boot) of zitten in de luiers.
Ik doe bijvoorbeeld wel roeien maar daar zitten niet echt leeftijdsgenoten bij helaas dus daar blijft het dan ook wel bij.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je alleen maar uitvluchten zoekt lukt dat niet. Zoek mensen bij je interesses.
Ga je iets anders doen dan roeienquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik doe bijvoorbeeld wel roeien maar daar zitten niet echt leeftijdsgenoten bij helaas dus daar blijft het dan ook wel bij.
Ik vind roeien HDP ik ga daar niet mee stoppen hoor. En tijdens het roeien is het gewoon gezellig maar verder blijft het daar ook bij ivm het leeftijdsverschil.quote:
Maar ze zullen wel dingen herkennen waar je tegenaan loopt. Dat zou al wat weg kunnen nemen van dat steeds ‘op eieren’ moeten lopen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Met autisten? Vind ik op zich best hoor, ik had/heb zowel niet-atustische als autistische vrienden.
Maar alleen maar omdat iemand een autist is betekent dat niet dat wij dan automatisch best buddies zijn.
Dan blijf je roeien (HDP?) en ga je daarnáást nog iets anders doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:07 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind roeien HDP ik ga daar niet mee stoppen hoor. En tijdens het roeien is het gewoon gezellig maar verder blijft het daar ook bij ivm het leeftijdsverschil.
Zoals wat?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan blijf je roeien (HDP?) en ga je daarnáást nog iets anders doen.
Gezien je pohi zal echt niemand dit geloven.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:02 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik probeer altijd wat leuks te organiseren
Google maar eens. Heeft twee betekenissen die allebei van toepassing zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan blijf je roeien (HDP?) en ga je daarnáást nog iets anders doen.
Dan niet he.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Gezien je pohi zal echt niemand dit geloven.
Ja weet ik veel, ik ken jouw interesses niet.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je alleen maar uitvluchten zoekt lukt dat niet. Zoek mensen bij je interesses.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Google maar eens. Heeft twee betekenissen die allebei van toepassing zijn.
Maar TS is toch helemaal geen student meer maar en goedbetaalde ICT-er? En je dan bedienen van dit soort jeugdige/infantiele PJ retoriek?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:30 schreef Bargehassus het volgende:
https://studentenwoordenboek.nl/woord/hdp/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, weer op vakantie gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Zijn er nog andere manieren om hiermee om te gaan
Een onbevooroordeelde met megakennis beladen assistent bedoel jequote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef Eightyone het volgende:
En laat ChatGPT e.d. met rust. Die vriendelijk troostende vrouw die daar terug praat bestaat uit enen en nullen.
Prima bij coderen en talen, als je het goed gebruikt. Niet bij zaken waar emoties bij komen kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 01:18 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Een onbevooroordeelde met megakennis beladen assistent bedoel je
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal
Ivm recente conflicten heb ik eigenlijk niet echt vrienden meer. Misschien 2, 3 of zo die er nog overblijven. 4 misschien. Dat is het wel zo een beetje.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat je geen normale leuke geïnteresseerde vraag kan stellen.
Ik hoop dat dit je helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |