Op woensdag 4 juni 2025 01:53 schreef Grotetijd het volgende:Na vannacht ook geen contact meer gehad met m'n recente kortstondige FWB. Afgelopen week 3 incidenten gehad.
Vorige week Woensdag nadat ik aangaf "vind het wel een prettige gedachten dat je ook wel goed in met vrienden van mij overweg kan" nadat ze er een aantal had ontmoet flipte ze compleet. Huilen, schelden, schreeuwen, want ik was een peoples pleaser, en ze was wel klaar met naar pijpen van andere mensen te dansen, het ging mij vooral om mij en ik zou haar zien als troffee. Terwijl dit voor mij juist iets is wat ik doe als ik mij comfortabel voel bij diegene, meenemen naar vrienden etc..
Anyway: Het was half 3 ' S nachts dus nadat ik zelf was geland omdat ik behoorlijk schrok van deze overtrokken reactie (then again.. Ze heeft borderline, dus had zoiets kunnen zien aankomen) er rustig over gepraat was het oke.
Maar: Eergisternacht door m'n gesnurk is ze wakker geworden en i.p.v even een zetje te geven sloeg ze me vrij hard op m'n rug. Gisternacht sliep ik half.. Als in, ik snurkte wel en merkte dat bij mezelf maar was niet echt persé echt wakker genoeg om te denken "ik ga er wat aan doen" zeg maar. Maar omdat ik dus weer snurkte besloot ze om m'n neus dicht te knijpen tot 't punt dat ik amper adem kreeg.

Vanochtend toch maar aangegeven dat dit niet is hoe voor mij dit soort dingen horen en dit i.c.m haar vrij heftige taalgebruik (het is of "kanker" of "kenker" 'Tyfus/tering" elke paar zinnen) en obsessie met bekende mensen, ik het hier liever bij wilde laten.
Het verbaasde mij dat ze niet compleet flipte, ze zei nog wel "je weet niet wat je nu laat lopen. Ik ben een echte vrouw, je gaat hier spijt van krijgen" maar verder had ze vooral zoiets van oke, fijn leven verder, your loss.
Nou prima dan.

Joe.