abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  VIVA dinsdag 3 juni 2025 @ 23:32:18 #1
47344 cosmosis
Lucky to be alive
  VIVA dinsdag 3 juni 2025 @ 23:33:47 #2
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217843758
Alhoewel het waarschijnlijk een Oekrainse vrouw is, toch mooi!
What lies behind makes no sense in my mind
pi_217843775
De eisen van de russen worden met de dag belachelijker.

quote:
A third round of talks between Ukraine and Russia could take place by the end of the month — but only if there are no more attacks on strategic aviation airfields, says Aleksey Chepa, first deputy head of the Russian Duma's foreign affairs committee. He also claims Ukraine should accept Russia’s proposed 2–3-day ceasefire on certain parts of the front.
Niet meer onze vliegtuigjes aanvallen aub :'( (en in de toekomst gaan ze die vliegtuigjes misschien gebruiken om kernbommen op Nederland te gooien)

Twitter link.

Het is een oorlog die jullie begonnen zijn, stelletje ongelofelijke hypocriete randdebielen.

[ Bericht 2% gewijzigd door oheng op 03-06-2025 23:45:34 ]
pi_217843780
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Niet meer onze vliegtuigjes aanvallen aub :'( (en in de toekomst misschien gaan gebruiken om kernbommen op Nederland te gooien)

Twitter link.
Ok, de volgende aanval is op de strategische kernonderzeeërs.
  VIVA dinsdag 3 juni 2025 @ 23:45:37 #5
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217843811
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ok, de volgende aanval is op de strategische kernonderzeeërs.
Nou weet ik al wie een natte plasser krijgen bij het idee
pi_217843817
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:45 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Nou weet ik al wie een natte plasser krijgen bij het idee
Zijn het de escalatie roeperts?
  VIVA dinsdag 3 juni 2025 @ 23:56:08 #7
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217843835
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:47 schreef oheng het volgende:

[..]
Zijn het de escalatie roeperts?
  woensdag 4 juni 2025 @ 01:01:18 #8
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217843936
Mikeytt, vergeet niet dat ongeveer 100% van de wereldbevolking zégt dat het leven vroeger beter was dan nu :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_217844161
Bekijk deze YouTube-video

Bomexplosie bij een van de pijlers van de Krim brug?

Oekraïne is aardig op dreef in Rusland.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 08:02:52 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217844369
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 06:54 schreef Wantie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Bomexplosie bij een van de pijlers van de Krim brug?

Oekraïne is aardig op dreef in Rusland.
Ik ben benieuwd of dat bij het stuk was waar de dempingsmatten zijn weggebrand bij de aanval van 2022. Zo ja wordt het nog lastiger om dat stuk met de trein te passeren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 juni 2025 @ 08:17:58 #12
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217844431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 08:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of dat bij het stuk was waar de dempingsmatten zijn weggebrand bij de aanval van 2022. Zo ja wordt het nog lastiger om dat stuk met de trein te passeren.
Wat ik me herinner was dat niet bij die bogen van de brug. Is te hopen dat de russen de schade onderschatten en er een te zware trein overheen sturen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 4 juni 2025 @ 08:21:55 #13
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217844446
1 miljoen.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 08:28:12 #14
3928 Ulx
pi_217844492
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqr5xflb6c2x
The day after a fire at Zavolzhye Engine Factory, a fire broke out at Avtodizel Yaroslav Engine Factory. It is under US sanctions for producing diesel engines for the Russian army.

Yaroslav Motor Plant is one of the largest Russian enterprises for the production of multi-purpose diesel engines,
Wat een toeval
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 juni 2025 @ 08:44:59 #15
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217844605
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
1 miljoen.
[ x ]
Kleinigheidje.
pi_217844646
Een verzamelvidea van de rus die doelbewust burgers doden met drones.

twitter
pi_217844723
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
1 miljoen.
[ x ]
  woensdag 4 juni 2025 @ 08:57:33 #18
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217844738
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Niet meer onze vliegtuigjes aanvallen aub :'( (en in de toekomst gaan ze die vliegtuigjes misschien gebruiken om kernbommen op Nederland te gooien)

Twitter link.

Het is een oorlog die jullie begonnen zijn, stelletje ongelofelijke hypocriete randdebielen.
Blijkbaar deed ie toch zeer :D

Als ze op de grond blijven staan, hoef je ook geen aanval te verwachten van iemand die er last van heeft, vladje.
Mand.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 4 juni 2025 @ 09:00:26 #19
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217844773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 08:49 schreef oheng het volgende:
Een verzamelvidea van de rus die doelbewust burgers doden met drones.

[ x ]
En bij de vn komt het bij niemand op om ze uit hun permseat te trappen.
Niemand.
1947-2016
pi_217844966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 08:44 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Kleinigheidje.
Een statistiek.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 09:26:54 #21
3928 Ulx
pi_217845056
Dikke doei voor hem. Constant de kant van Rusland kiezen en dan lopen janken als Oekraïne een tikje uitdeelt. De slappeling.

quote:
https://bsky.app/profile/kevinrothrock.me/post/3lqraavtda226

Trump's special envoy to Ukraine, Keith Kellogg, says it "really concerns him" that Kyiv possibly targeted the Russian Navy's Northern Fleet HQ in Severomorsk as part of Operation Spiderweb. He describes strikes on 2/3 of Russia’s nuclear triad as escalation Washington seeks to avoid.
pi_217845136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 09:26 schreef Ulx het volgende:
Dikke doei voor hem. Constant de kant van Rusland kiezen en dan lopen janken als Oekraïne een tikje uitdeelt. De slappeling.
[..]

Trump verliest straks alle macht en invloed die amerika had. Want is hij echt zo naief om te denken dat de KGB ooit enige neutraliteit of kameraadschap zullen voelen voor de VS?

KGB kiest altijd voor china. ten zij Trump amerika een vazaal staat maakt van de KGB, met russische soldaten....

oh wacht.....
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 09:59:29 #23
3928 Ulx
pi_217845324
De strategische bommenwerpers -die vliegtuigen die niet geraakt zouden zijn- zijn sinds de aanval nog niet opgestegen ondanks dat er een grote operatie werd voorbereid. En het lijkt me stug dat toevallig net alleen die toestellen die daarvoor zouden worden ingezet zijn opgeblazen.

Wat zou het uitblijven van een reactie betekenen?
  woensdag 4 juni 2025 @ 10:02:56 #24
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217845363
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 09:36 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Trump verliest straks alle macht en invloed die amerika had. Want is hij echt zo naief om te denken dat de KGB ooit enige neutraliteit of kameraadschap zullen voelen voor de VS?

KGB kiest altijd voor china. ten zij Trump amerika een vazaal staat maakt van de KGB, met russische soldaten....

Nou ja; eerlijk is eerlijk, dat dacht biden ook. Die dachten ook dat ze rus te vriend moesten houden omdat die dan wel mee zouden doen in een oorlog tegen china.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 10:05:31 #25
3928 Ulx
pi_217845387
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nou ja; eerlijk is eerlijk, dat dacht biden ook. Die dachten ook dat ze rus te vriend moesten houden omdat die dan wel mee zouden doen in een oorlog tegen china.
Dat heb ik Biden nooit horen roepen. Geef eens een citaat -en dan wel compleet- waaruit dat zou blijken?
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 10:07:05 #26
3928 Ulx
pi_217845404
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqrcgoddcp2u

1/ Following Ukraine's drone attacks on Russian airfields, the Russian Air Force is reported to have responded by ordering its personnel to build wire and mesh anti-drone shelters for aircraft – at their own expense. Naturally, the airmen aren't happy about this. ⬇️
In Rusland schuift het bevel de verantwoordelijkheid weer naar beneden. De budgetten zullen waarschijnlijk niet meegaan.
pi_217845699
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
In Rusland schuift het bevel de verantwoordelijkheid weer naar beneden. De budgetten zullen waarschijnlijk niet meegaan.
Ja dit klopt. De russen melden zelf dat de basis commandanten geen budget hebben voor de verdediging van de basis. En zelfs een (1) Pantsir krijgen is al extreem moeilijk. IIRC is het probleem omdat die onder bevel van een andere tak vallen.

Overigens is er wel een hoge pief van de luchtmacht ontslagen, maar who cares.
pi_217845775
quote:
Klopjacht op Oekraïense ex-dj en zijn vrouw: zitten zij achter operatie die de Russen 7 miljard kostte?
In Rusland is een klopjacht gaande op een voormalige Oekraïense dj en zijn vrouw, een schrijfster van erotische fictie. Artem Timofeev en zijn vrouw Ekaterina ‘Katya’ Timofeeva worden door de Russische autoriteiten gezocht in verband met Operatie Spinnenweb, de grootschalige droneaanval van afgelopen weekend waarbij Oekraïense drones op vijf Russische luchtmachtbases 41 bommenwerpers vernielden.

Artem Timofeev (37) wordt door de Russische autoriteiten gezocht ‘in verband met een terroristische aanslag in de regio Irkoetsk’, zo meldt het Russische online medium ‘Readovka’. Volgens het medium stonden de vrachtwagens die in verband zijn gebracht met de grootschalige droneaanval op zijn naam.
Zijn vrouw, Ekaterina ‘Katya’ Timofeeva (34) wordt ervan verdacht haar man geholpen te hebben. Ze is al twee weken niet meer online geweest en heeft haar normaal gesproken actieve socialemedia-accounts verwijderd.

Aanvalsdrones verstopt in vrachtwagens
Bij Operatie Spinnenweb werden vijf Russische luchtbases waar nucleaire bommenwerpers zijn gestationeerd, getroffen door aanvalsdrones die uit vrachtwagens opstegen. Oekraïne wist zo, diep in het Russische binnenland, 41 strategische bommenwerpers te raken. De schade voor Rusland wordt - los van de vernedering voor het Kremlin - geschat op zo’n 7 miljard dollar (bijna 6,2 miljard euro).

Geheim agenten?
Timofeev zou vorige week voor het laatst gezien zijn in het appartement dat hij met zijn vrouw deelde in de Russische stad Chelyabinsk. Het koppel zou zijn opgegroeid in Oekraïne, waar Timofeev voor de oorlog in Kyiv actief was als dj en een eigen kledingmerk had. De twee zouden na de Russische inval in Oekraïne naar Rusland verhuisd zijn, waar Timofeev na enkele jaren staatsburger zou zijn geworden. De man zou zijn vrachtwagens in december vorig jaar gekocht hebben, nadat hij de papieren voor het opstarten van zijn bedrijf in oktober al in orde had gemaakt.

De verhuizing van het echtpaar naar Rusland en hun daaropvolgende zakenactiviteiten doen vermoeden dat de twee de afgelopen jaren in het geheim samenwerkten met de Oekraïense geheime dienst. Uit oude socialemediaposts blijkt in elk geval Timofeevs affiniteit met de Oekraïense zaak, zo toonde hij zich in de jaren voor de Russische inval in Oekraïne een aanhanger van de pro-Europese protestbeweging Euromaidan.
Volgens de Oekraïense president Volodymyr Zelensky bereidde de geheime dienst Operatie Spinnenweb anderhalf jaar in het grootste geheim voor.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ard-kostte~ab86a6ee/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217845790
Kort nadat de oorlog uitbrak verhuisde dit Oekraïense stel al naar helemaal de andere kant van Rusland toe en 4 jaar later voerden zij dus de grootste operatie van de oorlog uit.

Meesterspionnen _O_
pi_217845915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kort nadat de oorlog uitbrak verhuisde dit Oekraïense stel al naar helemaal de andere kant van Rusland toe en 4 jaar later voerden zij dus de grootste operatie van de oorlog uit.

Meesterspionnen _O_
Ik hoop wel ten zeerste voor ze dat ze al lang grens weer over zijn. Want je wil niet "ondervraagd" worden door de barbaren van de Russische overheid.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 4 juni 2025 @ 10:54:39 #31
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217845926
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
Ik hoop wel ten zeerste voor ze dat ze al lang grens weer over zijn.
Wat denk je zelf?
&lt;signature here&gt;.
pi_217845947
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Ik hoop het. Zeker weten doe ik het niet uiteraard.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217845993
Timofeef, dat was toch die Nederlandse weerman? 😱 _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 4 juni 2025 @ 11:01:12 #34
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217846012
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik hoop het. Zeker weten doe ik het niet uiteraard.
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom die mensen zouden blijven hangen in rus.
&lt;signature here&gt;.
pi_217846186
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Timofeef, dat was toch die Nederlandse weerman? 😱 _O_
Ja, hij was dus een nazaat van kozakken.
pi_217846227
Poetin gaat ook geen enkele oekraïnse burger ooit vertrouwen, geen enkele. Want de kans is te groot dat iemand een een neef, achterneef etc heeft verloren in de oorlog.

Hierdoor denk ik dat er echt gigantische problemen gaan komen voor oekrainers op het moment Rusland hun zin heeft.
pi_217846229
Kozakken :{w
Huzaren _O_ (daar kun je tenminste nog salade van maken :9~ )
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217846262
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:01 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom die mensen zouden blijven hangen in rus.
Dat dat echtpaar niet in Rusland wil blijven lijkt mij voor de hand liggen.
Echter tussen willen en kunnen zit nog wel een verschil. Ze kunnen makkelijk tegen dingen aangelopen zijn.
  woensdag 4 juni 2025 @ 11:27:05 #39
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217846290
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat dat echtpaar niet in Rusland wil blijven lijkt mij voor de hand liggen.
Echter tussen willen en kunnen zit nog wel een verschil. Ze kunnen makkelijk tegen dingen aangelopen zijn.
Ik denk dat de vogels in kwestie al lang gevlogen zijn.
&lt;signature here&gt;.
pi_217846455
Het scheepsverkeer via Kerch ligt ook bijna stil...
pi_217846548
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:27 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk dat de vogels in kwestie al lang gevlogen zijn.
Als ze inderdaad een rol gespeeld hebben bij deze goed voorbereide actie dan ga ik daar ook van uit. Kan me voorstellen dat ze gevlogen zijn op het moment dat het plan in werking is gezet.
pi_217846684
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:19 schreef Korenfok het volgende:
Poetin gaat ook geen enkele oekraïnse burger ooit vertrouwen, geen enkele. Want de kans is te groot dat iemand een een neef, achterneef etc heeft verloren in de oorlog.

Hierdoor denk ik dat er echt gigantische problemen gaan komen voor oekrainers op het moment Rusland hun zin heeft.
Nou, hopen dan maar dat al die gekidnapte Oekrainse kinderen binnenkort weer thuis zijn vanwege Russisch wantrouwen.
pi_217846787
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee Biden, wilde zich vooral niet met Europa bezig houden, maar met Azië.

In de algehele amerika's optiek was na de val van de sovjetunie het gevaar van europa geweken. Mar de volgende autoritaire groot macht zou dan china zijn..... Hierom werden al die incidentjes (oorlog tetjenen, vermoorden van Journalisten en oppositie, Georgie, oorlog Joegolsavie, Afrika ontwrichten etc) van poetin ook genegeerd en gezien als Losse incidenten.

En volgens mij willen ze (grotendeels van de amerikaanse politici) nog steeds het liefst zo zien, en hopen op een soort raciale band (Russen zien er uit als europeanen, zijn soort van Christelijk etc en geen communisten meer! dus wij worden vriendjes). Omdat wanneer KGB voluit gaat, en china ook zit Amerika dus echt met een oorlog o 2 fronten. En niks doen is ook geen optie, want uiteindelijk zullen die autoritaire landen de VS gaan bedreigen aanvallen, omdat hun manier van leven een bedreiging is voor een autoritaire leider als china.

Ps dit staat los van Trump zijn dubieuze rol met Poetin
pi_217846938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Als ze inderdaad een rol gespeeld hebben bij deze goed voorbereide actie dan ga ik daar ook van uit. Kan me voorstellen dat ze gevlogen zijn op het moment dat het plan in werking is gezet.
Het Kremlin heeft het koppel ook al genoemd als dader. Wat trouwens best bijzonder is. Nu kunnen ze geen willekeurige onbelangrijke burgers oppakken en er met wat gefabriceerd 'bewijs' bij doen zodat het lijkt alsof de Russische geheime dienst enorm effectief en daadkrachtig is.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 13:28:56 #45
3928 Ulx
pi_217847327
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lqroadsqj225

quote:
⚡️ 'There is nothing secret left' — Ukraine hacks Russia's Tupolev aircraft manufacturer, source claims.

HUR's cyber corps accessed over 4.4 gigabytes (GB) of internal data, including official correspondence, personnel files, home addresses, and closed meeting minutes, a source claimed.
4GB is niet heel veel, als dat geen vergissing is.
Maar als ze de nodige malware hebben achtergelaten kan het wel leuk worden.
pi_217847662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 09:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En bij de vn komt het bij niemand op om ze uit hun permseat te trappen.
Niemand.
Dat schept een precedent.
pi_217847738
twitter
pi_217847931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Pohh, zijn ook echt helemaal weggevaagd dus. Mooi hoor.
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:37:21 #49
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217848127
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat schept een precedent.
Dat zou prima zijn. Ook voor toekomstige leden van de perm seat.
Niemand verdient een perm seat wie zomaar een ander land aanvalt en de soevereiniteit niet accepteert/respecteert.

Nu kan je gewoon een ander land aanvallen en alle resoluties tegen jouw veto'en.
1947-2016
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:52:27 #50
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217848289
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juni 2025 10:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik hoop wel ten zeerste voor ze dat ze al lang grens weer over zijn. Want je wil niet "ondervraagd" worden door de barbaren van de Russische overheid.
Altijd cyanide in een holle kies verstoppen voor het geval dat.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')