Waar meer zinnigs uitkomt dan uit Geertje. Geertje die weer met de staart tussen de benen vertrok toen de vragen iets te moeilijk werden.quote:
Hup Palestinaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste winst. Geen extreem pro-Israel en sabotage van Oekraïne meer.
En toen zat er geen demente, veroordeelde fascistische oplichter die (economisch) ruzie zoekt met de hele wereld terwijl hij zijn eigen samenleving opblaast, in het Witte Huis.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al zooo lang geleden, dat weet niemand meer. daar heeft men geen actieve herinnering meer aan.
Als ik de debatten wat volgde denk ik niet dat links helemaal meegaat met de BBB haar raison d'être.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
BBB wil een doorstart links creëren![]()
Dat wil ze alleen omdat ze dan met het zelfde zetelaantal in de kamer kan blijven zitten
Dat hebben we natuurlijk niet door......
Nee. Maar ik gokte van de week op 19 november nieuwe verkiezingen.quote:
Deze man krijgt het voor elkaar om binnen 10 minuten een peiling te houden onder 10 mensenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef capricia het volgende:
Nog even de laatste peilingen. Voor wat het waard is, want november is nog ver weg.
[ x ]
Dit dus idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had verwacht (gehoopt) dat ze voor de kerst al waren geklapt. Maar dat het de eindstreep niet zou halen was vanaf seconde 1 al duidelijk.
Wat een ongekend zooitje prutsers bij elkaar.
Maar iig van Faber verlost. Denk dat de kurken knallen op het ministerie.
Nee, het is niet raar. Maar het is wel weer kinderachtig kleuterniveau van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat vind jij raar? Laatste 20 jaar niet zo gelet op Geert’s modus operandi?
En we moeten nog een hele campagne afwachten. En wat de kiezers vinden van 'wie breekt, betaalt'.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze man krijgt het voor elkaar om binnen 10 minuten een peiling te houden onder 10 mensen
Ik heb genotenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nu bij de NOS reacties uit het 'land' (waarschijnlijk centrum Hilversum of Randstad) met willekeurige burgers.
Waar komt toch altijd die drang vandaan bij de NOS om direct reacties van burgers te laten zien. Nobosy cares.
Hier stond PVV op 28, gelijk aan PvdA-GL en 2 zetels achter de VVD vorige week:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef capricia het volgende:
Nog even de laatste peilingen. Voor wat het waard is, want november is nog ver weg.
[ x ]
Even Tot Hier treurt…quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:01 schreef Tijn het volgende:
Het goede nieuws is dat we nu van Faber af zijn. Hopelijk definitief.
BBB zal dat willen, wellicht FvD, maar verder?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zal wel controversieel bestempeld worden
Faber is beleid, die zal wel blijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:01 schreef Tijn het volgende:
Ergens gaat een UWV ambtenaar met haar opgezadeld worden...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:01 schreef Tijn het volgende:
Was dat voor of na het tien punten plan van Geert?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hier stond PVV op 28, gelijk aan PvdA-GL en 2 zetels achter de VVD vorige week:
https://eenvandaag.avrotr(...)taat-op-winst-160339
Lubach juichtquote:
Hij komt uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom praat Bontenbal als een Marokkaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |