Prachtig, hoe 'links' altijd de schuld krijgt, terwijl we in decennia geen links kabinet hebben gehad.quote:
Laten we eerst maar eens afwachten wat de verkiezingsuitslag wordt. Kunnen prima nog verrassingen in zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:53 schreef OmniRocket het volgende:
Als VVD en PVDA/GL er niet uit gaan komen na de volgende verkiezingen gaat het een lastig verhaal worden om een coalitie te vormen.
Ik denk dat zijn extreem-rechtse matties wat teleurgesteld in hem waren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ergens ook wel interessant dat dit zo kort na het bezoekje van Wilders aan zijn extremistische vriendjes heeft plaatsgevonden. Zou er een verband zijn?
Je kan blanco stemmen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:56 schreef speknek het volgende:
Als je een online poll maakt, helpt het altijd om een "ik wil ergens op klikken" optie te geven.
• Optie A
• Optie B
• Optie C
• Ik heb niet echt een mening maar wil graag meedoen met de poll
Daar vang je zo de helft van de trollen mee af. Mensen wordt gevraagd om hun mening en ze vinden dat ze die dan maar moeten geven maar hebben misschien helemaal niet echt een mening.
Kunnen we dat niet op het stemformulier erbij doen?
Maak een keuze uit VVD PVV PVDA CDA IKVINDALLEMAALNIKSMAARWILWELSTEMMEN
Volgens mij knalt zo de helft van de PVV, FVD etc basis eruit.
Nou daar zeg je wat. Polen is omgekocht, tijd om het volgende land om te kopen. Heeft Wilders zijn marching orders gekregen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ergens ook wel interessant dat dit zo kort na het bezoekje van Wilders aan zijn extremistische vriendjes heeft plaatsgevonden. Zou er een verband zijn?
Ja maar bij een blanco stem vul je niks in. Het gaat erom dat mensen juist wel wat in willen vullen, maar maak het gewoon een grap vakje. Kruis dit vakje aan voor een luid luchthoorn geluid.quote:
Of bij het stembureau aan iedereen vragen of ze een stemformulier willen of een tegoedbon voor de slijterij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:56 schreef speknek het volgende:
Als je een online poll maakt, helpt het altijd om een "ik wil ergens op klikken" optie te geven.
• Optie A
• Optie B
• Optie C
Daar vang je zo de helft van de trollen mee af. Mensen wordt gevraagd om hun mening en ze vinden dat ze die dan maar moeten geven maar hebben misschien helemaal niet echt een mening.
Logisch, dat plan komt niet eens in de buurt van een meerderheid. Waarom zou je het dan nog uitwerken, als de grootste voorvechter ervan vertrokken is?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:05 schreef tizitl2 het volgende:
De huurbevriezing is al gelijk ingetrokken, Keijzer denkt de boom in
Ik heb mij de vorige keer afgetrokken op het stembiljet en het goed samengevouwen. De boodschap leek me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:56 schreef speknek het volgende:
• Optie A
• Optie B
• Optie C
Nah, die 10-punten ingelaste persconferentie van Geert was de start van dit. En dat was daarvoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, een vrijwillige stembureau medewerker zo hard schofferen dat Faber er jaloers op zou zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik heb mij de vorige keer afgetrokken op het stembiljet en het goed samengevouwen. De boodschap leek me wel duidelijk.
Nou, dan is iedereen die potentieel nog met je wil samenwerken tegen je in het harnas jagen niet direct de beste strategie, denk je wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Nah, die 10-punten ingelaste persconferentie van Geert was de start van dit. En dat was daarvoor.
Wilders wil proberen om premier te worden. Dit is zijn laatste kans.
Dat heeft dan weer niets met zijn bezoek aan CPAC te maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, dan is iedereen die potentieel nog met je wil samenwerken tegen je in het harnas jagen niet direct de beste strategie, denk je wel?
Het is sowieso z'n laatste move in de Nederlandse politiek, want hij is inmiddels bijna 62 en heeft z'n vrouw beloofd op z'n 65e met pensioen te gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn politieke vriendjes in zoverre wel van belang zijn. Hij staat namelijk voor schut. Hij wil zoveel en heel streng en heeft een grote bek, maar er gebeurt helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Nah, die 10-punten ingelaste persconferentie van Geert was de start van dit. En dat was daarvoor.
Ik heb er geen bezwaar tegen als het tijdperk Wilders tot een einde komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is sowieso z'n laatste move in de Nederlandse politiek, want hij is inmiddels bijna 62 en heeft z'n vrouw beloofd op z'n 65e met pensioen te gaan.
Ik gok dat hij inzet op 'premier over 4 jaar'. Nog lekker 4 jaar vanuit de oppositie met ~25 zetels kunnen haten op links, rechters, media, etc. We kennen het grapje wel. En dan over 4 jaar weer een gooi naar de grootste partij. De PVV stemmer is immers zeer beïnvloedbaar voor zijn gedoe.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoog tijd. Wilders heeft ons land veel politieke energie gekost en he-le-maal niks opgeleverd. Polarisatie en inhoudsloos geroeptoeter zijn genormaliseerd dankzij hem. Ons land is zwakker dankzij dat soort politici.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is sowieso z'n laatste move in de Nederlandse politiek, want hij is inmiddels bijna 62 en heeft z'n vrouw beloofd op z'n 65e met pensioen te gaan.
Hij weet zelf ook wel dat hem dat nooit gaat lukken. Dan zou ie samen moeten met BBB, JA21 en SGP. En die gaan van hun langzalzeleven nooit een meerderheid halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok dat hij inzet op 'premier over 4 jaar'. Nog lekker 4 jaar vanuit de oppositie met ~25 zetels kunnen haten op links, rechters, media, etc. We kennen het grapje wel. En dan over 4 jaar weer een gooi naar de grootste partij. De PVV stemmer is immers zeer beïnvloedbaar voor zijn gedoe.
Als dit klopt, dan gaat dat niet gebeuren. Tenzij zijn vrouw over haar hart strijkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |