Absoluutquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat gaat vaak ergens mis he. Kinderen zijn echt goed in oordeelvrij dingen vragen en/of zeggen, kunnen we als volwassenen nog iets van leren
waarschijnlijk ook precies de reden dat ze sluitenquote:
haha ja? Wat vind ze leuk om te spelen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele dag alleen maar spelen. Helemaal als er bezoek is, is ze ineens wild met spelen.
Ik zou wel willen, maar Loka twijfelt.
Het is geen oordeelquote:
Omdat Google iets is voor boomers. Jonge mensen doen alles via de socials.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Ben een les aan het voorbereiden waar ik ga uitleggen hoe je google kunt gebruiken als je vragen hebt
ik snap oprecht niet waarom zoveel mensen doen alsof ze daar nog nooit van hebben gehoord
In de zandbak spelen, met de autootjes, met haar dinos. Beetje torens maken van alles. Boekjes lezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja? Wat vind ze leuk om te spelen?
Waarover twijfelt ze? is ook geen klein dingetje ofzo
behalve vragen stellen, denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat Google iets is voor boomers. Jonge mensen doen alles via de socials.
Klopt. Zie ze maar eens knoeien als ze een mail met een bijlage moeten sturen. Prachtig en verdrietig gelijk.quote:
ja dat dus. En sommige kunnen nog wel tot het inzicht komen dat ze zelf in staat zijn om een actieve houding aan te nemen; sommige mensen gaan nog harder huilen en slachtofferrenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Zie ze maar eens knoeien als ze een mail met een bijlage moeten sturen. Prachtig en verdrietig gelijk.
het hele land zit niet in de treinquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de NS gaat weer eens staken. 6, 10, 12 en 16 juni steeds in een ander deel van het land. Lees: Steeds heeft eigenlijk het hele land er last van.
Nare zaken. Gewoon lange wc pauze nemen dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
ik moet morgen werken van 08.00 tot 18.30 en ik heb hier ZO geen zin inook geen pauze, of ja wel maar niet echt want die is met studenten en dan ben je dus gewoon aan het werk
Nou is dit ook wel aan de dure kant. Alleen de lege koffer vragen ze al een fantastisch bedrag voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik wist dat modelspoor een overpricede autistenhobby was, maar dat het zo schrikbarend duur was
Ja toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij dacht dat alle flitsende hippe knappe boys met treintjes speelden?
hahaha, dit probeerde ik vorige keer en toen kwamen daar studenten schuilen om te huilen en toen zat ik vast op de wc want durfde er niet uit want dan zat ik met die huilende studentenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nare zaken. Gewoon lange wc pauze nemen dan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de NS gaat weer eens staken. 6, 10, 12 en 16 juni steeds in een ander deel van het land. Lees: Steeds heeft eigenlijk het hele land er last van.
Huilende studenten? Zoveel druk op hun? Of door iets anders?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, dit probeerde ik vorige keer en toen kwamen daar studenten schuilen om te huilen en toen zat ik vast op de wc want durfde er niet uit want dan zat ik met die huilende studenten![]()
![]()
rondje wandelen is wel een goed idee trouwens
Krekkie is een tiran.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huilende studenten? Zoveel druk op hun? Of door iets anders?
Het zijn afstudeerpresentaties van scriptiesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huilende studenten? Zoveel druk op hun? Of door iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |