1,85quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Even in België getankt, scheelt gewoon 40 cent per liter98 Superplus E5 was daar 1,68
Voor de 98?quote:
Jij dacht dat alle flitsende hippe knappe boys met treintjes speelden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh joh, dat is dubbel. Dan moet het al helemaal goed zijn
[..]
ik wist dit niet, weer wat geleerd
iK bEgRiJp jE nIeTquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij dacht dat alle flitsende hippe knappe boys met treintjes speelden?
Dacht al, de 98 zit ik hier vaak nog richting de 2,10+ gaanquote:
Alles dubbeldood steriliserenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh joh, dat is dubbel. Dan moet het al helemaal goed zijn
[..]
ik wist dit niet, weer wat geleerd
Hoe vond je Elisabeth?quote:
Wie is Elisabeth?quote:
Ligt eraan waar je tankt. Als ik hier bij de oprit naar de A12 tank betaal ik meer dan verderop verstopt achter een flatgebouw.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Zit er bij benzine ook veel verschil in de prijzen per tankstations, en zo ja, hoeveel ongeveer?
Bij lpg zit daar echt een mega verschil in, richting brabant wordt het steeds duurder tot wel +30 cent duurder, wat echt extreem veel is want het kost normaliter ongeveer 80ct
Goed bezig 💪🏻quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag rugspieren, schouders en biceps gedaan. Voel het wel.
De vrouw van Franz Josef.quote:
Ik zou voor chocola gaanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
Vanavond keuzestress wat te snacken. Er was zoveel lekkere chocolade in de aanbieding.
Wat is er mis met Nederlandse chips?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb ook weer chips gekocht en daar heb ik ook wel zin inwant chips uit Nederland vind ik niet meer lekker.
Gewoon de smaak vind ik niet zo lekker meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse chips?
Voel me na de laatste paar weken weer stevig en fit, ipv dik.quote:
dubbeldoodquote:
amaziggggggquote:
inb4 hele avond waar het over elisabeth gaatquote:
niks van gemerkt met chips van Gwoonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon de smaak vind ik niet zo lekker meer.
EIGEN CHIPS EERSTquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse chips?
Heb 't idee dat dat bij lpg ook minder is. Merk (hoe zeg je dit) tankstation maakt wel uit, shell is altijd kei duur en esso/bp altijd goedkoopquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je tankt. Als ik hier bij de oprit naar de A12 tank betaal ik meer dan verderop verstopt achter een flatgebouw.
En die heb je de hele dag met Krekkie alleen gelatenquote:
Het doet ook echt wel iets als je het regelmatig doet. Fijn dat je het ook zo ervaart.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me na de laatste paar weken weer stevig en fit, ipv dik.
er was een vrouw die de opmerking maakte dat het zo'n leuk verhaal wasquote:
Ik heb iets met kiep, sperzieboontjes, zoete aardappel etc uit de vriezer gehaald. Dat zo opwarmen en dan op een pitabroodjequote:
Eens wel hoor, smakeloze bende is het tegenwoordig, zeker alle lay's meuk zit gewoon geen smaak meer aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon de smaak vind ik niet zo lekker meer.
Zo erg vertrouw ik haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die heb je de hele dag met Krekkie alleen gelaten
Leuk, je hebt er lang genoeg naar uitgekeken. Dan kan het maar beter echt leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
amazigggggg![]()
![]()
![]()
sommige dingen begreep ik niet helemaal maar dat is prima
![]()
Ik was wat bang dat de jongere elisabeth wat tegen zou vallen maar ze was echt heel erg goed!!![]()
en het was heel gezellig
!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die heb je de hele dag met Krekkie alleen gelaten
laatst een beetje lays gehad, dat is idd echt smakeloosquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens wel hoor, smakeloze bende is het tegenwoordig, zeker alle lay's meuk zit gewoon geen smaak meer aan
Het restje sajoer boontjes met kiep van gisterquote:
Mensenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er was een vrouw die de opmerking maakte dat het zo'n leuk verhaal was
wat![]()
Er zit hier op het industrieterrein ook een benzinepomp die korting geeft als Max moet racen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb 't idee dat dat bij lpg ook minder is. Merk (hoe zeg je dit) tankstation maakt wel uit, shell is altijd kei duur en esso/bp altijd goedkoop
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb iets met kiep, sperzieboontjes, zoete aardappel etc uit de vriezer gehaald. Dat zo opwarmen en dan op een pitabroodje
Hier ook al boontjes op het menu.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het restje sajoer boontjes met kiep van gister
quote:
quote:
weet niet, ik denk als ze in Rotterdam spelen want de rest is zo ver wegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, je hebt er lang genoeg naar uitgekeken. Dan kan het maar beter echt leuk zijn.
Wanneer ga je weer?
Hahaha, wist even niet wat ik moest zeggenquote:
lol, veel korting?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier op het industrieterrein ook een benzinepomp die korting geeft als Max moet racen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
je doet net alsof dit niet het leukste is wat je kunt overkomen
Jij trendsetter.quote:
En dan nog het liefste de huismerk ribbelchipsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
laatst een beetje lays gehad, dat is idd echt smakeloos
Maar de huismerkchips is echt prima
Ik had ze ook gister, anders kan het vandaag niet het restje van gister zijnquote:
Zag die dozen chips staan. Man man wat een prijzen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die oven-baked chips het lekkerst, maar er zit tegenwoordig volgens mij één handje in zo'n zak.
Detailsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ze ook gister, anders kan het vandaag niet het restje van gister zijn
Paprikaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog het liefste de huismerk ribbelchips
Ja die vind ik ook wel lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die oven-baked chips het lekkerst, maar er zit tegenwoordig volgens mij één handje in zo'n zak.
Zegt me nietsquote:
Elitaire chipsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker
Maar is niet meer tr betalen
Ja ben er veel geweest. Goede tent voor spullen inruilen en tweede hands kopen. Vond ze zeer fijn.quote:
Sowieso paprika beste chipsquote:
Ben ik ook wel, want ik doe gewoon met je meequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk opzich dat Krek wel een leuke oppas-tante kan zijn.
Samen de katten eten geven, de plantjes verzorgen, liedje zingen.
ja, ik ken het en ik game amper. Is best een bekende zaak hoorquote:
Nee dat ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker
Maar is niet meer tr betalen
2,5.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, want ik doe gewoon met je meemaar dat werkt alleen bij de echt kleine kindjes, zodra ze een mening krijgen weet ik niet je daar mee om moet gaan
hoe oud was je dochtertje ook al weer?
[..]
ja, ik ken het en ik game amper. Is best een bekende zaak hoor
Daarom kinderen waardeoordeelvrij opvoeden. Krijgen ze nooit een mening.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, want ik doe gewoon met je meemaar dat werkt alleen bij de echt kleine kindjes, zodra ze een mening krijgen weet ik niet je daar mee om moet gaan
hoe oud was je dochtertje ook al weer?
Ja ik ken het wel, is zo'n schimmig online pandjeshuis, nooit wat gekochtquote:
dat is cutequote:
Ja dat gaat vaak ergens mis hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom kinderen waardeoordeelvrij opvoeden. Krijgen ze nooit een mening.
Hele dag alleen maar spelen. Helemaal als er bezoek is, is ze ineens wild met spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is cutedie willen nog spelen
volgens mij is mijn leefje ook die leeftijd
baby's vind ik het meest geweldig. Willen jullie meer kindjes denk je?
Absoluutquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat gaat vaak ergens mis he. Kinderen zijn echt goed in oordeelvrij dingen vragen en/of zeggen, kunnen we als volwassenen nog iets van leren
waarschijnlijk ook precies de reden dat ze sluitenquote:
haha ja? Wat vind ze leuk om te spelen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele dag alleen maar spelen. Helemaal als er bezoek is, is ze ineens wild met spelen.
Ik zou wel willen, maar Loka twijfelt.
Het is geen oordeelquote:
Omdat Google iets is voor boomers. Jonge mensen doen alles via de socials.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Ben een les aan het voorbereiden waar ik ga uitleggen hoe je google kunt gebruiken als je vragen hebt
ik snap oprecht niet waarom zoveel mensen doen alsof ze daar nog nooit van hebben gehoord
In de zandbak spelen, met de autootjes, met haar dinos. Beetje torens maken van alles. Boekjes lezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja? Wat vind ze leuk om te spelen?
Waarover twijfelt ze? is ook geen klein dingetje ofzo
behalve vragen stellen, denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat Google iets is voor boomers. Jonge mensen doen alles via de socials.
Klopt. Zie ze maar eens knoeien als ze een mail met een bijlage moeten sturen. Prachtig en verdrietig gelijk.quote:
ja dat dus. En sommige kunnen nog wel tot het inzicht komen dat ze zelf in staat zijn om een actieve houding aan te nemen; sommige mensen gaan nog harder huilen en slachtofferrenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Zie ze maar eens knoeien als ze een mail met een bijlage moeten sturen. Prachtig en verdrietig gelijk.
het hele land zit niet in de treinquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de NS gaat weer eens staken. 6, 10, 12 en 16 juni steeds in een ander deel van het land. Lees: Steeds heeft eigenlijk het hele land er last van.
Nare zaken. Gewoon lange wc pauze nemen dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
ik moet morgen werken van 08.00 tot 18.30 en ik heb hier ZO geen zin inook geen pauze, of ja wel maar niet echt want die is met studenten en dan ben je dus gewoon aan het werk
Nou is dit ook wel aan de dure kant. Alleen de lege koffer vragen ze al een fantastisch bedrag voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik wist dat modelspoor een overpricede autistenhobby was, maar dat het zo schrikbarend duur was
Ja toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij dacht dat alle flitsende hippe knappe boys met treintjes speelden?
hahaha, dit probeerde ik vorige keer en toen kwamen daar studenten schuilen om te huilen en toen zat ik vast op de wc want durfde er niet uit want dan zat ik met die huilende studentenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nare zaken. Gewoon lange wc pauze nemen dan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de NS gaat weer eens staken. 6, 10, 12 en 16 juni steeds in een ander deel van het land. Lees: Steeds heeft eigenlijk het hele land er last van.
Huilende studenten? Zoveel druk op hun? Of door iets anders?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, dit probeerde ik vorige keer en toen kwamen daar studenten schuilen om te huilen en toen zat ik vast op de wc want durfde er niet uit want dan zat ik met die huilende studenten![]()
![]()
rondje wandelen is wel een goed idee trouwens
Krekkie is een tiran.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huilende studenten? Zoveel druk op hun? Of door iets anders?
Het zijn afstudeerpresentaties van scriptiesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huilende studenten? Zoveel druk op hun? Of door iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |