Je wil veelzeggende volle quotes?quote:
Daar is het nog duurder?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk is "watel" water in @:sally 's rare dialect
Waar?quote:
Was een glapje...quote:
Grappen mogen altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Was een glapje...
Maar die mogen niet meer![]()
Zorrie.....
Aachen, kijken of ik de lange treinreis overleef met twee overstappenquote:
Niet deze - die zijn discriminerendquote:
Leuk, hoe lang moet je reizen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aachen, kijken of ik de lange treinreis overleef met twee overstappen
quote:
Klopt, het zit ergens tussen zwarte en groene thee in. Ik vind het wel lekker, maar je moet het niet als zwarte thee zetten. Dus geen kokend water gebruiken, maar het iets laten afkoelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Oolong thee is toch Chinees?
Oh - het cursief was niet voor niets![]()
drie uur, maar dat komt door een wat langere overstapquote:
O dat is nog te doen toch, je kan lekker niets doen of een boek lezen of je onwijs gek bolkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
drie uur, maar dat komt door een wat langere overstap
Je bent ooit naar Hong Kong gevlogen, een paar in de trein overleef je ook welquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aachen, kijken of ik de lange treinreis overleef met twee overstappen
Kan dan altijd nog in het najaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
wou eerst naar Gent gaan maar daar moet ik wat eerder boeken voor goedkope treinreis
daar kreeg ik eten en drinken en kon ik film kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent ooit naar Hong Kong gevlogen, een paar in de trein overleef je ook wel
Weer helemaal bij gekomen van de meet, of viel het wel mee?quote:
quote:
Ik heb me ingehouden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer helemaal bij gekomen van de meet, of viel het wel mee?
Dat kan ookquote:
quote:
Netjes hoor, of was je te vol van de slagroomquote:
quote:
Jaquote:
quote:
Niks van meegekregen. Opa was al naar huis.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes hoor, of was je te vol van de slagroom
was wel beetje jammer, jij had wel kunnen genieten van die arme bruidgomquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Opa was al naar huis.
O echt, je bent niet mee geweest naar te tettenclub? En dat voor iemand die altijd tettenplaatjes spamtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Opa was al naar huis.
Logisch toch. Killem heeft alle soorten tieten vd wereld al gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, je bent niet mee geweest naar te tettenclub? En dat voor iemand die altijd tettenplaatjes spamt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |