Ik denk toch inmiddels sterk dat het Rutte was. Die heeft in mei met zowel Biden als Stoltenberg gesproken en in juni viel plots het kabinet, daarna was hij plots nr 1 om NAVO chef te worden. Rutte zag niks in in Europa werken, maar baas van de NAVO wilde hij zijn toch al ruziënde kabinet wel voor opofferen.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als Yesilgöz toch eens niet had verzonnen dat er duizenden nareizigers op nareizigers per jaar waren.
ik ben vooral belezenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij niet, maar jij bent dan ook J.B. en ik ben de 5e colonne.
Misschien als een ambtenaar ergens beleid nodig heeft.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En die gaan nog jaren en jaren wachtgeld opstrijken. Want lijkt me sterk dat iemand Faber straks een baan aan biedt
Oh dat zou ik ook best geloven. Maar uiteindelijk werd zij om een getal gevraagd en bedenkt ze zelf "duizenden".quote:Op maandag 2 juni 2025 22:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk toch inmiddels sterk dat het Rutte was. Die heeft in mei met zowel Biden als Stoltenberg gesproken en in juni viel plots het kabinet, daarna was hij plots nr 1 om NAVO chef te worden. Rutte zag niks in in Europa werken, maar baas van de NAVO wilde hij zijn toch al ruziënde kabinet wel voor opofferen.
Ik mag tegen beter weten in hopen dat de VVD electoraal ook flink wordt afgestraft, er is maar één persoon die Wilders I mogelijk heeft gemaakt en een jaar lang heeft getolereerd en dat is Yesilgozquote:Op maandag 2 juni 2025 22:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als Yesilgöz toch eens niet had verzonnen dat er duizenden nareizigers op nareizigers per jaar waren.
Klever schijnt, volgens de wandelgangen, nog wel capabel te zijn. Faber kan beter een eenmansbedrijfje beginnen na het ministerschap. Dan kan ze gewoon doen wat ze zelf wil.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
In elk geval niet de eerste 10 jaar, lijkt me. Je bent snel genezen als je op dagelijkse basis met Faber, Klever of andere idioten van PVV moet samenwerken.
Het is veroordeelde crimineel Maurice de Hquote:Op maandag 2 juni 2025 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag in de peilingen van Maurice de Hond de PVV weer op 31 staan, een stijging van 3 sinds de vorige peiling. Het is maar goed dat niemand nog met 'm in een kabinet kan/wil zitten na dit belachelijke weggegooide jaar, maar hoezo blijf je zo'n blind vertrouwen houden in de grote grijze gewatergolfde leider
Cursussen zijn van alle tijden, je moet namelijk wel de kennis van je baan up to date houden. Mijn vrouw deed 23 jaar geleden al jaarlijks cursussen en doet ze inderdaad nog steeds.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is niet vrijwillig.
Zeg je als werknemer met een tijdelijk contract 'nee' tegen achterlijke 'cursussen', lig je buiten.
Grappig, want je hebt nog geen enkele blijk gegeven van het begrijpend lezen van andermans posts hier. Gezien je complete uit de hoge hoed getrokken willekeurige baggerreacties.quote:
Geef daar eens een voorbeeld vanquote:Op maandag 2 juni 2025 22:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Grappig, want je hebt nog geen enkele blijk gegeven van het begrijpend lezen van andermans posts hier. Gezien je complete uit de hoge hoed getrokken willekeurige baggerreacties.
‘Capabel’ in haar geval betekent slechts dat ze de instructies van ambtenaren doorgaans opvolgt en daardoor geen idiote dingen roept.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:07 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Klever schijnt, volgens de wandelgangen, nog wel capabel te zijn. Faber kan beter een eenmansbedrijfje beginnen na het ministerschap. Dan kan ze gewoon doen wat ze zelf wil.
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Cursussen zijn van alle tijden, je moet namelijk wel de kennis van je baan up to date houden. Mijn vrouw deed 23 jaar geleden al jaarlijks cursussen en doet ze inderdaad nog steeds.
Als je dat niet weet, lijkt het er op dat je zelf geen enkele kennis van een echte baan hebt.
Ah, dat zien we hier maar als een erkenning. Cursussen deden ze in de jaren 50 al en vooral in de banen waar je 'echt moest werken' zoals jij het zegt. Heb mijn moeder zelfs over een cursus in haar vervroegde zwangerschapsverlof in het ziekenhuis gehoord, 4 maanden voor ze uit dienst zou gaan in 1982.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geef daar eens een voorbeeld van
Op de vraag waarom ze fundamentalistisch waren.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je ooit partijprogramma's van D66 gelezen?
Ik snap dat het kut is als in deze veilige bubbel een sacrosancte partij bekritiseerd wordt, maar zou je me kunnen aangeven wat er precies zo verheven en geweldig is aan dat onzalig huwelijk tussen deug-progressivisme en glashard rechts-kapitalisme, resulterende in die misgeboorte dat D66 heet?
Van de VVD weet je dat je als Jan Modaal genaaid wordt. Wat is het excuus voor Jetten's hobby-club?
Bron?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is niet vrijwillig.
Zeg je als werknemer met een tijdelijk contract 'nee' tegen achterlijke 'cursussen', lig je buiten.
Lees de edit even.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah, dat zien we hier maar als een erkenning. Cursussen deden ze in de jaren 50 al en vooral in de banen waar je 'echt moest werken' zoals jij het zegt. Heb mijn moeder zelfs over een cursus in haar vervroegde zwangerschapsverlof in het ziekenhuis gehoord, 4 maanden voor ze uit dienst zou gaan in 1982.
Je hebt geen enkele kennis van zaken. Tijd voor een cursus over Nederland, zou ik zeggen.![]()
Maurice wordt betaald door Rusland.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is veroordeelde crimineel Maurice de H
Oeh, dit wordt leuk.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
[..]
Op de vraag waarom ze fundamentalistisch waren.
Pim Pam Petten met krachttermen.
Ik denk niet dat mensen 1 jaar na de verkiezingen iets totaal anders willen. Ze willen alleen dat er nu echt iets gedaan wordt.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag in de peilingen van Maurice de Hond de PVV weer op 31 staan, een stijging van 3 sinds de vorige peiling. Het is maar goed dat niemand nog met 'm in een kabinet kan/wil zitten na dit belachelijke weggegooide jaar, maar hoezo blijf je zo'n blind vertrouwen houden in de grote grijze gewatergolfde leider
Ik weet daar alles van, jij hebt gewoon geen enkele kennis van zaken. Met je krachttermen, kruistochten en geschop. Je hebt ook in heel POL nog nooit een post met een bron geplaatst.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lees de edit even.
Je bent volstrekt onwetend hoe arbeidsrecht sinds 2015 eruit ziet.
Niet voor 't eerst, trouwens, dat je archaïsch uit de hoek komt
Het was wel een beetje raar dat ze er plots zo'n punt van maakten.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk toch inmiddels sterk dat het Rutte was. Die heeft in mei met zowel Biden als Stoltenberg gesproken en in juni viel plots het kabinet, daarna was hij plots nr 1 om NAVO chef te worden. Rutte zag niks in in Europa werken, maar baas van de NAVO wilde hij zijn toch al ruziënde kabinet wel voor opofferen.
Ik zie Bontebal niet de zetels leveren voor een kabinet met die insteek eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen 1 jaar na de verkiezingen iets totaal anders willen. Ze willen alleen dat er nu echt iets gedaan wordt.
Wat ik nu denk: de PVV geeft de afspraken rond rechtsstatelijkheid de schuld van de trage voortgang en wijst naar de huidige Duitse regering over hoe het ook kan.
Dus dan wordt het verhaal: Faber heeft echt haar best gedaan, maar werd tegengehouden door de NSC. Stem op PVV, maak Wilders de echte premier en uw problemen worden opgelost. Zoiets.
Vertel Hanca:quote:Op maandag 2 juni 2025 22:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik weet daar alles van, jij hebt gewoon geen enkele kennis van zaken. Met je krachttermen, kruistochten en geschop. Je hebt ook in heel POL nog nooit een post met een bron geplaatst.
Maar als de VVD nu zegt: wij gaan zeker niet met die weglopers van de PVV, een stem op Wilders maakt de kans dus groter op premier Timmermans, dan gaan de PVV zetels toch voor een heel deel naar de VVD en worden die de grootste. Zo speelt de VVD haar spelletje.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen 1 jaar na de verkiezingen iets totaal anders willen. Ze willen alleen dat er nu echt iets gedaan wordt.
Wat ik nu denk: de PVV geeft de afspraken rond rechtsstatelijkheid de schuld van de trage voortgang en wijst naar de huidige Duitse regering over hoe het ook kan.
Dus dan wordt het verhaal: Faber heeft echt haar best gedaan, maar werd tegengehouden door de NSC. Stem op PVV, maak Wilders de echte premier en uw problemen worden opgelost. Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |