Iedereen dacht het, Dijk zei het.quote:
Voor coke gaat de Ballmer peak ook vast op.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weet je dat zeker over die coke....
Ik hoop een flinke afstraffing van de vvd bij de verkiezingenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de VVD op een of andere manier hoopt met VVD en D66 naar de meerderheid te komen.
Ik hoop op een terugkeer van Klaas Dijkhof.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop een flinke afstraffing van de vvd bij de verkiezingen
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop een flinke afstraffing van de vvd bij de verkiezingen
Met CDA en D66 bedoelde ik jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met en/of CDA.
PVV uitsluiten zorgt voor het frame dat de VVD kiest voor samenwerking met Timmermans.
Je hebt wel gelijk. Je mag hopen.quote:
Zeker, na de verkiezingen of ze moeten hem eerder actief wegstemmenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan die Bosma nu ook eindelijk vervangen worden?
De wat rechtsere VVD-stemmers die voor het eerst stiekem een uitstapje naar Wilders hebben gemaakt gaan weer braaf terug naar het oude en vertrouwde.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:24 schreef Faraday01 het volgende:
Geert heeft de oude langspeelplaat weer opgezet en repeat staat aan.
De conclusie is dat hij telkens dezelfde retoriek herhaalt maar dat het toch steeds minder tractie heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Wilders heeft ook, met grote tussenpozen, tweemaal meegeregeerd in een kabinet dat hij zelf heeft laten vallen, maar hij verwijt Dijk dat ie niet weet hoe het is om compromissen te sluiten als je regeert.
De ironie.
Het lijkt me dat ze dat zo snel mogelijk moeten doen, hem actief wegstemmen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker, na de verkiezingen of ze moeten hem eerder actief wegstemmen
Hebben ook geen reet te zeggen, want Geertjes woord is wet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
hahaha goede opmerking over die 37 zetels die geen reet uitvoeren
Dit was het dan voor zequote:Kabinet gaat demissionair door, maar zonder PVV-bewindslieden
Hoe kun je NIET leveren met je eigen minister op Asiel & welwillende coalitiepartners?! Die gaven maandag nog aan dat ze niet tegen de plannen vd PVV waren (10-punten'plan') en dat ze die mochten gaan uitwerken..quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:28 schreef koemleit het volgende:
en hij geeft weer aan dat ie niet kan leveren, waarom zouden mensen nog op hem stemmen dan?
Hij wil alleenheerser zijn naar voorbeeld van zijn idolen Putler en Orban. Jammer joh.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:23 schreef koemleit het volgende:
Geert zegt nu eigenlijk dat het hem niet gaat lukken.
Als het met deze coalitie niet lukt, dan lukt het nooit.
Iemand? Wat zei Jimmy Dijk?quote:
wilders heeft nsc en omtzigt geslooptquote:
Nicolien sloopt zichzelf altijd, faar heeft ze geen hulp bij nodig..quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wilders heeft nsc en omtzigt gesloopt
Heel mooi. Dat was stiekem ook de bedoeling denk ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nah ja, met een burn-out overleef je het niet lang in zo'n stressvolle omgeving als de regering. We kunnen het slopen van Omtzicht beter bij het CDA neerleggenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het hele laten vallen was toch ook gewoon voor de buhne? Ik weet nog steeds niet waarom, maar hij heeft echt lopen zoeken naar een reden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kun je NIET leveren met je eigen minister op Asiel & welwillende coalitiepartners?! Die gaven maandag nog aan dat ze niet tegen de plannen vd PVV waren (10-punten'plan') en dat ze die mochten gaan uitwerken..
Dat Wilders 36 mandjes heeft meegenomen die 147k per jaar vangen zonder bij de debatten aanwezig zijn.quote:
Eens!quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het hele laten vallen was toch ook gewoon voor de buhne? Ik weet nog steeds niet waarom, maar hij heeft echt lopen zoeken naar een reden.
Waarom is Nederland eigenlijk zo traag met verkiezingen? In Frankrijk kunnen ze het in een paar maanden. Zou toch prima mogelijk moeten zijn om in Augustus te stemmen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkiezingsdatum vandaag nog niet bekend - https://nos.nl/l/2569898#UPDATE-container-86574665
Tweede week november incoming.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkiezingsdatum vandaag nog niet bekend - https://nos.nl/l/2569898#UPDATE-container-86574665
Thanks!quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dat Wilders 36 mandjes heeft meegenomen die 147k per jaar vangen zonder bij de debatten aanwezig zijn.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nicolien sloopt zichzelf altijd, faar heeft ze geen hulp bij nodig..
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heel mooi. Dat was stiekem ook de bedoeling denk ik.
Het was fout toen de NSC met de PVV in zee gingquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah ja, met een burn-out overleef je het niet lang in zo'n stressvolle omgeving als de regering. We kunnen het slopen van Omtzicht beter bij het CDA neerleggen
Minimale wettelijke termijn is 83 dagen, dus het kan snel maar augustus is natuurlijk een vakantieperiode. Men moet wel kunnen stemmen en er zijn mensen nodig om de stembureaus te bemannen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom is Nederland eigenlijk zo traag met verkiezingen? In Frankrijk kunnen ze het in een paar maanden. Zou toch prima mogelijk moeten zijn om in Augustus te stemmen.
Wettelijk moet er een bepaalde periode tussenzitten. Uit m'n hoofd 3 maandenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom is Nederland eigenlijk zo traag met verkiezingen? In Frankrijk kunnen ze het in een paar maanden. Zou toch prima mogelijk moeten zijn om in Augustus te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |