Die 2 doen helemaal niets van elkaar onder iddquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
Wilders die doet of dat hij de grootste verdediger van democratie is, is ook wel tergend.
Doodvermoeiend inderdaad, dat narratief alsof "het volk" achter hem zou staan. Feit is dat 75% van Nederland niet op de PVV heeft gestemd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
Wilders die doet of dat hij de grootste verdediger van democratie is, is ook wel tergend.
Tja, die misschien ook maar eens vervangen na de verkiezingen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei, een schandvlek is net zo erg als een antisemiet aldus Bosma
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze samenwerking niet ziet zitten, voor de camera. Heijnen benadrukte gisteren bij Jinek, waar Timmermans bijzat, hetzelfde. Opnieuw samenwerken met Wilders hebben ze beiden dan weer niet uitgesloten. Dus dat gaat lekker daar bij de VVD.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Yesilgöz GL/PvdA helemaal niet uitgesloten.
Och als je ajax fans als joden uitscheldt word je ook antisemitisch genoemd, dus het is wel consequent.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, we zijn aanbeland bij 'kritiek op Israel=antisemitisme'.
weet je dat zeker over die coke....quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:03 schreef Falco het volgende:
Baudet heeft eens een keer geen snuif cocaïne genomen. Wat een goede vraag
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je het over FvD of SGP of JA21 lijkt me. Dat gaat geen soelaas bieden als je een meerderheid wil.
Of de VVD sluit Nijpels eindelijk eens uit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:06 schreef miss_sly het volgende:
Overigens, over uitsluiten van PVV door VVD:
[ twitter ]
Bontebal gelooft niet eens in God... Lijkt me idd niet dé leider die het CDA nodig heeftquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik hoop dat CDA weer terugkeert naar haar conservatieve centrumrecht-rechtse koers.
Maar met Bontenbal blijft dat vooral hoop
Volgens zijn Wikipuhdiapagina wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bontebal gelooft niet eens in God... Lijkt me idd niet dé leider die het CDA nodig heeft
De wat meer liberale vleugel van de VVD is ook al tijden op sterven na dood.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:06 schreef miss_sly het volgende:
Overigens, over uitsluiten van PVV door VVD:
[ twitter ]
Ik vind het wat jammer dat het Baudet is die zo scherp is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baudet
Helaas kijken PVV-stemmers dit soort dingen niet.
CDA met Bontebal is centrum rechts genoeg, in ieder geval op de economische thema's. Als dat nog rechtser moet wordt het weer een halve VVD. Bovendien kunnen we wel wat midden gebruiken, want formeren met allemaal splinterpartijen op de radicale flanken werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik hoop dat CDA weer terugkeert naar haar conservatieve centrumrecht-rechtse koers.
Maar met Bontenbal blijft dat vooral hoop
Ik denk dat de VVD op een of andere manier hoopt met CDA en D66 naar de meerderheid te komen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:10 schreef Vliegbaard het volgende:
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze samenwerking niet ziet zitten, voor de camera. Heijnen benadrukte gisteren bij Jinek, waar Timmermans bijzat, hetzelfde. Opnieuw samenwerken met Wilders hebben ze beiden dan weer niet uitgesloten. Dus dat gaat lekker daar bij de VVD.
Ik zie daar wel de nuance van in. Ze werken liever niet met GL/PvdA samen en zullen dat kostte wat kost, via de kiezer, willen vermijden. Maar ze gooien de deur niet dicht. Expliciet de PVV uitsluiten doet dat wél.
Mee eens ja, zulke vragen mogen linkse partijen stellen (wat mij betreft danquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind het wat jammer dat het Baudet is die zo scherp is.
"Blonde Man Slecht" zorgt er bij specifieke mensen voor dat ze niet meer na kunnen denken. Daarmee stellen ze ook geen goede vragen meer.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mee eens ja, zulke vragen mogen linkse partijen stellen (wat mij betreft dan) maar tussen oppositie en PVV verzandt het alleen maar in moddergooien.
Met en/of CDA.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de VVD op een of andere manier hoopt met VVD en D66 naar de meerderheid te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |