Wel gratis bier dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geeft Willem Alexander maar carte blanche. Dit schiet zo niet op.
Met een schoofdeur schuifdeur was dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:02 schreef rutger05 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Schoof toch nog tussen deur en drempel komen te zitten
Ik vind dit eigenlijk gewoon een heel goed ideequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geeft Willem Alexander maar carte blanche. Dit schiet zo niet op.
Heb haar trouwens nog nooit zo vrolijk gezien inddquote:
De partij Volt werkt alleen goed bij een van de volgende aantallen stemmen: 1,5 - 3,3 - 5 - 9 - 12 - 230 - 400 - 1500quote:
huh?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De partij Volt werkt alleen goed bij een van de volgende aantallen stemmen: 1,5 - 3,3 - 5 - 9 - 12 - 230 - 400 - 1500
Beste Telegraaf voorpagina everquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef RotatoR het volgende:
Kabinet is gevallen, Wilders stapt uit de coalitie
[ afbeelding ]
Nee, dat is uiteindelijk gewoon een VVD-krant.quote:Op woensdag 4 juni 2025 00:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dacht juist dat die krant het wel voor Wilders zou opnemen.
Dat is NRC toch meer?quote:Op woensdag 4 juni 2025 00:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, dat is uiteindelijk gewoon een VVD-krant.
Maar ze was wel boos.quote:
Vroeger coordinator terrorismebestrijding en veiligheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:02 schreef rutger05 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Schoof toch nog tussen deur en drempel komen te zitten
Tsja helaas komt de SP maar zelden in de mediaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat zou ik een prima uitkomst vinden, maar ik acht de kans klein.
Ik vraag me af hoeveel van de dagelijkse Telegraaflezers erover klagen dat het erg is dat volgens hen andere media een of andere bias hebben of meningen uiten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef RotatoR het volgende:
Kabinet is gevallen, Wilders stapt uit de coalitie
[ afbeelding ]
Yup. De mensen die wél wat kunnen, worden in Nederland weggejaagd door de kudde opgehitste minderbegaafden.quote:
D66 mensen hebben een unieke gave om een verhaal te vertellen waar ik het helemaal mee eens kan zijn en het toch een hele onaangename ervaring te laten zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. De mensen die wél wat kunnen, worden in Nederland weggejaagd door de kudde opgehitste minderbegaafden.
Dat is traditie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. De mensen die wél wat kunnen, worden in Nederland weggejaagd door de kudde opgehitste minderbegaafden.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:50 schreef Perrin het volgende:
En dus zitten we nu met een Tweede Kamer en een kabinet vol nikskunners, precies zoals de kiezer wil.
Het is wel gelijk de meeste emotie die ik die man ooit heb zien tonen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 01:41 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Vroeger coordinator terrorismebestrijding en veiligheid.
Tegenwoordig spastisch naast een draaideur
Ze maakt zelfs een fout, ze zegt dat 67% niet op Wilders gestemd heeft. Sterker nog, dat was 76%.quote:
En Brobbie wil Europees topscorer worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 05:42 schreef Hathor het volgende:
Oh de volgende keer wil hij zelf premier worden roept hij nu.
De laatste Tweede Kamer verkiezingen heeft de grootste partij níet de premier geleverd. Veel mensen hebben een grafhekel aan Geertje, maar een Frenske heeft ook bij veel mensen een flinke irritatie factor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:15 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.bndestem.nl/v(...)er-te-worden-1478205
Timmermans stijgt in peilingen: klaar om premier te worden?
In de laatste peiling van Maurice de Hond staat Groenlinks-PVDA, de partij van Frans Timmermans, met een onzekerheidsmarge op de eerste plaats. Is hij klaar voor een eventueel premierschap?
(zie filmpje)
quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilders blijkt gewoon een slappe zak die geen concreet beleid kan maken en alleen maar woef woef roept.
Ik ben ook totaal niet verbaasd nee.quote:
Het verbaasde mij vooral dat de VVD voor de tweede keer in de Geert Milder act trapte.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet verbaasd nee.
Het maakt me allemaal geen reet meer uit. Begin maar met Timmerfrans I.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:15 schreef tesssssssss het volgende:
In de laatste peiling van Maurice de Hond staat Groenlinks-PVDA, de partij van Frans Timmermans, met een onzekerheidsmarge op de eerste plaats. Is hij klaar voor een eventueel premierschap?
(zie filmpje)
Dat komt omdat Yesilgoz zieltjes probeerde te winnen en toen was er geen weg meer terug.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verbaasde mij vooral dat de VVD voor de tweede keer in de Geert Milder act trapte.
Hij wás ook milder. Hij heeft niet meer in zalen staan schreeuwen dat Marokkanen het land uitgaan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verbaasde mij vooral dat de VVD voor de tweede keer in de Geert Milder act trapte.
Nee, slechts op X dit keer. Waar een groot deel van zijn electoraat aan het circlejerken is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij wás ook milder. Hij heeft niet meer in zalen staan schreeuwen dat Marokkanen het land uitgaan.
Liever niet. Deze man is bij een groot deel van de bevolking niet populair.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:15 schreef tesssssssss het volgende:
(zie filmpje)
Als het hem goed uitkomt is Wilders even milder.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij wás ook milder. Hij heeft niet meer in zalen staan schreeuwen dat Marokkanen het land uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |