Iedereen dacht het, Dijk zei het.quote:
Voor coke gaat de Ballmer peak ook vast op.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weet je dat zeker over die coke....
Ik hoop een flinke afstraffing van de vvd bij de verkiezingenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de VVD op een of andere manier hoopt met VVD en D66 naar de meerderheid te komen.
Ik hoop op een terugkeer van Klaas Dijkhof.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop een flinke afstraffing van de vvd bij de verkiezingen
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop een flinke afstraffing van de vvd bij de verkiezingen
Met CDA en D66 bedoelde ik jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met en/of CDA.
PVV uitsluiten zorgt voor het frame dat de VVD kiest voor samenwerking met Timmermans.
Je hebt wel gelijk. Je mag hopen.quote:
Zeker, na de verkiezingen of ze moeten hem eerder actief wegstemmenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan die Bosma nu ook eindelijk vervangen worden?
De wat rechtsere VVD-stemmers die voor het eerst stiekem een uitstapje naar Wilders hebben gemaakt gaan weer braaf terug naar het oude en vertrouwde.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:24 schreef Faraday01 het volgende:
Geert heeft de oude langspeelplaat weer opgezet en repeat staat aan.
De conclusie is dat hij telkens dezelfde retoriek herhaalt maar dat het toch steeds minder tractie heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Wilders heeft ook, met grote tussenpozen, tweemaal meegeregeerd in een kabinet dat hij zelf heeft laten vallen, maar hij verwijt Dijk dat ie niet weet hoe het is om compromissen te sluiten als je regeert.
De ironie.
Het lijkt me dat ze dat zo snel mogelijk moeten doen, hem actief wegstemmen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker, na de verkiezingen of ze moeten hem eerder actief wegstemmen
Hebben ook geen reet te zeggen, want Geertjes woord is wet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
hahaha goede opmerking over die 37 zetels die geen reet uitvoeren
Dit was het dan voor zequote:Kabinet gaat demissionair door, maar zonder PVV-bewindslieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |