Timmermans sluit het heel hard uit. Dan is het meteen wel klaar eigenlijk. Of zou Wilders wel willen gedogen? Lijkt me dat hij ook op verkiezingen aanstuurt toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:08 schreef Jojoke het volgende:
Zou het niet interessant zijn voor de resterende coalitie om in het landsbelang een poging te doen om door te regeren? Als de oppositie daar niet op ingaat, dan kan je dat tijdens de verkiezingen gebruiken. Zo van: uit het landbelang hebben we de hand uitgestoken, maar deze partijen wilden niet eens praten. Onverantwoord. Zoiets.
Er is nog nooit een "welkom in mijn land" beleid geweest qua asiel, wel qua arbeidsmigranten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Links bepaalt zonder regeringsverantwoordelijkheid al decennia hoe het er in dit land aan toe gaat. Ik heb op gebied van asiel en migratie nog nooit wat anders van ze gezien dan "welkom in mijn land" voor hele hordes onrendabelen en vooral veel afgeven op arbeidsmigranten.
Ok je roept maar wat omdat je denkt dat het tof klinkt.quote:
We kunnen en willen daar zeker geen leider in zijn. Heb je gezien hoe hard landen als Duitsland en Polen daarin committeren? Als je dat wil leiden zou dat gigantisch kostbaar en zinloos zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is echt een hoofdthema op de formatietafel, Nederland wil een leider zijn hierin. Tijdens de verkiezingen zal het waarschijnlijk minder spelen.
Reptilians. Hypnose via de NOS (Pino is gevaarlijker dan je denkt)….quote:
Timmermans is er namelijk ook niet voor het landsbelang. Hij gebruikt het woord allen maar op het moment dat hij anderen de maat kan nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Timmermans heeft dat al uitgesloten, dus zullen ze geen meerderheden vinden.
En toch weet hij al decennia zonder regeringsverantwoordelijkheid te bepalen hoe het er in dit land aan toe gaat, niet waar?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Timmermans is er namelijk ook niet voor het landsbelang. Hij gebruikt het woord allen maar op het moment dat hij anderen de maat kan nemen.
Ja, de VVD is hier de bepalende factor. Die willen misschien nu uitstralen: wij zijn er echt voor het landsbelang en Wilders is onverantwoord. De VVD heeft de kaarten in handen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vooral NSC en BBB hebben daar wel belang bij. Die gaan bij verkiezingen immers heel veel inleveren.
Hij kan dat nu wel al roepen, maar ik zou het gewoon alsnog proberen. Dat je hem uitnodigt voor een gesprek en hij dan niet komt opdagen. Dan kan je later zeggen: we hebben het geprobeerd, maar meneer Timmermans wilde zelfs niet praten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Timmermans heeft dat al uitgesloten, dus zullen ze geen meerderheden vinden.
Heel goed. Je leert het al.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En toch weet hij al decennia zonder regeringsverantwoordelijkheid te bepalen hoe het er in dit land aan toe gaat, niet waar?
Eerder als een wanhoopspoging.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:08 schreef Jojoke het volgende:
Zou het niet interessant zijn voor de resterende coalitie om in het landsbelang een poging te doen om door te regeren? Als de oppositie daar niet op ingaat, dan kan je dat tijdens de verkiezingen gebruiken. Zo van: uit het landbelang hebben we de hand uitgestoken, maar deze partijen wilden niet eens praten. Onverantwoord. Zoiets.
Ja. En bij BBB en NSC valt veel te halen. Je moet er alleen nog wel 25 zetels of zo bij zien te vinden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, de VVD is hier de bepalende factor. Die willen misschien nu uitstralen: wij zijn er echt voor het landsbelang en Wilders is onverantwoord. De VVD heeft de kaarten in handen.
[..]
Dat laatste is toch niet echt geloofwaardig? Je kan er met gelijkgestemden niet uitkomen en dan nodig je iemand uit die verder van je af staat en dan kritiek leveren als degene daar geen zin in heeft?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, de VVD is hier de bepalende factor. Die willen misschien nu uitstralen: wij zijn er echt voor het landsbelang en Wilders is onverantwoord. De VVD heeft de kaarten in handen.
[..]
Hij kan dat nu wel al roepen, maar ik zou het gewoon alsnog proberen. Dat je hem uitnodigt voor een gesprek en hij dan niet komt opdagen. Dan kan je later zeggen: we hebben het geprobeerd, maar meneer Timmermans wilde zelfs niet praten.
Precies ze konden hun eigen deel al niet bolwerken hoe moeten ze dan mensen vinden om nog meer hooi op de vork te nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:18 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Eerder als een wanhoopspoging.
En het lost niets op. Je hebt nog steeds BBB wat niets wil op stikstof of klimaat, die pensioenpyromaan van de NSC en niet al te competente bestuurders als Wiersma.
Dus wat levert dat de oppositie op? Opdraaien voor alle pijn in de begroting van de aankomende defensieverhoging waar Wilders nu voor wegrent?
Dit inderdaad. Daarom gewoon negeren, meneer beantwoord zelf ook menig vraag die hem wordt gesteld niet.quote:
Natuurlijk wil Timmermans niet praten. En terecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Hij kan dat nu wel al roepen, maar ik zou het gewoon alsnog proberen. Dat je hem uitnodigt voor een gesprek en hij dan niet komt opdagen. Dan kan je later zeggen: we hebben het geprobeerd, maar meneer Timmermans wilde zelfs niet praten.
Als er nieuwe verkiezingen komen, dan is een regering met de PVV ook wel verkeken. Dus ze moeten er toch uitkomen met de GL-PvdA en CDA. Voor of na nieuwe verkiezingen. Dan is het best interessant om in ieder geval een poging te doen voordat je gelijk weer nieuwe verkiezingen uitschrijft. Ik denk dat de mensen in het land het wel waarderen als er een poging wordt gedaan om verkiezingen te voorkomen. De meeste mensen vooral moeite met de PVV, en niet direct met de VVD, NSC of BBB (behalve misschien minister Wiersma).quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat laatste is toch niet echt geloofwaardig? Je kan er met gelijkgestemden niet uitkomen en dan nodig je iemand uit die verder van je af staat en dan kritiek leveren als degene daar geen zin in heeft?
Ik zou het in het geheel NIET waarderen in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als er nieuwe verkiezingen komen, dan is een regering met de PVV ook wel verkeken. Dus ze moeten er toch uitkomen met de GL-PvdA en CDA. Voor of na nieuwe verkiezingen. Dan is het best interessant om in ieder geval een poging te doen voordat je gelijk weer nieuwe verkiezingen uitschrijft. Ik denk dat de mensen in het land het wel waarderen als er een poging wordt gedaan om verkiezingen te voorkomen. De meeste mensen vooral moeite met de PVV, en niet direct met de VVD, NSC of BBB (behalve misschien minister Wiersma).
Het CDA gaat dat nooit doen, ze zullen demissionair het hoogst nodige steunen en niet meer dan dat. Met nieuwe verkiezingen krijgen ze veel meer zetels en daarmee kunnen ze meer invloed uitoefenen. Ook de BBB is een sta-in-de-weg, het stikstof dossier gaat nooit opgelost worden met deze partij. De NSC met het districtenstelsel en constitutioneel hof zit ook niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als er nieuwe verkiezingen komen, dan is een regering met de PVV ook wel verkeken. Dus ze moeten er toch uitkomen met de GL-PvdA en CDA. Voor of na nieuwe verkiezingen. Dan is het best interessant om in ieder geval een poging te doen voordat je gelijk weer nieuwe verkiezingen uitschrijft. Ik denk dat de mensen in het land het wel waarderen als er een poging wordt gedaan om verkiezingen te voorkomen. De meeste mensen vooral moeite met de PVV, en niet direct met de VVD, NSC of BBB (behalve misschien minister Wiersma).
Veel mensen wel denk ik. Dan kan je denken aan termen als:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het in het geheel NIET waarderen in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |