Ik sluit niks uit met de wispelturigheid van de Nederlandse kiezerquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als populist Joost Eerdmans na zijn tiende poging wel een doorbraak beleeft.
Ja, dat is het hele punt. Dus zeggen ze dat niet. En als straks de PVV weer op 20 zetels staat en de VVD op 30, dan staat de VVD gewoon weer volledig open voor het samenwerken met Wilders. De enige voorwaarde is dat er een derde partij zo gek is erin te stappen om ze aan een meerderheid te helpen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de VVD niet met PvdA/GL wil en óók niet met de PVV en dat hardop gaan communiceren dan hebben ze wel een probleem, ja
Zo zou ik dat niet zeggen. De verloedering van de liberale gedachte binnen de VVD is al heel wat jaren ingezet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:18 schreef Tomatenboer het volgende:
De VVD is onder Yesilgoz ook verworden tot een debiel rechts clubje.
Heeft weinig nog met fatsoenlijk rechts of met “het enige alternatief op rechts” te maken.
Waar heb ik het over iedere belofte?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Dus een partij moet zich aan iedere belofte houden die ze in de campagne gemaakt hebben.
Dat is toch niet werkbaar. Je moet altijd water bij de wijn doen. Iedere partij.
Bron?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:39 schreef Friggles het volgende:
Lekker met wat cijfers strooien die nergens op gebaseerd zijn. De MAGA-tactiek.
het duurde evenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de VVD niet met PvdA/GL wil en óók niet met de PVV en dat hardop gaan communiceren dan hebben ze wel een probleem, ja
Uit de duim gezogen dus. Kom dan zelf met bronnen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)-val-van-het-kabinet
Wilders probeert zelfs de kabinetsval op Marokkanen af te schuiven.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Op wie is die Wilders nou boos joh?Op zichzelf? Op Faber? Of toch maar op die dekselse linksen?
70, 80, 90% van de oppositie is het eens met het meerendeel van de 10-punten van Wilders' lijstje. Daar heb ik verder weinig bron voor nodig dat die bewering onzin is.quote:
Hij weet het zelf niet eens, joh.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Op wie is die Wilders nou boos joh?Op zichzelf? Op Faber? Of toch maar op die dekselse linksen?
Ja ok, maar hij strooide ook met cijfers dat Nederland niet vind dat Islam bij Nederland hoort. Die zou je kunnen opzoeken. Dacht dat je daar op doelde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:43 schreef Friggles het volgende:
[..]
70, 80, 90% van de oppositie is het eens met het meerendeel van de 10-punten van Wilders' lijstje. Daar heb ik verder weinig bron voor nodig dat die bewering onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |