SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
Leuke serie wel.quote:
Harryquote:
Harwie.quote:
Vrienden voor het levenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Haags het volgende:
Oppassen!!! En vrienden voor het leven waren wel de leukste van eigen bodem ja.
Al past Kees en Co er ook wel bij.
Peter Lusse Godquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vrienden voor het leven
Als het kan als het moet, als het mag
Soms is er wel onenigheid maar dat duurt gewoon maar even
Boven alles, zijn zij vrienden voor het leven
Prettig Geregeld..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Haags het volgende:
het zonnetje in huis!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Haags het volgende:
Ja, kan zijn dat het "niemand blijft lang op m'n rug" was, maar het is al even geleden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:38 schreef rival het volgende:
Harry is de allerwildste hengst
Springen draaien vliegensvlug. Niemand blijft er op zn rug.
zoiets toch
Dat kan best want die zin was ook met een andere toonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kan zijn dat het "niemand blijft lang op m'n rug" was, maar het is al even geleden.
Dat was Carlo en niet Waylon.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan best want die zin was ook met een andere toon
Sowieso dat dit lied nog sporadisch door mn hoofd gaat. Heeft niks met dit gesprek te make helaas.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was Carlo en niet Waylon.
En ik weet nu al dat ik dit tot in het oneindige ga onthouden.
Oh neuh, ik doelde meer op het Waylon-feitje.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso dat dit lied nog sporadisch door mn hoofd gaat. Heeft niks met dit gesprek te make helaas.
Ja bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh neuh, ik doelde meer op het Waylon-feitje.
dat is echt snel, zo spannend!!! Kun je nog slapen?!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Precies volgende week rond deze tijd is het zover
Eddie/Peter Lusse woonde een tijdje in Geldrop. UIteraard ook toen ik er woonde, kwam hem wel eens tegen in het centrum..quote:
* TheStigsDutchCousin vertrekt weerquote:
Geen Stig meer in da housequote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin vertrekt weer
*zwaait met tostiquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin vertrekt weer
Er liggen wel kruimels genoeg hier door het gezwaai van @Crack_quote:
Niet alleen kruimelsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er liggen wel kruimels genoeg hier door het gezwaai van @:Crack_
O jee zelfs de kaas heeft ze laten lekken, arme poesquote:
whutquote:
lolquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er liggen wel kruimels genoeg hier door het gezwaai van @:Crack_
Ja hoor nog welquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt snel, zo spannend!!! Kun je nog slapen?!
Wat let je?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil zo een leuke haariets proberen want vind mn haar maar saai.
[ afbeelding ]
zoiets ofzo
Het lijkt allemaal zo makkelijk he.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil zo een leuke haariets proberen want vind mn haar maar saai.
[ afbeelding ]
zoiets ofzo
Oh ik dacht zo van ik wil dit maar.......quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks? nouja werk op dit moment maar daarom later
En Wilders.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
PVV-leiders Wilders heeft de stekker uit de coalitie getrokken
De partij wordt geleid door Wilders en Wilders?
Ik kan bepaalde jaren 80 muziek prima waarderen hoor. We hebben wel smaak. Ik zou alleen een hekel aan je hebben omdat eentonigheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Gen-z' er aan het plagen door jaren 80 muziek te draaien. Voor haar natuurlijk hetzelfde als klassieke muziek
Was het niet iets als dat de 2 leden (want een partij mag niet maar 1 lid hebben) Geert Wilders en de stichting van Geert Wilders zijn? Dus dan is hijzelf meervoudquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alles in de jaren 80 klonk hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde jaren 80 muziek prima waarderen hoor. We hebben wel smaak. Ik zou alleen een hekel aan je hebben omdat eentonigheid.
Ik luister ook naar muziek uit de jaren 60 en 70, dus niet vreemd als gen z'ers naar jaren 80-muziek luisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde jaren 80 muziek prima waarderen hoor. We hebben wel smaak. Ik zou alleen een hekel aan je hebben omdat eentonigheid.
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal zo makkelijk he.
Ik heb ook lang haar tot over mijn beha op de rug
En dan wil ik zoiets proberen euhhhh lukt nooit
ahh i seequote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ik dacht zo van ik wil dit maar.......
En dat wij je nog even moesten overtuigen
Daar mag je ons voor inschakelen!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
ahh i seemisschien overtuigen als ik meteen weer opgeef
Meestal wordt er gewoon 80s mainstream aangezet, en dat klinkt allemaal redelijk hetzelfde. Het is gewoon de tijdsgeest.quote:
denk dat jij hier de beperkte bent hoor, er is echt een shitload aan divers muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meestal wordt er gewoon 80s mainstream aangezet, en dat klinkt allemaal redelijk hetzelfde. Het is gewoon de tijdsgeest.
Net zoals 2020s muziek vooral Tiktok troep is, met heel af en toe een uitzondering.
Mij lukt het niet in ieder geval, ook niet omdat ik mijn armen niet lang om hoog kan houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaar ik doe het te weinig, als je genoeg oefent zul je het vast leren
[..]
ahh i seemisschien overtuigen als ik meteen weer opgeef
Top, heb mn plan al aangepast naar iets makkelijkers waarvan ik denk 'dit moet wel echt te doen zijn'quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Daar mag je ons voor inschakelen!
En niet verwachten dat het meteen goed of perfect is natuurlijk.
hahaha, herkenbaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij lukt het niet in ieder geval, ook niet omdat ik mijn armen niet lang om hoog kan houden
Maar probeer het gewoon een keertje, wie weet lukt het jou wel
Je bent zelf beperktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk dat jij hier de beperkte bent hoor, er is echt een shitload aan divers muziek
Entitled?quote:
Slordig/wild altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Top, heb mn plan al aangepast naar iets makkelijkers waarvan ik denk 'dit moet wel echt te doen zijn'
en het mag beetje slordig
Eerder lukte mij dat altijd goed. ik deed ook permanent zetten had ik van die spiraalkrullen. Maar ook dat lukg niet meer helaasquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, herkenbaar
ik verf mn haren en voel me dan ook altijd zo'n watje. Mn armen!!![]()
Voor jou kom ik wel weer terugquote:
* TheStigsDutchCousin met vizier kleppertquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou kom ik wel weer terug
[..]
* TheStigsDutchCousin met vizier kleppert
Misschien moet je eens wat meer ventilatie in je helm laten zetten en een dunner pak aan doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moes even afkoelen hoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mja, van te voren deed ik wel dit:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer ventilatie in je helm laten zetten en een dunner pak aan doen
Denk dat dat niet echt verfrissend is met zo pak in de zon liggenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, van te voren deed ik wel dit:
[ afbeelding ]
weet ik niet, NK zei hetquote:
jaquote:
oh fancyquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder lukte mij dat altijd goed. ik deed ook permanent zetten had ik van die spiraalkrullen. Maar ook dat lukg niet meer helaas
Ligt onder de zoden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
Nou ik ben weer thuis nu ga ik even motivatie zoeken om het gras te maaien.
En dan die hitte die tussen je benen vandaan komtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik vond het juist altijd verstikkend als je in de zon voor een verkeerslucht moest wachten in zo pak
Kudt lijfquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
En dan die hitte die tussen je benen vandaan komt
Het pak uittrekken na zo'n dag vond ik echt een ramp.
quote:
quote:
Ja heb het al vaak tegen het lijf gezegd, maar het trekt zich er niets van aanquote:
babysteps.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik raak helemaal in de war van die vlecht, nvm![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Mijn roos bloeit 2 kleurig
[ afbeelding ]
En dat voor een afdankertjequote:
Ik weet verder niets van rozenverzorging eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
mooie plant essie, die heeft wel potentie
belachelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het al vaak tegen het lijf gezegd, maar het trekt zich er niets van aan
misschien moet ik gewoon beginnen met de meest basic vlecht, maar niet vandaag. Die vijf minuten waren genoegquote:
dat is zooo mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Mijn roos bloeit 2 kleurig
[ afbeelding ]
Volgens mij groeien die dingen altijd wel, en rap ookquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet verder niets van rozenverzorging eigenlijk
Had 2 jaar geleden 2 rozenstruikjes gered bij de Dekamarkt (helemaal verdord). Goed water gegeven en tegen de schutting aan geplant
En nu zijn ze een stuk groter, deze bloeit nu, en die er naast zit heeft ook al knoppen
zeg je nou dat ik een nietsnut benquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
kunt alles leren met de youtube toch?
Ja gewoon zorgen dat ie niet uitdroogt en het groeit welquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is zooo mooi
[..]
Volgens mij groeien die dingen altijd wel, en rap ook
Opmerking:quote:Marloes (41) leeft al ruim zeven jaar met uitgezaaide longkanker
Het blijft me verbazen.quote:Heb je ook het prikje genomen
verbaas u niet, verwonder u slechts....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opmerking:
[..]
Het blijft me verbazen.
Man man man. Zou die Freek ook wel krijgen als reactie op hun insta denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opmerking:
[..]
Het blijft me verbazen.
waar schooft hij heen?quote:
En op internet al helemaalquote:
Met dank aan social media in heel veel gevallen.quote:
Dat is een ramp, daar wil je niet eens lezen soms.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met dank aan social media in heel veel gevallen.
Durf ik daar te kijken?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Man man man. Zou die Freek ook wel krijgen als reactie op hun insta denk ik
vast wel, maar of je er blij van wordt..quote:
quote:
quote:Zsm beginnen met Fenbendazol, thc pasta, 3 x per dag 3 citroenen met een theelepel baking soda drinken. Watervasten voor minimaal 2 weken.je kunt jezelf genezen. Geef de hoop niet op. Er zijn al vele genezen, dus voor jou is dit ook mogelijk. Inshallah
Uhm, wat.quote:
wat? de? fuck?quote:
Is het daar zo erg?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel, maar of je er blij van wordt..
Ja, verander even de hele zuurgraad van je lijf. Gaat de kanker dood van ja. Maar dat is omdat je zelf ook dood bent.quote:Research Dr. Sebi & alkaline voedsel
Die wappies zijn allemaal vergeten dat voor corona ook gewoon jonge mensen dood gingen aan kanker.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Man man man. Zou die Freek ook wel krijgen als reactie op hun insta denk ik
geen idee. ik probeer zo min mogelijk comments te lezen bij veel nieuwsberichtenquote:
Nou ja sowieso misschien wel gezond, maar denk niet dat het nu iets uithaalt.quote:Stop volledig met geraffineerde suikers, dierlijke producten.
quote:Freek als je toch nix te verliezen hebt gebruik dan niet de shit die de docs je nog voorschrijven probeer alternatieven meschien knap je er nog met op anders heel veel sterkte. Leef iedere dag als je laatste
meschien welquote:
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik probeer zo min mogelijk comments te lezen bij veel nieuwsberichten
Silvia Millecam kan dit niet meer navertellenquote:
behalve als het gaat over ons plaatselijk zwembad en de lokale politiek. Dat is lachen, gieren, brullenquote:
mooie tijdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Er gaat nog niks boven de reacties destijds bij de vegan hotdog van de Ikea. @:elvi
Ik luisterquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Toen ze het heel warm kreeg van de stewardess, wist Linda dat de ‘homogenezing’ niet had gewerkt
De jonge, lesbische Linda* uit Ede wordt in de kerk ‘gerustgesteld’: er is vast iets gebeurd in haar leven waardoor ze lesbisch is geworden. Die seksualiteit, dat hoort niet. Maar ook: door te bidden via de Heilige Geest kan iedereen genezen worden. Van kanker, maar óók van homoseksualiteit. Dit is haar verhaal.
Ja die pirkjes zijn zo sterk dat ze met terugwerkende kracht werkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Die wappies zijn allemaal vergeten dat voor corona ook gewoon jonge mensen dood gingen aan kanker.
Verstandigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik probeer zo min mogelijk comments te lezen bij veel nieuwsberichten
Die lijst ik inquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Toen ze het heel warm kreeg van de stewardess, wist Linda dat de ‘homogenezing’ niet had gewerkt
De jonge, lesbische Linda* uit Ede wordt in de kerk ‘gerustgesteld’: er is vast iets gebeurd in haar leven waardoor ze lesbisch is geworden. Die seksualiteit, dat hoort niet. Maar ook: door te bidden via de Heilige Geest kan iedereen genezen worden. Van kanker, maar óók van homoseksualiteit. Dit is haar verhaal.
Oehh.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
Ietwat meer siroop dan ik had verwacht
8 kleine potjes en 2 grote
Ze staan nu op de kop af te koelen en hopelijk vacuüm te trekken
Ik zal vaker even op lavendel knagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het ruikt lekker hier
bedankt Gerrie
Hopelijk is het goed gelukt met het steriliseren en vacumeren en blijft het lang goedquote:
Al besprokenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
Ietwat meer siroop dan ik had verwacht
8 kleine potjes en 2 grote
Ze staan nu op de kop af te koelen en hopelijk vacuüm te trekken
[..]
quote:
Ik val graag in herhalingquote:
Dat tweede is ook wel handig ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk is het goed gelukt met het steriliseren en vacumeren en blijft het lang goed
En hopelijk is het lekker![]()
![]()
ALLEMAAL EEN ONVOLDOENDEquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
Wat een gezeik, wat een gezeur
iedereen onvoldoende
Straks perfect vacuum en blijft het tot in den eeuwigheid goed, en smerig dat wil je niet wetenquote:
Toekomstige archeologen trollen met smerige siroop.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks perfect vacuum en blijft het tot in den eeuwigheid goed, en smerig dat wil je niet weten
Toch niet met donder en bliksem??quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Oh er komt een bui aan. Tuinspul maar weer naar binnen dan
oh even teruggelezen waar dit over ging, de siroop!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk is het goed gelukt met het steriliseren en vacumeren en blijft het lang goed
En hopelijk is het lekker![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.🐙
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
Zoiets wil ik wel hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hadden ze voor dat geld geen betere foto kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.
Baby darling doll face honey
Niet gewoon een sugarcrash nadat dat kind een kilo snoep op had?quote:
Hier blijft het nog wel even droog. Wel een soort roze gloed hier. Saharastof weer denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Oh er komt een bui aan. Tuinspul maar weer naar binnen dan
Wacht, dit is ZONDER rollend materieel??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
https://www.conrad.nl/nl/(...)62887Modellbahnkoffequote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hadden ze voor dat geld geen betere foto kunnen maken
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toekomstige archeologen trollen met smerige siroop.
Is die koffer verguld met iridium ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, 10+ voor goed gerichte productaanbeveling. Maar jezus, wat een prijs.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet met donder en bliksem??
Lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dit is ZONDER rollend materieel??
ohhhh, is ook beter, dacht alquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.conrad.nl/nl/(...)62887Modellbahnkoffe
Ik had zowel de potjes als de deksels in een pan met kokend water gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh even teruggelezen waar dit over ging, de siroop!!
Als je de flesjes/potjes op zn kop hebt gezet dan gaat het steriliseren goed omdat alles dan alsnog kapot gaat door het kokend hete siroopmeestal is de dop het meest lastige
quote:
quote:dinsdag 10 juni tot en met dinsdag 17 juni
Grote (80%) kans op overgang naar warm weer met zonnige perioden. In de tweede helft van de volgende week ongeveer 30% kans op onweersbuien.
ohhhh joh, dat is dubbel. Dan moet het al helemaal goed zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had zowel de potjes als de deksels in een pan met kokend water gedaan.
Potje met vorken eruit gevist, kokendhete siroop erin, dekseltje eruit gevist en met een doekje op het potje vastgedraaid
ik wist dit niet, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik wist dat modelspoor een overpricede autistenhobby was, maar dat het zo schrikbarend duur was
1,85quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Even in België getankt, scheelt gewoon 40 cent per liter98 Superplus E5 was daar 1,68
Voor de 98?quote:
Jij dacht dat alle flitsende hippe knappe boys met treintjes speelden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh joh, dat is dubbel. Dan moet het al helemaal goed zijn
[..]
ik wist dit niet, weer wat geleerd
iK bEgRiJp jE nIeTquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij dacht dat alle flitsende hippe knappe boys met treintjes speelden?
Dacht al, de 98 zit ik hier vaak nog richting de 2,10+ gaanquote:
Alles dubbeldood steriliserenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh joh, dat is dubbel. Dan moet het al helemaal goed zijn
[..]
ik wist dit niet, weer wat geleerd
Hoe vond je Elisabeth?quote:
Wie is Elisabeth?quote:
Ligt eraan waar je tankt. Als ik hier bij de oprit naar de A12 tank betaal ik meer dan verderop verstopt achter een flatgebouw.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Zit er bij benzine ook veel verschil in de prijzen per tankstations, en zo ja, hoeveel ongeveer?
Bij lpg zit daar echt een mega verschil in, richting brabant wordt het steeds duurder tot wel +30 cent duurder, wat echt extreem veel is want het kost normaliter ongeveer 80ct
Goed bezig 💪🏻quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag rugspieren, schouders en biceps gedaan. Voel het wel.
De vrouw van Franz Josef.quote:
Ik zou voor chocola gaanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
Vanavond keuzestress wat te snacken. Er was zoveel lekkere chocolade in de aanbieding.
Wat is er mis met Nederlandse chips?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb ook weer chips gekocht en daar heb ik ook wel zin inwant chips uit Nederland vind ik niet meer lekker.
Gewoon de smaak vind ik niet zo lekker meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse chips?
Voel me na de laatste paar weken weer stevig en fit, ipv dik.quote:
dubbeldoodquote:
amaziggggggquote:
inb4 hele avond waar het over elisabeth gaatquote:
niks van gemerkt met chips van Gwoonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon de smaak vind ik niet zo lekker meer.
EIGEN CHIPS EERSTquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse chips?
Heb 't idee dat dat bij lpg ook minder is. Merk (hoe zeg je dit) tankstation maakt wel uit, shell is altijd kei duur en esso/bp altijd goedkoopquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je tankt. Als ik hier bij de oprit naar de A12 tank betaal ik meer dan verderop verstopt achter een flatgebouw.
En die heb je de hele dag met Krekkie alleen gelatenquote:
Het doet ook echt wel iets als je het regelmatig doet. Fijn dat je het ook zo ervaart.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me na de laatste paar weken weer stevig en fit, ipv dik.
er was een vrouw die de opmerking maakte dat het zo'n leuk verhaal wasquote:
Ik heb iets met kiep, sperzieboontjes, zoete aardappel etc uit de vriezer gehaald. Dat zo opwarmen en dan op een pitabroodjequote:
Eens wel hoor, smakeloze bende is het tegenwoordig, zeker alle lay's meuk zit gewoon geen smaak meer aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon de smaak vind ik niet zo lekker meer.
Zo erg vertrouw ik haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die heb je de hele dag met Krekkie alleen gelaten
Leuk, je hebt er lang genoeg naar uitgekeken. Dan kan het maar beter echt leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
amazigggggg![]()
![]()
![]()
sommige dingen begreep ik niet helemaal maar dat is prima
![]()
Ik was wat bang dat de jongere elisabeth wat tegen zou vallen maar ze was echt heel erg goed!!![]()
en het was heel gezellig
!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die heb je de hele dag met Krekkie alleen gelaten
laatst een beetje lays gehad, dat is idd echt smakeloosquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens wel hoor, smakeloze bende is het tegenwoordig, zeker alle lay's meuk zit gewoon geen smaak meer aan
Het restje sajoer boontjes met kiep van gisterquote:
Mensenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er was een vrouw die de opmerking maakte dat het zo'n leuk verhaal was
wat![]()
Er zit hier op het industrieterrein ook een benzinepomp die korting geeft als Max moet racen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb 't idee dat dat bij lpg ook minder is. Merk (hoe zeg je dit) tankstation maakt wel uit, shell is altijd kei duur en esso/bp altijd goedkoop
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb iets met kiep, sperzieboontjes, zoete aardappel etc uit de vriezer gehaald. Dat zo opwarmen en dan op een pitabroodje
Hier ook al boontjes op het menu.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het restje sajoer boontjes met kiep van gister
quote:
quote:
weet niet, ik denk als ze in Rotterdam spelen want de rest is zo ver wegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, je hebt er lang genoeg naar uitgekeken. Dan kan het maar beter echt leuk zijn.
Wanneer ga je weer?
Hahaha, wist even niet wat ik moest zeggenquote:
lol, veel korting?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier op het industrieterrein ook een benzinepomp die korting geeft als Max moet racen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
je doet net alsof dit niet het leukste is wat je kunt overkomen
Jij trendsetter.quote:
En dan nog het liefste de huismerk ribbelchipsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
laatst een beetje lays gehad, dat is idd echt smakeloos
Maar de huismerkchips is echt prima
Ik had ze ook gister, anders kan het vandaag niet het restje van gister zijnquote:
Zag die dozen chips staan. Man man wat een prijzen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die oven-baked chips het lekkerst, maar er zit tegenwoordig volgens mij één handje in zo'n zak.
Detailsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ze ook gister, anders kan het vandaag niet het restje van gister zijn
Paprikaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog het liefste de huismerk ribbelchips
Ja die vind ik ook wel lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die oven-baked chips het lekkerst, maar er zit tegenwoordig volgens mij één handje in zo'n zak.
Zegt me nietsquote:
Elitaire chipsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker
Maar is niet meer tr betalen
Ja ben er veel geweest. Goede tent voor spullen inruilen en tweede hands kopen. Vond ze zeer fijn.quote:
Sowieso paprika beste chipsquote:
Ben ik ook wel, want ik doe gewoon met je meequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk opzich dat Krek wel een leuke oppas-tante kan zijn.
Samen de katten eten geven, de plantjes verzorgen, liedje zingen.
ja, ik ken het en ik game amper. Is best een bekende zaak hoorquote:
Nee dat ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker
Maar is niet meer tr betalen
2,5.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, want ik doe gewoon met je meemaar dat werkt alleen bij de echt kleine kindjes, zodra ze een mening krijgen weet ik niet je daar mee om moet gaan
hoe oud was je dochtertje ook al weer?
[..]
ja, ik ken het en ik game amper. Is best een bekende zaak hoor
Daarom kinderen waardeoordeelvrij opvoeden. Krijgen ze nooit een mening.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, want ik doe gewoon met je meemaar dat werkt alleen bij de echt kleine kindjes, zodra ze een mening krijgen weet ik niet je daar mee om moet gaan
hoe oud was je dochtertje ook al weer?
Ja ik ken het wel, is zo'n schimmig online pandjeshuis, nooit wat gekochtquote:
dat is cutequote:
Ja dat gaat vaak ergens mis hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom kinderen waardeoordeelvrij opvoeden. Krijgen ze nooit een mening.
Hele dag alleen maar spelen. Helemaal als er bezoek is, is ze ineens wild met spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is cutedie willen nog spelen
volgens mij is mijn leefje ook die leeftijd
baby's vind ik het meest geweldig. Willen jullie meer kindjes denk je?
Absoluutquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat gaat vaak ergens mis he. Kinderen zijn echt goed in oordeelvrij dingen vragen en/of zeggen, kunnen we als volwassenen nog iets van leren
waarschijnlijk ook precies de reden dat ze sluitenquote:
haha ja? Wat vind ze leuk om te spelen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele dag alleen maar spelen. Helemaal als er bezoek is, is ze ineens wild met spelen.
Ik zou wel willen, maar Loka twijfelt.
Het is geen oordeelquote:
Omdat Google iets is voor boomers. Jonge mensen doen alles via de socials.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Ben een les aan het voorbereiden waar ik ga uitleggen hoe je google kunt gebruiken als je vragen hebt
ik snap oprecht niet waarom zoveel mensen doen alsof ze daar nog nooit van hebben gehoord
In de zandbak spelen, met de autootjes, met haar dinos. Beetje torens maken van alles. Boekjes lezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja? Wat vind ze leuk om te spelen?
Waarover twijfelt ze? is ook geen klein dingetje ofzo
behalve vragen stellen, denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat Google iets is voor boomers. Jonge mensen doen alles via de socials.
Klopt. Zie ze maar eens knoeien als ze een mail met een bijlage moeten sturen. Prachtig en verdrietig gelijk.quote:
ja dat dus. En sommige kunnen nog wel tot het inzicht komen dat ze zelf in staat zijn om een actieve houding aan te nemen; sommige mensen gaan nog harder huilen en slachtofferrenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Zie ze maar eens knoeien als ze een mail met een bijlage moeten sturen. Prachtig en verdrietig gelijk.
het hele land zit niet in de treinquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de NS gaat weer eens staken. 6, 10, 12 en 16 juni steeds in een ander deel van het land. Lees: Steeds heeft eigenlijk het hele land er last van.
Nare zaken. Gewoon lange wc pauze nemen dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
ik moet morgen werken van 08.00 tot 18.30 en ik heb hier ZO geen zin inook geen pauze, of ja wel maar niet echt want die is met studenten en dan ben je dus gewoon aan het werk
Nou is dit ook wel aan de dure kant. Alleen de lege koffer vragen ze al een fantastisch bedrag voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik wist dat modelspoor een overpricede autistenhobby was, maar dat het zo schrikbarend duur was
Ja toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij dacht dat alle flitsende hippe knappe boys met treintjes speelden?
hahaha, dit probeerde ik vorige keer en toen kwamen daar studenten schuilen om te huilen en toen zat ik vast op de wc want durfde er niet uit want dan zat ik met die huilende studentenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nare zaken. Gewoon lange wc pauze nemen dan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de NS gaat weer eens staken. 6, 10, 12 en 16 juni steeds in een ander deel van het land. Lees: Steeds heeft eigenlijk het hele land er last van.
Huilende studenten? Zoveel druk op hun? Of door iets anders?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, dit probeerde ik vorige keer en toen kwamen daar studenten schuilen om te huilen en toen zat ik vast op de wc want durfde er niet uit want dan zat ik met die huilende studenten![]()
![]()
rondje wandelen is wel een goed idee trouwens
Krekkie is een tiran.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huilende studenten? Zoveel druk op hun? Of door iets anders?
Het zijn afstudeerpresentaties van scriptiesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huilende studenten? Zoveel druk op hun? Of door iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |