Maar wel eventueel bij een andere vrouw?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Staat niet in de koran. Bij hertrouwen yup en terecht. Wil echt niet dat mijn dochters bij een andere vent onder zorg komen.
Ja absoluut. En als moeder dat niet wenst prima dan mogen ze bij haar. Een andere vent hoeft echt niet bij mijn dochters te komen. Kan ze op haar buik schrijven.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wel eventueel bij een andere vrouw?
Als ze aan jou zijn toegewezen en jij hertrouwt, dan is dat geen enkel probleem?
als je dat er in ziet, heb je deze vast over het hoofd gezienquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:02 schreef Chadi het volgende:
@:pokkerdepok waar spreekt de koran zichzelf tegen als het gaat om vrouwen rechten?
Zij hebben meer rechten dan mannen in de koran.
waarom moeten vrouwen dan in saoudi-arabie binnen blijven tenzij begeleid door een man? mogen mannen meerdere vrouwen hebben maar vrouwen geen meerdere mannen? moeten zij zich bedekken met doeken? mogen niet naar sportwedstrijden? om maar eens iets te noemen.quote:Men are the caretakers of women, as men have been provisioned by Allah over women and tasked with supporting them financially. And righteous women are devoutly obedient and, when alone, protective of what Allah has entrusted them with.1 And if you sense ill-conduct from your women, advise them ˹first˺, ˹if they persist,˺ do not share their beds, ˹but if they still persist,˺ then discipline them ˹gently˺.2 But if they change their ways, do not be unjust to them. Surely Allah is Most High, All-Great.
Wat een rare redenatie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja absoluut. En als moeder dat niet wenst prima dan mogen ze bij haar. Een andere vent hoeft echt niet bij mijn dochters te komen. Kan ze op haar buik schrijven.
Daar heb je al het meten met twee maten. Jij mag gerust hertrouwen terwijl je de zorg over je kinderen hebt, maar zij mag dat niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja absoluut. En als moeder dat niet wenst prima dan mogen ze bij haar. Een andere vent hoeft echt niet bij mijn dochters te komen. Kan ze op haar buik schrijven.
Sterker nog, die quote van jou gaat nog verder. Als de vrouw ongehoorzaam blijft dan mag de man haar straffen, maar het mag niet zichtbaar zijn op delen die zichtbaar zijn voor anderen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:44 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als je dat er in ziet, heb je deze vast over het hoofd gezien
4.34
[..]
waarom moeten vrouwen dan in saoudi-arabie binnen blijven tenzij begeleid door een man? mogen mannen meerdere vrouwen hebben maar vrouwen geen meerdere mannen? moeten zij zich bedekken met doeken? mogen niet naar sportwedstrijden? om maar eens iets te noemen.
ik ben trouwens niet anti islam, zoals anderen hier. maar wel voor vrijheid en vind religies iets achterhaalds. verder moet iedereen het zelf weten natuurlijk.
dat staat niet in de quran geloof ik, dat zijn hadid geboden, dat zijn andere geschriften.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Sterker nog, die quote van jou gaat nog verder. Als de vrouw ongehoorzaam blijft dan mag de man haar straffen, maar het mag niet zichtbaar zijn op delen die zichtbaar zijn voor anderen.
En een vrouw die slaag krijgt, omdat ze niet onvoorwaardelijk haar man gehoorzaamt, en wil scheiden, heeft grote kans haar kinderen kwijt te raken.
Zover voor gelijke rechten.
Wat hij eigenlijk zegt is dat als hij een nieuwe vrouw zou krijgen met dochters dat de man van zijn nieuwe vrouw die dochters moet opvoeden want hij zelfs is dan niet capabel genoeg.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar heb je al het meten met twee maten. Jij mag gerust hertrouwen terwijl je de zorg over je kinderen hebt, maar zij mag dat niet.
Wat als de vrouw hertrouwd is, de kinderen bij jou wonen en zij is het niet eens dat een andere vrouw voor haar kinderen zorgt? Heeft zij dan nog recht van spreken?
En wat als het andersom is: Zij heeft de kinderen, jij bent hertrouwt en zij gaat hertrouwen, heb jij dan wel recht van spreken?
Waarom dat verschil? Waarom mag wel een andere vrouw voor die kinderen zorgen, maar niet een andere man?
Wtf?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Presteert prima onder druk zo te zien.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Hij zet wel zijn beste beentje voor qua uitvoering.
Al die pro pallie debieltjes slikken dit soort filmpjes als zoete koek. Wat komt er toch altijd een bijzonder gemekker uit die islamitische geiten.. het gaat maar door.quote:
Zolang ik leef zijn het mijn kinderen. Maar laten we ontopic blijvenquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar heb je al het meten met twee maten. Jij mag gerust hertrouwen terwijl je de zorg over je kinderen hebt, maar zij mag dat niet.
Wat als de vrouw hertrouwd is, de kinderen bij jou wonen en zij is het niet eens dat een andere vrouw voor haar kinderen zorgt? Heeft zij dan nog recht van spreken?
En wat als het andersom is: Zij heeft de kinderen, jij bent hertrouwt en zij gaat hertrouwen, heb jij dan wel recht van spreken?
Waarom dat verschil? Waarom mag wel een andere vrouw voor die kinderen zorgen, maar niet een andere man?
Bepaalde Westerse media zijn simpelweg actief aan het coveren voor de Palestijnen terroristen op dit moment. Hier in Europa zal daar niets aan worden gedaan, maar het is te hopen dat het in de VS hard wordt aangepakt en tot rechtszaken gaat leiden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:18 schreef Nober het volgende:
Breaking: Rtl noemt hamas niet bij beschietingen voedseldepo
reageer wel even op wat ik je terug schreef dan. je vroeg er om toch..quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zolang ik leef zijn het mijn kinderen. Maar laten we ontopic blijven
https://www.nu.nl/midden-(...)ische-zuivering.htmlquote:Ruim een week 'hulp' van GHF: 'Alles wijst op etnische zuivering'
De zeer omstreden organisatie Gaza Humanitarian Foundation (GHF) deelt inmiddels ruim een week voedselpakketten uit in Gaza. Maar experts kunnen dat geen hulp noemen. "Alles wijst op etnische zuivering met genocidale methoden."
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/midden-(...)ische-zuivering.html
Wat een gekut met die Gaza Humanitarian Foundation.
Israël gebruikt honger gewoon als het haar uitkomt.
Die van Veen weet het wel te verkopen.quote:"Dit is net een soort Hunger Games"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |