Ik ben geen groot fan van de man, maar een loser zou ik het toch niet willen noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch hilarisch als we die loser straks krijgenNiets bereikt. Twee partijen van niets die niks met elkaar hebben samenvoegen en toch regeren straks.
Ik geef zowel Yeşilgöz als Bontenbal veel meer kans.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Die hoeft niets te doen, en krijgt de kans op het premierschap zo in zijn schoot geworpen.
Yesilgoz is ook lekker aan het klagen en ze is echt 'zooo boos'!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer eindeloze gehuil van de PVV-aanhang.
Hoezo loser?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch hilarisch als we die loser straks krijgenNiets bereikt. Twee partijen van niets die niks met elkaar hebben samenvoegen en toch regeren straks.
Yesilgoz lijkt me toch te veel een lichtgewicht om voor de kiezer echt de uitstraling van een premier te hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik geef zowel Yeşilgöz als Bontenbal veel meer kans.
Tijd voor Kamervragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:22 schreef Evangelion het volgende:
Ranzig schilderij naast die deur
[ afbeelding ]
Jouw schuldquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ik was net blij dat ik zelf 4,15 kilo was afgevallen, en meteen valt het kabinet ook. Echt hetzelfde moment.
Ach, we hebben onlangs ook Schoof gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Yesilgoz lijkt me toch te veel een lichtgewicht om voor de kiezer echt de uitstraling van een premier te hebben.
Ik zou denken dat VVD een andere leider kiest.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Yesilgoz lijkt me toch te veel een lichtgewicht om voor de kiezer echt de uitstraling van een premier te hebben.
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou denken dat VVD een andere leider kiest.
Opheffen die terrorboeren! Stuk voor stuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hopelijk kan er onder het volgende kabinet dan eindelijk iets aan stikstof gedaan worden.
En wordt de boeren niet meer eindeloos de hand boven het hoofd gehouden
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ik was net blij dat ik zelf 4,15 kilo was afgevallen, en meteen valt het kabinet ook. Echt hetzelfde moment.
Als men het nu nóg niet heeft geleerd, dan leert men het nooit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef miss_sly het volgende:
En nu wel weer een stevig cordon sanitaire rondom PVV en duidelijk maken dat er niet geregeerd wordt met Wilders.
Niet alleen de hand boven het hoofd, maar ze moeten ook duidelijkheid en hulp krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hopelijk kan er onder het volgende kabinet dan eindelijk iets aan stikstof gedaan worden.
En wordt de boeren niet meer eindeloos de hand boven het hoofd gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |