Het stoorde mij vorige week al, zit je tegen een rug vol flikkerende lichtjes aan te kijken ipv de gast, dat leidt af! Misschien dacht de productie dat dit bij de entourage hoorde. Die zandbodem vond ik ook drie keer niks. Sowieso welke designer heeft hier zijn hersens over geknerst? Artistieke zogenaamde elitaire intellectuele flauwenitus.quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:25 schreef NoCigar het volgende:
Het kermisjasje van Gekke Griet leidde toch wat af, Zouden alle uitzendingen op èèn dag zijn opgenomen aangezien ze dat vorige week ook al aan had?
Ja, kan mij die nog prima herinneren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lees net dat de allereerste zomergast Pierre Jansen was.
[ afbeelding ]
Geweldige verteller.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lees net dat de allereerste zomergast Pierre Jansen was.
[plaatje]
Het is live-TVquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:25 schreef NoCigar het volgende:
Het kermisjasje van Gekke Griet leidde toch wat af, Zouden alle uitzendingen op èèn dag zijn opgenomen aangezien ze dat vorige week ook al aan had?
Ga weg!quote:
Ook in het verleden hadden presentatoren elke live-uitzending dezelfde kleding aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:04 schreef NoCigar het volgende:
Ga weg!
Dan zullen ze Griet wel aan het eind van de avond opbergen in de requisietenkast om haar de week erop weer te voorschijn te halen.
Wat zit je toch vol kennis. Wat droeg hij precies?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook in het verleden hadden presentatoren elke live-uitzending dezelfde kleding aan.
Zie bijvoorbeeld Theo Maassen.
Schoenen sokken broek bovenkledingquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat zit je toch vol kennis. Wat droeg hij precies?
Een driedelig kostuum waarvan het jasje gedurende de uitzending uit ging.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:28 schreef NoCigar het volgende:
Wat zit je toch vol kennis. Wat droeg hij precies?
Wat is het trouwens voor vreselijks gewoonte de bovenste 3 knopen van je overhemd losgeknoopt te hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:49 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Enkele recensies:
De Volkskrant:
Als Simon Kuper zijn koele pantser aflegt, volgt er een emotioneel geladen tv-avond.
NRC:
Het optimisme na de Val van de Muur ‘misvormde’ Zomergast Simon Kuper.
Sargasso:
Naar binnen kijken bij een buitenstaander.
Veronica Superguide:
Zomergasten-kijkers onder de indruk van Simon Kuper: ‘Ademloos gekeken’
Trouw:
De les van Zomergast Simon Kuper: de ander heeft geen hoorns.
Het Parool:
Simon Kuper heeft in Zomergasten als buitenstaander een duidelijke boodschap voor Geert Wilders
Oja! Ik ergerde mij weer bij hem dat zijn colbert veel te strak zat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Een driedelig kostuum waarvan het jasje gedurende de uitzending uit ging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap dat ze voor betere kijkcijfers gaan maar ik vond het interessanter met van intellectuelen uit een vakgebied. Nu kijkt er ook niemand..quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook mijn twijfels, maar ga wel kijken en het/haar een kans geven.
Dat zal vast nog wel meevallen,quote:
Toen ik klein was moest ik van de lage wip geduwd worden met zo'n badmeesterstok met halve cirkel.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toen ik klein was moest ik van de lage wip geduwd worden met zo'n badmeesterstok met halve cirkel.
Ah, dat verklaart die hersenbeschadiging bij jou.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wat een angsthazen. Als kind sprong ik uit het zolderraam, zo het gazon op. Dat zal ook een metertje of tien geweest zijn.
Relatos Salvajes (Wilde Verhalen) korte Argentijnse films met als thema wraak.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:49 schreef Kanaroe het volgende:
Welke films zijn dit dan? Iemand die het weet, ik haak net in..?
Bedanktquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Relatos Salvajes (Wilde Verhalen) korte Argentijnse films met als thema wraak.
darude sandstormquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:49 schreef Kanaroe het volgende:
Welke films zijn dit dan? Iemand die het weet, ik haak net in..?
??? Heeft niks met deze film(s) te maken.quote:
Altijd die halve zinnen, pfffftquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:06 schreef Blues het volgende:
Eva had haar antwoorden wel wat beter kunnen voorbereiden, en ook wat ze over de fragmenten kwijt wil.
Het duurt me allemaal te lang... het is niet heel boeiend ook allemaal
Haar steeds omhoog kijken en zoeken naar woorden is irritant.quote:
Oh, geen last van hierquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Haar steeds omhoog kijken en zoeken naar woorden is irritant.
Raar momentje, jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:21 schreef golfer het volgende:
Eva heeft oortjes in?
Ze werd afgeleid. "Kunnen jullie even stoppen met praten?"
Eus is schrijver, Eva is actricequote:Op zondag 10 augustus 2025 21:23 schreef superniger het volgende:
Zelfs Eus kwam nog beter uit zijn woorden.
Aaivoordeschildpad dan maarquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook even de hont (die wij niet hebben) uitlaten...
Fijne avond saam'nquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:28 schreef Blues het volgende:
Als de regie steeds in je oor tettert snap ik dat ze niet to the point kan komen en dat gehakkel wel beter.
Toch zappen we weg
Eva Crutzen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:31 schreef GerryDV het volgende:
Ik weet niet wie die vrouw is die nu geinterviewd wordt maar ze knipperd 1x per seconde met haar ogen. Dat is zwaar irritant want geeft heel nepoe/gemaakte vibes af. Alsof je niks serieus moet nemen van wat ze zegt.
Precies! Nou weten we het wel, pffffftquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Tja, Griet hangt wel iets teveel de psycholoog uit
Doe maar weer een leuk/interessant tv-fragment a.u.b.
Je bent niet de enige met deze waardeloze line up qua gasten. Als er geen interessante mensen meer zijn om te interviewen, stop dan gewoon met dat programma johquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef borisz het volgende:
Ik was met totaal andere dingen bezig vanavond dus ZG compleet vergeten
Simon Kuper, Herman Koch, Halsema ; prima gasten toch?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met deze waardeloze line up qua gasten. Als er geen interessante mensen meer zijn om te interviewen, stop dan gewoon met dat programma joh
Ze vindt eigenlijk dat ze dat is, vorige week hintte ze daar ook op.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Daar is geen geld meer voor las ik.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:15 schreef Kanaroe het volgende:
Hmmz, weer geen keuzefilm vanavond
Anders had ik deze Noorse film wel willen kijken
Okee, wel jammer hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Daar is geen geld meervoud las ik.
'Vanaf 2022 werd Op de Beeck actief als therapeut binnen het Internal Family Systems Model.'quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Nee, dank u.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:29 schreef PotjeSambal het volgende:
Iedereen zou xtc moeten proberen, levensles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |