Altijd die halve zinnen, pfffftquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:06 schreef Blues het volgende:
Eva had haar antwoorden wel wat beter kunnen voorbereiden, en ook wat ze over de fragmenten kwijt wil.
Het duurt me allemaal te lang... het is niet heel boeiend ook allemaal
Haar steeds omhoog kijken en zoeken naar woorden is irritant.quote:
Oh, geen last van hierquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Haar steeds omhoog kijken en zoeken naar woorden is irritant.
Raar momentje, jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:21 schreef golfer het volgende:
Eva heeft oortjes in?
Ze werd afgeleid. "Kunnen jullie even stoppen met praten?"
Eus is schrijver, Eva is actricequote:Op zondag 10 augustus 2025 21:23 schreef superniger het volgende:
Zelfs Eus kwam nog beter uit zijn woorden.
Aaivoordeschildpad dan maarquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook even de hont (die wij niet hebben) uitlaten...
Fijne avond saam'nquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:28 schreef Blues het volgende:
Als de regie steeds in je oor tettert snap ik dat ze niet to the point kan komen en dat gehakkel wel beter.
Toch zappen we weg
Eva Crutzen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:31 schreef GerryDV het volgende:
Ik weet niet wie die vrouw is die nu geinterviewd wordt maar ze knipperd 1x per seconde met haar ogen. Dat is zwaar irritant want geeft heel nepoe/gemaakte vibes af. Alsof je niks serieus moet nemen van wat ze zegt.
Precies! Nou weten we het wel, pffffftquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Tja, Griet hangt wel iets teveel de psycholoog uit
Doe maar weer een leuk/interessant tv-fragment a.u.b.
Je bent niet de enige met deze waardeloze line up qua gasten. Als er geen interessante mensen meer zijn om te interviewen, stop dan gewoon met dat programma johquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef borisz het volgende:
Ik was met totaal andere dingen bezig vanavond dus ZG compleet vergeten
Simon Kuper, Herman Koch, Halsema ; prima gasten toch?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met deze waardeloze line up qua gasten. Als er geen interessante mensen meer zijn om te interviewen, stop dan gewoon met dat programma joh
Ze vindt eigenlijk dat ze dat is, vorige week hintte ze daar ook op.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Daar is geen geld meer voor las ik.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:15 schreef Kanaroe het volgende:
Hmmz, weer geen keuzefilm vanavond
Anders had ik deze Noorse film wel willen kijken
Okee, wel jammer hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Daar is geen geld meervoud las ik.
'Vanaf 2022 werd Op de Beeck actief als therapeut binnen het Internal Family Systems Model.'quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Nee, dank u.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:29 schreef PotjeSambal het volgende:
Iedereen zou xtc moeten proberen, levensles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |