SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
Leuke serie wel.quote:
Harryquote:
Harwie.quote:
Vrienden voor het levenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Haags het volgende:
Oppassen!!! En vrienden voor het leven waren wel de leukste van eigen bodem ja.
Al past Kees en Co er ook wel bij.
Peter Lusse Godquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vrienden voor het leven
Als het kan als het moet, als het mag
Soms is er wel onenigheid maar dat duurt gewoon maar even
Boven alles, zijn zij vrienden voor het leven
Prettig Geregeld..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Haags het volgende:
het zonnetje in huis!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Haags het volgende:
Ja, kan zijn dat het "niemand blijft lang op m'n rug" was, maar het is al even geleden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:38 schreef rival het volgende:
Harry is de allerwildste hengst
Springen draaien vliegensvlug. Niemand blijft er op zn rug.
zoiets toch
Dat kan best want die zin was ook met een andere toonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kan zijn dat het "niemand blijft lang op m'n rug" was, maar het is al even geleden.
Dat was Carlo en niet Waylon.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan best want die zin was ook met een andere toon
Sowieso dat dit lied nog sporadisch door mn hoofd gaat. Heeft niks met dit gesprek te make helaas.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was Carlo en niet Waylon.
En ik weet nu al dat ik dit tot in het oneindige ga onthouden.
Oh neuh, ik doelde meer op het Waylon-feitje.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso dat dit lied nog sporadisch door mn hoofd gaat. Heeft niks met dit gesprek te make helaas.
Ja bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh neuh, ik doelde meer op het Waylon-feitje.
dat is echt snel, zo spannend!!! Kun je nog slapen?!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Precies volgende week rond deze tijd is het zover
Eddie/Peter Lusse woonde een tijdje in Geldrop. UIteraard ook toen ik er woonde, kwam hem wel eens tegen in het centrum..quote:
* TheStigsDutchCousin vertrekt weerquote:
Geen Stig meer in da housequote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin vertrekt weer
*zwaait met tostiquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin vertrekt weer
Er liggen wel kruimels genoeg hier door het gezwaai van @Crack_quote:
Niet alleen kruimelsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er liggen wel kruimels genoeg hier door het gezwaai van @:Crack_
O jee zelfs de kaas heeft ze laten lekken, arme poesquote:
whutquote:
lolquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er liggen wel kruimels genoeg hier door het gezwaai van @:Crack_
Ja hoor nog welquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt snel, zo spannend!!! Kun je nog slapen?!
Wat let je?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil zo een leuke haariets proberen want vind mn haar maar saai.
[ afbeelding ]
zoiets ofzo
Het lijkt allemaal zo makkelijk he.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil zo een leuke haariets proberen want vind mn haar maar saai.
[ afbeelding ]
zoiets ofzo
Oh ik dacht zo van ik wil dit maar.......quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks? nouja werk op dit moment maar daarom later
En Wilders.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
PVV-leiders Wilders heeft de stekker uit de coalitie getrokken
De partij wordt geleid door Wilders en Wilders?
Ik kan bepaalde jaren 80 muziek prima waarderen hoor. We hebben wel smaak. Ik zou alleen een hekel aan je hebben omdat eentonigheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Gen-z' er aan het plagen door jaren 80 muziek te draaien. Voor haar natuurlijk hetzelfde als klassieke muziek
Was het niet iets als dat de 2 leden (want een partij mag niet maar 1 lid hebben) Geert Wilders en de stichting van Geert Wilders zijn? Dus dan is hijzelf meervoudquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alles in de jaren 80 klonk hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde jaren 80 muziek prima waarderen hoor. We hebben wel smaak. Ik zou alleen een hekel aan je hebben omdat eentonigheid.
Ik luister ook naar muziek uit de jaren 60 en 70, dus niet vreemd als gen z'ers naar jaren 80-muziek luisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde jaren 80 muziek prima waarderen hoor. We hebben wel smaak. Ik zou alleen een hekel aan je hebben omdat eentonigheid.
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal zo makkelijk he.
Ik heb ook lang haar tot over mijn beha op de rug
En dan wil ik zoiets proberen euhhhh lukt nooit
ahh i seequote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ik dacht zo van ik wil dit maar.......
En dat wij je nog even moesten overtuigen
Daar mag je ons voor inschakelen!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
ahh i seemisschien overtuigen als ik meteen weer opgeef
Meestal wordt er gewoon 80s mainstream aangezet, en dat klinkt allemaal redelijk hetzelfde. Het is gewoon de tijdsgeest.quote:
denk dat jij hier de beperkte bent hoor, er is echt een shitload aan divers muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meestal wordt er gewoon 80s mainstream aangezet, en dat klinkt allemaal redelijk hetzelfde. Het is gewoon de tijdsgeest.
Net zoals 2020s muziek vooral Tiktok troep is, met heel af en toe een uitzondering.
Mij lukt het niet in ieder geval, ook niet omdat ik mijn armen niet lang om hoog kan houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaar ik doe het te weinig, als je genoeg oefent zul je het vast leren
[..]
ahh i seemisschien overtuigen als ik meteen weer opgeef
Top, heb mn plan al aangepast naar iets makkelijkers waarvan ik denk 'dit moet wel echt te doen zijn'quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Daar mag je ons voor inschakelen!
En niet verwachten dat het meteen goed of perfect is natuurlijk.
hahaha, herkenbaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij lukt het niet in ieder geval, ook niet omdat ik mijn armen niet lang om hoog kan houden
Maar probeer het gewoon een keertje, wie weet lukt het jou wel
Je bent zelf beperktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk dat jij hier de beperkte bent hoor, er is echt een shitload aan divers muziek
Entitled?quote:
Slordig/wild altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Top, heb mn plan al aangepast naar iets makkelijkers waarvan ik denk 'dit moet wel echt te doen zijn'
en het mag beetje slordig
Eerder lukte mij dat altijd goed. ik deed ook permanent zetten had ik van die spiraalkrullen. Maar ook dat lukg niet meer helaasquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, herkenbaar
ik verf mn haren en voel me dan ook altijd zo'n watje. Mn armen!!![]()
Voor jou kom ik wel weer terugquote:
* TheStigsDutchCousin met vizier kleppertquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou kom ik wel weer terug
[..]
* TheStigsDutchCousin met vizier kleppert
Misschien moet je eens wat meer ventilatie in je helm laten zetten en een dunner pak aan doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moes even afkoelen hoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mja, van te voren deed ik wel dit:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer ventilatie in je helm laten zetten en een dunner pak aan doen
Denk dat dat niet echt verfrissend is met zo pak in de zon liggenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, van te voren deed ik wel dit:
[ afbeelding ]
weet ik niet, NK zei hetquote:
jaquote:
oh fancyquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder lukte mij dat altijd goed. ik deed ook permanent zetten had ik van die spiraalkrullen. Maar ook dat lukg niet meer helaas
Ligt onder de zoden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
Nou ik ben weer thuis nu ga ik even motivatie zoeken om het gras te maaien.
En dan die hitte die tussen je benen vandaan komtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik vond het juist altijd verstikkend als je in de zon voor een verkeerslucht moest wachten in zo pak
Kudt lijfquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
En dan die hitte die tussen je benen vandaan komt
Het pak uittrekken na zo'n dag vond ik echt een ramp.
quote:
quote:
Ja heb het al vaak tegen het lijf gezegd, maar het trekt zich er niets van aanquote:
babysteps.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik raak helemaal in de war van die vlecht, nvm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |