Partij != manquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was fout toen de NSC met de PVV in zee ging
NSC kiezers hadden dat nooit verwacht
ik ook niet
dat was het begin van het einde voor die partij
Oktober of november. Je zit in september met Prinsjesdag.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Minimale wettelijke termijn is 83 dagen, dus het kan snel maar augustus is natuurlijk een vakantieperiode. Men moet wel kunnen stemmen en er zijn mensen nodig om de stembureaus te bemannen.
Ik heb daar niet zoveel mee maar inderdaad. Volgens mij kan het prima begin september maar daar zullen dan wel weer andere bezwaren voor zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oktober of november. Je zit in september met Prinsjesdag.
Pietertje heeft de NSC al gesloopt.quote:
Maar waarom is die termijn zo lang? Vakantieperiode is het toch juist makkelijker om mensen te vinden voor stembureaus. Ideaal ook als de Wilders stemmers in Salou of op Cherso zitten en natuurlijk niet met de post stemmen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Minimale wettelijke termijn is 83 dagen, dus het kan snel maar augustus is natuurlijk een vakantieperiode. Men moet wel kunnen stemmen en er zijn mensen nodig om de stembureaus te bemannen.
Nou, Prinsjesdag is meer dan alleen die clown-parade... Is ook het officieel indienen van de begroting.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel mee maar inderdaad. Volgens mij kan het prima begin september maar daar zullen dan wel weer andere bezwaren voor zijn.
Ik denk dat ie daar niet helemaal op gerekend had - dat NSC 'ho' ging zeggen en hij daarna kon breken en NSC de schuld geven. Heeft Van Vroonhoven toch nog iets goeds gedaan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kun je NIET leveren met je eigen minister op Asiel & welwillende coalitiepartners?! Die gaven maandag nog aan dat ze niet tegen de plannen vd PVV waren (10-punten'plan') en dat ze die mochten gaan uitwerken..
Wat gebeurde er toen op prinsjesdag? Want er was niks om te presenteren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:40 schreef Hexagon het volgende:
In 2012 waren de verkiezingen ook half september dus dat is geen beletsel.
Nou ja goed, half Nederland zit dan in Antalya of op een camping in Frankrijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar waarom is die termijn zo lang? Vakantieperiode is het toch juist makkelijker om mensen te vinden voor stembureaus. Ideaal ook als de Wilders stemmers in Salou of op Cherso zitten en natuurlijk niet met de post stemmen.
Dat deed het toen demissionaire kabinet Rutte I nog.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen op prinsjesdag? Want er was niks om te presenteren.
Ik vind dat iedereen met elkaar in zee zou moeten gaan. Ze moeten niet zo zeiken. Dit is een coalitieland. Sluit gewoon compromissen door het midden en ga regeren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was fout toen de NSC met de PVV in zee ging
NSC kiezers hadden dat nooit verwacht
ik ook niet
dat was het begin van het einde voor die partij
"Leg de vaseline voor vanavond maar vast klaar schatje"quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wauw jeetje
Nederlands Sabotage Club![]()
Volgens mij stond er ook niet in het akkoord "We misbruiken de noodtoestand om onze zin door te duwen", maar moest er gewoon een wet komen, die Faber vervolgens niet maakte.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:43 schreef Vallon het volgende:
Debat: Wilders heeft wel een punt (wat je er ook van vindt) dat NSC zijn asiel/noodwet heeft opgeblazen.
Wel tekenen bij het hoofdlijnenakkoord om vervolgens later op bekende wijze de boel te traineren en zelfs te saboteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |