abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217833034
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:02 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Als Yesilgöz toch eens niet had verzonnen dat er duizenden nareizigers op nareizigers per jaar waren.
Ik denk toch inmiddels sterk dat het Rutte was. Die heeft in mei met zowel Biden als Stoltenberg gesproken en in juni viel plots het kabinet, daarna was hij plots nr 1 om NAVO chef te worden. Rutte zag niks in in Europa werken, maar baas van de NAVO wilde hij zijn toch al ruziënde kabinet wel voor opofferen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 2 juni 2025 @ 22:06:32 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217833036
quote:
6s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Jij niet, maar jij bent dan ook J.B. en ik ben de 5e colonne.
ik ben vooral belezen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 2 juni 2025 @ 22:06:40 #53
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217833037
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:02 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
En die gaan nog jaren en jaren wachtgeld opstrijken. Want lijkt me sterk dat iemand Faber straks een baan aan biedt _O-
Misschien als een ambtenaar ergens beleid nodig heeft.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:07:22 #54
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217833042
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik denk toch inmiddels sterk dat het Rutte was. Die heeft in mei met zowel Biden als Stoltenberg gesproken en in juni viel plots het kabinet, daarna was hij plots nr 1 om NAVO chef te worden. Rutte zag niks in in Europa werken, maar baas van de NAVO wilde hij zijn toch al ruziënde kabinet wel voor opofferen.
Oh dat zou ik ook best geloven. Maar uiteindelijk werd zij om een getal gevraagd en bedenkt ze zelf "duizenden".

In plaats van, wat was het? 50?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217833043
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:02 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Als Yesilgöz toch eens niet had verzonnen dat er duizenden nareizigers op nareizigers per jaar waren.
Ik mag tegen beter weten in hopen dat de VVD electoraal ook flink wordt afgestraft, er is maar één persoon die Wilders I mogelijk heeft gemaakt en een jaar lang heeft getolereerd en dat is Yesilgoz
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217833044
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
In elk geval niet de eerste 10 jaar, lijkt me. Je bent snel genezen als je op dagelijkse basis met Faber, Klever of andere idioten van PVV moet samenwerken.
Klever schijnt, volgens de wandelgangen, nog wel capabel te zijn. Faber kan beter een eenmansbedrijfje beginnen na het ministerschap. Dan kan ze gewoon doen wat ze zelf wil.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:07:53 #57
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217833048
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag in de peilingen van Maurice de Hond de PVV weer op 31 staan, een stijging van 3 sinds de vorige peiling. Het is maar goed dat niemand nog met 'm in een kabinet kan/wil zitten na dit belachelijke weggegooide jaar, maar hoezo blijf je zo'n blind vertrouwen houden in de grote grijze gewatergolfde leider :')
Het is veroordeelde crimineel Maurice de H
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217833049
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')

Dat is niet vrijwillig.

Zeg je als werknemer met een tijdelijk contract 'nee' tegen achterlijke 'cursussen', lig je buiten.
Cursussen zijn van alle tijden, je moet namelijk wel de kennis van je baan up to date houden. Mijn vrouw deed 23 jaar geleden al jaarlijks cursussen en doet ze inderdaad nog steeds.

Als je dat niet weet, lijkt het er op dat je zelf geen enkele kennis van een echte baan hebt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 2 juni 2025 @ 22:08:22 #59
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217833050
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
ik ben vooral belezen
Grappig, want je hebt nog geen enkele blijk gegeven van het begrijpend lezen van andermans posts hier. Gezien je complete uit de hoge hoed getrokken willekeurige baggerreacties.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  maandag 2 juni 2025 @ 22:08:54 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217833055
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:08 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Grappig, want je hebt nog geen enkele blijk gegeven van het begrijpend lezen van andermans posts hier. Gezien je complete uit de hoge hoed getrokken willekeurige baggerreacties.
Geef daar eens een voorbeeld van
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 2 juni 2025 @ 22:09:18 #61
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217833058
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:07 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Klever schijnt, volgens de wandelgangen, nog wel capabel te zijn. Faber kan beter een eenmansbedrijfje beginnen na het ministerschap. Dan kan ze gewoon doen wat ze zelf wil.
‘Capabel’ in haar geval betekent slechts dat ze de instructies van ambtenaren doorgaans opvolgt en daardoor geen idiote dingen roept.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:09:30 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217833062
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:08 schreef Hanca het volgende:

[..]
Cursussen zijn van alle tijden, je moet namelijk wel de kennis van je baan up to date houden. Mijn vrouw deed 23 jaar geleden al jaarlijks cursussen en doet ze inderdaad nog steeds.

Als je dat niet weet, lijkt het er op dat je zelf geen enkele kennis van een echte baan hebt.

23 jaar geleden was het arbeidsrecht nog ietsje anders, Hanca.

Mag ik je een voorstel doen: lees even de ontwikkelingen sinds 1 januari 2015.

MAAR afgezien daarvan...

Als een volwassene gewoon zijn levenlang vakken wil vullen om in zijn onderhoud te voorzien: wat is daar precis mis mee?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217833084
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, dat zien we hier maar als een erkenning. Cursussen deden ze in de jaren 50 al en vooral in de banen waar je 'echt moest werken' zoals jij het zegt. Heb mijn moeder zelfs over een cursus in haar vervroegde zwangerschapsverlof in het ziekenhuis gehoord, 4 maanden voor ze uit dienst zou gaan in 1982.

Je hebt geen enkele kennis van zaken. Tijd voor een cursus over Nederland, zou ik zeggen.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:12:17 #64
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217833089
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geef daar eens een voorbeeld van
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Heb je ooit partijprogramma's van D66 gelezen?

Ik snap dat het kut is als in deze veilige bubbel een sacrosancte partij bekritiseerd wordt, maar zou je me kunnen aangeven wat er precies zo verheven en geweldig is aan dat onzalig huwelijk tussen deug-progressivisme en glashard rechts-kapitalisme, resulterende in die misgeboorte dat D66 heet?

Van de VVD weet je dat je als Jan Modaal genaaid wordt. Wat is het excuus voor Jetten's hobby-club?

Op de vraag waarom ze fundamentalistisch waren.

Pim Pam Petten met krachttermen.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:12:58 #65
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217833099
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is niet vrijwillig.

Zeg je als werknemer met een tijdelijk contract 'nee' tegen achterlijke 'cursussen', lig je buiten.
Bron?
  maandag 2 juni 2025 @ 22:13:36 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217833104
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ah, dat zien we hier maar als een erkenning. Cursussen deden ze in de jaren 50 al en vooral in de banen waar je 'echt moest werken' zoals jij het zegt. Heb mijn moeder zelfs over een cursus in haar vervroegde zwangerschapsverlof in het ziekenhuis gehoord, 4 maanden voor ze uit dienst zou gaan in 1982.

Je hebt geen enkele kennis van zaken. Tijd voor een cursus over Nederland, zou ik zeggen. })
Lees de edit even.

Je bent volstrekt onwetend hoe arbeidsrecht sinds 2015 eruit ziet.

Niet voor 't eerst, trouwens, dat je archaïsch uit de hoek komt
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 2 juni 2025 @ 22:14:55 #67
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217833116
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:07 schreef Szura het volgende:

[..]
Het is veroordeelde crimineel Maurice de H
Maurice wordt betaald door Rusland.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:14:59 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217833117
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:12 schreef Fretwork het volgende:

[..]
[..]
Op de vraag waarom ze fundamentalistisch waren.

Pim Pam Petten met krachttermen.
Oeh, dit wordt leuk.

Klimaat en diversiteit en inclusie is geen fundament van post-Pechtold Jetten?

Lezen wij dezelfde teksten?

Goeiedag man, ze voerden zelfs even een regenboogvlag als default symbool op hun website
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217833120
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag in de peilingen van Maurice de Hond de PVV weer op 31 staan, een stijging van 3 sinds de vorige peiling. Het is maar goed dat niemand nog met 'm in een kabinet kan/wil zitten na dit belachelijke weggegooide jaar, maar hoezo blijf je zo'n blind vertrouwen houden in de grote grijze gewatergolfde leider :')
Ik denk niet dat mensen 1 jaar na de verkiezingen iets totaal anders willen. Ze willen alleen dat er nu echt iets gedaan wordt.

Wat ik nu denk: de PVV geeft de afspraken rond rechtsstatelijkheid de schuld van de trage voortgang en wijst naar de huidige Duitse regering over hoe het ook kan.

Dus dan wordt het verhaal: Faber heeft echt haar best gedaan, maar werd tegengehouden door de NSC. Stem op PVV, maak Wilders de echte premier en uw problemen worden opgelost. Zoiets.
pi_217833140
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lees de edit even.

Je bent volstrekt onwetend hoe arbeidsrecht sinds 2015 eruit ziet.

Niet voor 't eerst, trouwens, dat je archaïsch uit de hoek komt
Ik weet daar alles van, jij hebt gewoon geen enkele kennis van zaken. Met je krachttermen, kruistochten en geschop. Je hebt ook in heel POL nog nooit een post met een bron geplaatst.
pi_217833151
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het was wel een beetje raar dat ze er plots zo'n punt van maakten.
pi_217833153
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:15 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik denk niet dat mensen 1 jaar na de verkiezingen iets totaal anders willen. Ze willen alleen dat er nu echt iets gedaan wordt.

Wat ik nu denk: de PVV geeft de afspraken rond rechtsstatelijkheid de schuld van de trage voortgang en wijst naar de huidige Duitse regering over hoe het ook kan.

Dus dan wordt het verhaal: Faber heeft echt haar best gedaan, maar werd tegengehouden door de NSC. Stem op PVV, maak Wilders de echte premier en uw problemen worden opgelost. Zoiets.
Ik zie Bontebal niet de zetels leveren voor een kabinet met die insteek eerlijk gezegd.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:17:45 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217833158
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik weet daar alles van, jij hebt gewoon geen enkele kennis van zaken. Met je krachttermen, kruistochten en geschop. Je hebt ook in heel POL nog nooit een post met een bron geplaatst.
Vertel Hanca:

Waarom zou een volwassen persoon niet genoeg hebben aan het vullen van vakken?

Waarom moet deze persoon 'doorleren'? Waarom moet er 'meer' uit?

Leg eens uit.

PS: Bronnen genoeg geplaatst. Dat je ze niet leest snap ik. Alles om dat gristelijk-progressief-neoliberaal-alleen-mensen-met-een-tintje-kunnen-het-moeilijk-hebben-witte-mensen-moeten-niet-zeiken-met-hun-koloniale-privilege narratief overeind te houden.

De PKN drijft erop
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217833162
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:15 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Maar als de VVD nu zegt: wij gaan zeker niet met die weglopers van de PVV, een stem op Wilders maakt de kans dus groter op premier Timmermans, dan gaan de PVV zetels toch voor een heel deel naar de VVD en worden die de grootste. Zo speelt de VVD haar spelletje.

De hoop is dat Bontenbal dat kan doorbreken.
pi_217833166
Agema, buikspreekpop _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')