Ik gok zo op de camping voor mensen die meerdere dagen aanwezig zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar kan dat dan op de meeste festivals? Ik ben nooit naar een festival geweest vandaar mijn onwetendheid.
Gaat het dan om betaalde cabines zoals je ook tegenwoordig op vliegvelden ziet?
Dat was toch van die massieve meubels (klop, klop)?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oisterwijk klonk Duits
Verder geen verschil. Zou me verbazen als ze ze meer dan 300 uur taakstraf zouden krijgen.
nee, Oistenrijkquote:
Wat een niveau weer.quote:
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:58 schreef Cockwhale het volgende:
Daarna heeft ze zich diezelfde avond vol laten pompen door een paar dronken kerels op het chemisch toilet.
Gewoon even een natte washand over het gezicht, door de haren, onder de oksels en langs de intieme delen is voldoende, het liefst ook in die volgorde. Beetje deo en gaan. Uiteraard wel iedere dag een schoon shirt aan.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef Managarm het volgende:
[..]
Om schoon te worden? Ik ging altijd rond 6:00 's morgens, heerlijk rustig.
kunne ze niet thuis douchen dan ??quote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef Managarm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2025 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:
27 jaar. Je zou toch beter moeten weten op die leeftijd.
een of andere vreemde vrouw met hangtieten filmen van onder een deur, dan ben je er wel aan hequote:Op maandag 2 juni 2025 17:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Prima gehandeld door deze doortastende dame.
Bij Duitsland heb ik dan altijd het idee dat er alleen van die halve lijken daarnaartoe gaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:19 schreef Harvest89 het volgende:
Je kunt in Duitsland gewoon op veel plekken naar die naakt sauna's/zwembaden gaan. Wat ga je dan als Duitser het risico lopen om hier stiekem te filmen?
Nou ja dat weet ik ook niet. Ik ga meestal naar saunaclubs maar dat is weer iets anders.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bij Duitsland heb ik dan altijd het idee dat er alleen van die halve lijken daarnaartoe gaan.
Is dat dan voor het slapen?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik ben een keer in mijn eentje naar veluwse bron geweest op een naaktdag, je hebt daar van die buitenbubbelbaden en zaten 2 van die dames op zonnebedjes, ik zat in bubbelbad en ze besloten ook om erin te gaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bij Duitsland heb ik dan altijd het idee dat er alleen van die halve lijken daarnaartoe gaan.
De festivals waar ik naartoe ging duurden 3 tot 4 dagen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kunne ze niet thuis douchen dan ??
Deze man weet.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon even een natte washand over het gezicht, door de haren, onder de oksels en langs de intieme delen is voldoende, het liefst ook in die volgorde. Beetje deo en gaan. Uiteraard wel iedere dag een schoon shirt aan.
Na een paar uur slaap, maar ja mijn lichaam is ingesteld op rond 6:00 wakker worden, dus ik word altijd rond 6:00 wakker, ook al ga ik veel later naar bed. Vaak ging ik nog even terug tot een uur of 8.quote:
2004 ..... toen had nog nooit iemand van 'genderneutraal' gehoordquote:Op dinsdag 3 juni 2025 00:32 schreef oppiedoppie het volgende:
Lowlands Festival 2004 ging ik douchen (beetje onder invloed) maar ging rechtsaf ipv linksaf en kleedde me uit en wilde er net onder stappen toen iemand op mn schouder tikte en ik eens goed om me heen keek en er ongeveer 10 mannen mij stonden aan te kijken 'je moet aan de andere kant zijn'.
ach was dat nog maar zo kort geleden , wat een mooie tijd hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 00:50 schreef r_one het volgende:
[..]
2004 ..... toen had nog nooit iemand van 'genderneutraal' gehoord
@Cockwhale heeft zelf al erg lang niet meer gepompt, dan krijg je dit soort reacties/waanbeelden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |