Wiet waait?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Nog een geluk dat de koning in het land is, hij zou maar wiet waait weg zitten
wiet waait weg ( ver weg) (zei mij vader altijd als ik vroeg waar we heen gingenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wiet waait weg ( ver weg) (zei mij vader altijd als ik vroeg waar we heen gingen)
Dat scheelt nogal. BB is ook altijd wel goed te doen daarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
hotel in aachen te boeken vanaf 50 en in gent ook niet veel duurder, komen ze in tilburg met 194
Niemand heeft ooit van Aken of Gent gehoord. Tilburg is een metropolis, dus 194 klinkt goedkoopquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
hotel in aachen te boeken vanaf 50 en in gent ook niet veel duurder, komen ze in tilburg met 194
Olaquote:
Ik moest zoeken op de kaart, want ik had nog nooit gehoord van Rotterdam. Hier vragen mensen meestal of ik uit Tilburg kom, want dat is de enige plaats die Amerikanen kennenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
Maar dat komt vooral omdat TIlburg niet zoveel hotels heeft voor de grootte van de stad, even gekeken naar Rotterdam, daar kan je voor deze prijzen boeken
Rotterdam, waar legt dat dan...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest zoeken op de kaart, want ik had nog nooit gehoord van Rotterdam. Hier vragen mensen meestal of ik uit Tilburg kom, want dat is de enige plaats die Amerikanen kennen
Alleen voor de kermisquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
De concurrentie is daar natuurlijk een stuk groter. Niemand die naar Tilburg wil gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Nee hoorquote:
Ojaquote:
Watel bij?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:48 schreef devzero het volgende:
Oolong thee gezet, maar het is net te sterk
Ik drink het gewoon zo wel, het is niet zo bitter als zwarte thee die 20 minuten heeft zitten trekkenquote:
Probeer Noorwegenquote:
quote:
Een hele natte wafelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk is "watel" water in @:sally 's rare dialect
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Je wil veelzeggende volle quotes?quote:
Daar is het nog duurder?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar?quote:
Was een glapje...quote:
Grappen mogen altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Was een glapje...
Maar die mogen niet meer![]()
Zorrie.....
Aachen, kijken of ik de lange treinreis overleef met twee overstappenquote:
Niet deze - die zijn discriminerendquote:
Leuk, hoe lang moet je reizen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aachen, kijken of ik de lange treinreis overleef met twee overstappen
quote:
Klopt, het zit ergens tussen zwarte en groene thee in. Ik vind het wel lekker, maar je moet het niet als zwarte thee zetten. Dus geen kokend water gebruiken, maar het iets laten afkoelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Oolong thee is toch Chinees?
Oh - het cursief was niet voor niets![]()
drie uur, maar dat komt door een wat langere overstapquote:
O dat is nog te doen toch, je kan lekker niets doen of een boek lezen of je onwijs gek bolkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
drie uur, maar dat komt door een wat langere overstap
Je bent ooit naar Hong Kong gevlogen, een paar in de trein overleef je ook welquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aachen, kijken of ik de lange treinreis overleef met twee overstappen
Kan dan altijd nog in het najaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
wou eerst naar Gent gaan maar daar moet ik wat eerder boeken voor goedkope treinreis
daar kreeg ik eten en drinken en kon ik film kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent ooit naar Hong Kong gevlogen, een paar in de trein overleef je ook wel
Weer helemaal bij gekomen van de meet, of viel het wel mee?quote:
quote:
Ik heb me ingehouden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer helemaal bij gekomen van de meet, of viel het wel mee?
Dat kan ookquote:
quote:
Netjes hoor, of was je te vol van de slagroomquote:
quote:
Jaquote:
quote:
Niks van meegekregen. Opa was al naar huis.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes hoor, of was je te vol van de slagroom
was wel beetje jammer, jij had wel kunnen genieten van die arme bruidgomquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Opa was al naar huis.
O echt, je bent niet mee geweest naar te tettenclub? En dat voor iemand die altijd tettenplaatjes spamtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Opa was al naar huis.
Logisch toch. Killem heeft alle soorten tieten vd wereld al gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, je bent niet mee geweest naar te tettenclub? En dat voor iemand die altijd tettenplaatjes spamt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |