abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217848719
tiktok

Met drones afgeknald
  woensdag 4 juni 2025 @ 15:40:12 #127
3542 Gia
User under construction
pi_217848739
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:32 schreef Chadi het volgende:

[..]
Staat niet in de koran. Bij hertrouwen yup en terecht. Wil echt niet dat mijn dochters bij een andere vent onder zorg komen. :D
Maar wel eventueel bij een andere vrouw?
Als ze aan jou zijn toegewezen en jij hertrouwt, dan is dat geen enkel probleem?
pi_217848749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar wel eventueel bij een andere vrouw?
Als ze aan jou zijn toegewezen en jij hertrouwt, dan is dat geen enkel probleem?
Ja absoluut. En als moeder dat niet wenst prima dan mogen ze bij haar. Een andere vent hoeft echt niet bij mijn dochters te komen. Kan ze op haar buik schrijven.
  woensdag 4 juni 2025 @ 15:44:08 #129
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_217848757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:02 schreef Chadi het volgende:
@:pokkerdepok waar spreekt de koran zichzelf tegen als het gaat om vrouwen rechten?

Zij hebben meer rechten dan mannen in de koran.
als je dat er in ziet, heb je deze vast over het hoofd gezien
4.34
quote:
Men are the caretakers of women, as men have been provisioned by Allah over women and tasked with supporting them financially. And righteous women are devoutly obedient and, when alone, protective of what Allah has entrusted them with.1 And if you sense ill-conduct from your women, advise them ˹first˺, ˹if they persist,˺ do not share their beds, ˹but if they still persist,˺ then discipline them ˹gently˺.2 But if they change their ways, do not be unjust to them. Surely Allah is Most High, All-Great.
waarom moeten vrouwen dan in saoudi-arabie binnen blijven tenzij begeleid door een man? mogen mannen meerdere vrouwen hebben maar vrouwen geen meerdere mannen? moeten zij zich bedekken met doeken? mogen niet naar sportwedstrijden? om maar eens iets te noemen.

ik ben trouwens niet anti islam, zoals anderen hier. maar wel voor vrijheid en vind religies iets achterhaalds. verder moet iedereen het zelf weten natuurlijk.
pi_217848764
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:42 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja absoluut. En als moeder dat niet wenst prima dan mogen ze bij haar. Een andere vent hoeft echt niet bij mijn dochters te komen. Kan ze op haar buik schrijven.
Wat een rare redenatie.
  woensdag 4 juni 2025 @ 15:46:58 #131
3542 Gia
User under construction
pi_217848772
quote:

[..]
Daar heb je al het meten met twee maten. Jij mag gerust hertrouwen terwijl je de zorg over je kinderen hebt, maar zij mag dat niet.

Wat als de vrouw hertrouwd is, de kinderen bij jou wonen en zij is het niet eens dat een andere vrouw voor haar kinderen zorgt? Heeft zij dan nog recht van spreken?
En wat als het andersom is: Zij heeft de kinderen, jij bent hertrouwt en zij gaat hertrouwen, heb jij dan wel recht van spreken?

Waarom dat verschil? Waarom mag wel een andere vrouw voor die kinderen zorgen, maar niet een andere man?
  woensdag 4 juni 2025 @ 15:49:33 #132
3542 Gia
User under construction
pi_217848788
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:44 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
als je dat er in ziet, heb je deze vast over het hoofd gezien
4.34
[..]
waarom moeten vrouwen dan in saoudi-arabie binnen blijven tenzij begeleid door een man? mogen mannen meerdere vrouwen hebben maar vrouwen geen meerdere mannen? moeten zij zich bedekken met doeken? mogen niet naar sportwedstrijden? om maar eens iets te noemen.

ik ben trouwens niet anti islam, zoals anderen hier. maar wel voor vrijheid en vind religies iets achterhaalds. verder moet iedereen het zelf weten natuurlijk.
Sterker nog, die quote van jou gaat nog verder. Als de vrouw ongehoorzaam blijft dan mag de man haar straffen, maar het mag niet zichtbaar zijn op delen die zichtbaar zijn voor anderen.

En een vrouw die slaag krijgt, omdat ze niet onvoorwaardelijk haar man gehoorzaamt, en wil scheiden, heeft grote kans haar kinderen kwijt te raken.

Zover voor gelijke rechten.
  woensdag 4 juni 2025 @ 15:51:49 #133
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_217848808
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Sterker nog, die quote van jou gaat nog verder. Als de vrouw ongehoorzaam blijft dan mag de man haar straffen, maar het mag niet zichtbaar zijn op delen die zichtbaar zijn voor anderen.

En een vrouw die slaag krijgt, omdat ze niet onvoorwaardelijk haar man gehoorzaamt, en wil scheiden, heeft grote kans haar kinderen kwijt te raken.

Zover voor gelijke rechten.
dat staat niet in de quran geloof ik, dat zijn hadid geboden, dat zijn andere geschriften.
niet alle moslims volgen deze geschriften, en zeker niet allemaal letterlijk.
pi_217848862
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:46 schreef Gia het volgende:

[..]
Daar heb je al het meten met twee maten. Jij mag gerust hertrouwen terwijl je de zorg over je kinderen hebt, maar zij mag dat niet.

Wat als de vrouw hertrouwd is, de kinderen bij jou wonen en zij is het niet eens dat een andere vrouw voor haar kinderen zorgt? Heeft zij dan nog recht van spreken?
En wat als het andersom is: Zij heeft de kinderen, jij bent hertrouwt en zij gaat hertrouwen, heb jij dan wel recht van spreken?

Waarom dat verschil? Waarom mag wel een andere vrouw voor die kinderen zorgen, maar niet een andere man?
Wat hij eigenlijk zegt is dat als hij een nieuwe vrouw zou krijgen met dochters dat de man van zijn nieuwe vrouw die dochters moet opvoeden want hij zelfs is dan niet capabel genoeg.
pi_217848906
quote:

[..]
Wtf?

Wat verwacht je dan?
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 16:14:20 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217848927
Eigenaardig gesprekje hier ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217848939
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 16:14 schreef sp3c het volgende:
Eigenaardig gesprekje hier ...
Ik merk nu pas op welk topic dit eigenlijk is.

_O-
pi_217848965
twitter
pi_217848997
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 16:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Hij zet wel zijn beste beentje voor qua uitvoering.
pi_217849012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 16:22 schreef Questular het volgende:

[..]
Hij zet wel zijn beste beentje voor qua uitvoering.
Presteert prima onder druk zo te zien.
pi_217849238
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 16:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Al die pro pallie debieltjes slikken dit soort filmpjes als zoete koek. Wat komt er toch altijd een bijzonder gemekker uit die islamitische geiten.. het gaat maar door.
pi_217849796
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Zolang ik leef zijn het mijn kinderen. Maar laten we ontopic blijven
  woensdag 4 juni 2025 @ 18:17:25 #143
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217849910
Wel een interessante obsessie (omgekeerde Oedipus). Verklaart veel.

En verder.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217849925
Breaking: Rtl noemt hamas niet bij beschietingen voedseldepo
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:06:53 #145
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217850850
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 18:18 schreef Nober het volgende:
Breaking: Rtl noemt hamas niet bij beschietingen voedseldepo
Bepaalde Westerse media zijn simpelweg actief aan het coveren voor de Palestijnen terroristen op dit moment. Hier in Europa zal daar niets aan worden gedaan, maar het is te hopen dat het in de VS hard wordt aangepakt en tot rechtszaken gaat leiden.

Laat activisten die maskeren als "journalisten" maar eens voelen dat zij actief bijdragen aan een onveiliger leefklimaat door het herhaaldelijk de wereld instigeren van halve waarheden en leugens.

Dan gaat men aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum natuurlijk wel jammeren dat er een aanval op de persvrijheid is, maar die vele pro-Palestijnse propaganda met als enige doel het beïnvloeden van de publieke opinie en het bewust demoniseren van een land en volk, dient nu maar eens gestopt te worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217851532
twitter

Jammer. Had hun kennismaking met Hamas willen zien.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:37:33 #147
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_217852113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 18:08 schreef Chadi het volgende:

[..]
Zolang ik leef zijn het mijn kinderen. Maar laten we ontopic blijven
reageer wel even op wat ik je terug schreef dan. je vroeg er om toch..
pi_217852138
quote:
Ruim een week 'hulp' van GHF: 'Alles wijst op etnische zuivering'

De zeer omstreden organisatie Gaza Humanitarian Foundation (GHF) deelt inmiddels ruim een week voedselpakketten uit in Gaza. Maar experts kunnen dat geen hulp noemen. "Alles wijst op etnische zuivering met genocidale methoden."
https://www.nu.nl/midden-(...)ische-zuivering.html

Wat een gekut met die Gaza Humanitarian Foundation.

Israël gebruikt honger gewoon als het haar uitkomt.
pi_217852273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/midden-(...)ische-zuivering.html

Wat een gekut met die Gaza Humanitarian Foundation.

Israël gebruikt honger gewoon als het haar uitkomt.
quote:
"Dit is net een soort Hunger Games"
Die van Veen weet het wel te verkopen.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_217852346
https://www.ad.nl/buitenl(...)-ogen-zien~aa1df326/

Nog een artikel van die Erwin van Veen van 7 oktober 2023 waarbij het allemaal de schuld van Israël is.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')