abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217875724
Trader bij Flow tot mijn fictieve 35e en dan met pensioen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_217875833
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 02:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zou wel Gynaecoloog willen zijn.
Ik ook, maar dan gynaecoloog van de sterren.
-nee-
pi_217876153
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:25 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik ook, maar dan gynaecoloog van de sterren.
Ik van m’n buurmeisje :9~

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2025 13:56:44 ]
  zaterdag 7 juni 2025 @ 14:48:50 #104
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217876666
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:45 schreef PzKpfw het volgende:
Akkerbouwer.
met 200 hectare land
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217876713
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 17:18 schreef Hanca het volgende:
Ik had ook best piloot willen worden, maar dan wel voor MAF: https://www.maf.nl/
Mensen helpen die op totaal onbereikbare plekken wonen, dat lijkt me echt mooi werk.
Er is honger naar Gods woord.
Vakman pur sang
pi_217877575
Voetbalcommentator
  zaterdag 7 juni 2025 @ 18:36:29 #107
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217878215
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er is honger naar Gods woord.
niet bij mij
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217878229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
niet bij mij
Dat is niet erg, niettemin houdt God ook van jou hoor O+

Persoonlijk heb ik zelf ook liever een broodje shoarma :9

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2025 18:39:58 ]
  zaterdag 7 juni 2025 @ 18:39:26 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217878234
quote:
81s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:38 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat is niet erg, niettemin houdt God ook van jou hoor O+
hoeft niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217878243
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hoeft niet
Zie PI
Zie edit.

:{w

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2025 18:40:45 ]
pi_217878382
wat eerder genoemd is: radio dj maar dan zonder roem etc. Bij Omrop Fryslân dan want ik zou echt never nooit niet kunnen aarden in de randstad :')

of verder fotograaf/videomaker. Gewoon iets maken en dat afleveren en klaar. En je ziet meteen ook wat je doet. Nu ben ik maar een marketeertje die wat aan knoppen draait en maar hopen dat dat wat oplevert :') :'( En het is even wachten tot Ai het over gaat nemen :7
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 7 juni 2025 @ 19:06:56 #112
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217878456
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:56 schreef Apotheose het volgende:
wat eerder genoemd is: radio dj maar dan zonder roem etc. Bij Omrop Fryslân dan want ik zou echt never nooit niet kunnen aarden in de randstad :')

of verder fotograaf/videomaker. Gewoon iets maken en dat afleveren en klaar. En je ziet meteen ook wat je doet. Nu ben ik maar een marketeertje die wat aan knoppen draait en maar hopen dat dat wat oplevert :') :'( En het is even wachten tot Ai het over gaat nemen :7
lekker de hele dag fierljep muziek draaien met een raar accent _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217878698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:56 schreef Apotheose het volgende:
wat eerder genoemd is: radio dj maar dan zonder roem etc. Bij Omrop Fryslân dan want ik zou echt never nooit niet kunnen aarden in de randstad
Je hebt hier zo'n lokale radiozender van de gemeente, is best leuk hoor. Elke gemeente heeft wel zoiets toch? Je kan altijd mailen!
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217878710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hoop nog ooit m'n vliegbrevet te halen. En of ik er dan echt wat mee ga doen, dat weet ik nog niet.
Kun je best doen hoor, maar is dacht ik wel duur. Ik ken iemand die dat ook heeft en die vliegt om de zo veel tijd gewoon even met z'n vriend naar Berlijn of Praag of Parijs.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217878800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Kun je best doen hoor, maar is dacht ik wel duur. Ik ken iemand die dat ook heeft en die vliegt om de zo veel tijd gewoon even met z'n vriend naar Berlijn of Praag of Parijs.
Ja, even sparen en ook de tijd voor hebben. :) Ik denk dat je met 20k+ een mooie start kan maken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217879339
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 20:58 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Cool!

Mijn grootvader, die dominee en zendeling was, heeft veel te danken aan de MAF in zijn werk in Indonesië.
Hij heeft zelfs zijn dochter ernaar vernoemd: https://www.universiteitl(...)/marian-klamer#tab-2
Is dat ook familie van pastor Alje Klamer van de IKON?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217879377
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Er is honger naar Gods woord.
Ken ik ook niet echt, werd me wel aangepraat.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217881440
Heel kinderachtig misschien. Maar wat me dan mooi lijkt is een heel duur betaalde sniper zijn, die met de duurste en luxe middelen gevaarlijke communistische kopstukken en gevaarlijke criminelen uitschakelt. Gebruik makend van luxe jachten, sportwagens, motoren, een undercoverstyle om dicht in de buurt te komen van je target, uitschakelen vanaf 1200m en dan de overwinning vieren met de strakke brunette die mee gaat op de reizen ter ondersteuning
Vakman pur sang
  zaterdag 7 juni 2025 @ 23:37:29 #119
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217881493
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel kinderachtig misschien. Maar wat me dan mooi lijkt is een heel duur betaalde sniper zijn, die met de duurste en luxe middelen gevaarlijke communistische kopstukken en gevaarlijke criminelen uitschakelt. Gebruik makend van luxe jachten, sportwagens, motoren, een undercoverstyle om dicht in de buurt te komen van je target, uitschakelen vanaf 1200m en dan de overwinning vieren met de strakke brunette die mee gaat op de reizen ter ondersteuning
die jou een drankje inschenkt, dat je nooit meer wakker wordt , in een greppel dumpt, wat stront over je uitschept
Dat ze je nooit meer terug vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 08-06-2025 09:20:17 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 juni 2025 @ 07:10:26 #120
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217882514
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 07:27 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Rijschool 69?
En jezelf heel de dag suf neuken met al die heerlijke 18 jarige slebba's.
Beter dan achter de geraniums zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje
  zondag 8 juni 2025 @ 07:40:52 #121
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_217882534
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Radio DJ

Zonder beroemd te zijn, gewoon hele dagen plaatjes draaien.
Ja heerlijk lijkt me dat. En dan steeds helemaal niet grappige opmerkingen maken en daar dan keihard om gaan zitten nep lachen.
  zondag 8 juni 2025 @ 09:17:51 #122
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217882901
bloembollensorteerder
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217883027
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 09:17 schreef michaelmoore het volgende:
bloembollensorteerder
Prachtig beroep, zie deze machine:

Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 8 juni 2025 @ 12:19:26 #124
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_217884351
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2025 07:40 schreef borbit het volgende:

[..]
Ja heerlijk lijkt me dat. En dan steeds helemaal niet grappige opmerkingen maken en daar dan keihard om gaan zitten nep lachen.
Je weet al wat je niche is iig :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_217884551
Rijschool lijkt me ook wel wat. Mensen die dat gedaan hebben?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 8 juni 2025 @ 12:55:44 #126
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217884585
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
Rijschool lijkt me ook wel wat. Mensen die dat gedaan hebben?
Ik weet alleen dat mijn rij-instructeur heel erg veel uren maakte.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217884600
quote:
16s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik weet alleen dat mijn rij-instructeur heel erg veel uren maakte.
Die van mij ook volgens mij, maar die zwommen echt in het geld. Als je wat meer vrije tijd wil en wat minder geld is het volgens mij best een goed baantje als startende ZZP'er.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217885308
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je hebt hier zo'n lokale radiozender van de gemeente, is best leuk hoor. Elke gemeente heeft wel zoiets toch? Je kan altijd mailen!
ja vroeger wel gedaan - bij de lokale radio destijds in Sneek :s)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_217885722
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Die van mij ook volgens mij, maar die zwommen echt in het geld. Als je wat meer vrije tijd wil en wat minder geld is het volgens mij best een goed baantje als startende ZZP'er.
Nee joh, daar is geen droog brood mee te verdienen.
Heb weleens gedacht hoe die gasten rond moeten komen.
Alleen als je een deel zwart doet kan het er een beetje uit.
Ga maar na wat een uur lessen kost en dat zonder enige kosten je al minimaal ¤50 per uur moet halen.
Vakman pur sang
  zondag 8 juni 2025 @ 23:33:14 #130
342418 VKV
Plausibel
pi_217890413
Vakantieparkontwerper en als hobby storm chaser.
pi_217890539
Ik heb werkelijkheid geen idee welk baan die ik wilde doen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 9 juni 2025 @ 12:04:46 #132
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217892469
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
Mij lijkt piloot heel erg leuk, helaas moet je in NL eigenlijk rijke ouders hebben om dit te kunnen worden - of op jonge leeftijd de loterij winnen. Maar anders zou ik kiezen voor stemactrice zijn. (Tekenfilms etc inspreken, lijkt me een geweldige relaxte baan en verdient geloof ik ook nog aardig.)
Piloot worden is niet zo duur hoor, volgens mij 10k voor nationaal ding en 20k voor internationaal ding. Het probleem is meer dat er geen werk in is. Van 2 piloten gaan ze naar 1 piloot per vlucht etc.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  maandag 9 juni 2025 @ 12:10:42 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217892528
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:04 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Piloot worden is niet zo duur hoor, volgens mij 10k voor nationaal ding en 20k voor internationaal ding. Het probleem is meer dat er geen werk in is. Van 2 piloten gaan ze naar 1 piloot per vlucht etc.
Hoe kom je bij die bedragen?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:10:58 #134
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217892530
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe kom je bij die bedragen?
Toevallig een tijdje terug opgezocht.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  maandag 9 juni 2025 @ 12:11:53 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217892536
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:10 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Toevallig een tijdje terug opgezocht.
Ja, heb ik ook, nu net.

quote:
Hoeveel kost een pilootopleiding?
Leer wat een pilotenopleiding kost, hoe je die kunt financieren, waar je op moet letten bij het kiezen van een opleider en welke vliegbrevetten er zijn. Belangrijkste leerpunten: Een pilotenopleiding kost minimaal ¤ 86.000 en kan door extra kosten en rente oplopen tot meer dan ¤ 150.000.
28 apr 2025
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:12:22 #136
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217892543
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, heb ik ook, nu net.
[..]

quote:
De kosten om een vliegbrevet (PPL) te halen variëren, maar je kunt ongeveer rekenen op ¤13.000 tot ¤23.000, afhankelijk van verschillende factoren. De kosten zijn onder meer opgebouwd uit vlieglessen (met en zonder instructeur), theoriecursussen, examengelden en landingsgelden
quote:
Een vliegbrevet behalen op een eenmotorig-vliegtuig is niet goedkoop, reken op minimaal ¤17.000,-. De kosten zijn opgebouwd uit; de huur van het vliegtuig, de instructeur, landingsgelden en examengelden. Een goedkoop vliegtuig om je vliegbrevet op te halen kost gemiddeld zo'n ¤230,- per uur.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  maandag 9 juni 2025 @ 12:14:06 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217892558
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
[..]
[..]

Ja, met die opleiding mag je eenmotorige vliegtuigjes besturen. :')
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:14:54 #138
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217892566
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, met die opleiding mag je eenmotorige vliegtuigjes besturen. :')
Dan ben je toch piloot
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  maandag 9 juni 2025 @ 12:15:38 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217892569
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dan ben je toch piloot
Niet als beroep.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:16:32 #140
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217892574
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Niet als beroep.
Ik denk aan piloot juist iemand die in z'n eentje in een vliegtuig zit en alle vrijheid heeft maar jullie doelen dus op iemand in loondienst van de KLM die de hele tijd saai van stad naar stad vliegt (en 9/10 keer niks doet omdat dat ding op de automatische piloot staat).
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  maandag 9 juni 2025 @ 12:18:26 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217892583
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:16 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik denk aan piloot juist iemand die in z'n eentje in een vliegtuig zit en alle vrijheid heeft maar jullie doelen dus op iemand in loondienst van de KLM die de hele tijd saai van stad naar stad vliegt (en 9/10 keer niks doet omdat dat ding op de automatische piloot staat).
Ja, het gaat over beroepsmatig vliegen. Dat had jij ook wel begrepen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:18:51 #142
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217892586
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, het gaat over beroepsmatig vliegen. Dat had jij ook wel begrepen.
Maar in kleine toestellen kan je ook beroepsmatig vliege, denk aan rondvluchten en zo, fotografie. Niet alleen over airliners.

Ik zou sowieso eerst je normale vliegbrevet halen voor je gaat solliciteren bij de KLM hoor. Volgens mij is er 0 vraag naar piloten dus alle kleine beetjes helpen.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  maandag 9 juni 2025 @ 12:20:27 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217892596
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:18 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Maar in kleine toestellen kan je ook beroepsmatig vliege, denk aan rondvluchten en zo, fotografie. Niet alleen over airliners.

Ik zou sowieso eerst je normale vliegbrevet halen voor je gaat solliciteren bij de KLM hoor. Volgens mij is er 0 vraag naar piloten dus alle kleine beetjes helpen.
Ja, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:21:08 #144
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217892599
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, hoor.
Ik google nu en er staat dat er wel veel vraag is naar piloten. vreemd, paar jaar geleden had ik nog gelezen dat deze baan juist aan het uitsterven is.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217892609
(Onderzoeks-) journalist, rechter, advocaat e.d.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:27:19 #146
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217892655
Brandweerman lijkt me ook wel vet maar salaris is te laag en je moet ook helemaal glad geschoren zijn :')
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217892694
Als alles mogelijk was dan zou ik betaald de wereld rond zeilen en door middel van teleporteren toch mee doen aan mijn gezinsleven.
pi_217899123
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:18 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Maar in kleine toestellen kan je ook beroepsmatig vliege, denk aan rondvluchten en zo, fotografie. Niet alleen over airliners.

Ik zou sowieso eerst je normale vliegbrevet halen voor je gaat solliciteren bij de KLM hoor. Volgens mij is er 0 vraag naar piloten dus alle kleine beetjes helpen.
Als je beroepsmatig wil vliegen ( ook al is het een klein een motorig toestel), dan moet je alsnog een CPL halen. KLM heeft liever mensen die de KLM Academy hebben afgerond. Het heeft niet zoveel nut om eerst een PPL te halen en dan te solliciteren bij een vliegtuigmaatschappij.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 08:27:08 #149
370431 drakin
vurig typje
pi_217899134
Vuurspuwer
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_217899292
Monarch.
-nee-
  dinsdag 10 juni 2025 @ 15:00:38 #151
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_217901952
Medewerker archief of bibliotheek voor 3 dagen per week. Mooie dingen vinden. Blogs en boekjes schrijven. En parallel invaldocent geschiedenis. Daarnaast eigen bedrijfje in fotografie en af en toe als zangeres/gitariste optreden met een bandje. En tot slot mezelf klonen als Tweede Kamerlid, moet het alleen wel wat gezelliger worden daar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_217904884
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:00 schreef Andromache het volgende:
Medewerker archief of bibliotheek voor 3 dagen per week. Mooie dingen vinden. Blogs en boekjes schrijven. En parallel invaldocent geschiedenis. Daarnaast eigen bedrijfje in fotografie en af en toe als zangeres/gitariste optreden met een bandje. En tot slot mezelf klonen als Tweede Kamerlid, moet het alleen wel wat gezelliger worden daar.
Ik ook zoiets. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217922634
Helikopter piloot was altijd een wens maar nu een gewoon ict baantje
pi_217922721
Diamantslijper
  donderdag 12 juni 2025 @ 18:50:16 #155
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217922729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:48 schreef Cherni het volgende:
Diamantslijper
nep diamanten of echte ?
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217922763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nep diamanten of echte ?
Bekijk deze YouTube-video
Echte inclusief ontwerp etc. Drie wensberoepen waarvan ik er twee heb kunnen uitvoeren. Diamantslijper ontbreekt nog en daar zal het ook bij blijven.
pi_217928935
Schrijver van fictie had ik ook tof gevonden trouwens, met name thriller/horror (Stephen King-achtig, dus niet hack 'n slash of iets). Een uitlaatklep voor mijn zieke geest. :+

Vroeger schreef ik wat weg; honderden korte verhalen, een hoop nonsens, maar soit. Ook ooit aan een boek begonnen; een klein expeditieschip dat vastliep in het ijs en waar vervolgens allerlei duistere vage shit gebeurde. Totdat ik in een stonede bui mijn PC formatteerde: The Great Reset _O-

Ik maak echter nooit wat af, dus dit zal nooit wat worden lol :D
  vrijdag 13 juni 2025 @ 16:12:00 #158
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217931449
Beul of martelkamermedewerker
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217932219
Bij de AIVD lijkt me ook wel wat, alleen denk ik dat dat niet zo goed voor je is. Ze gaan je hoe dan ook helemaal screenen en volgen, ook als je weg bent. Flinke paranoia zou ik krijgen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Miss 200.000.000! vrijdag 13 juni 2025 @ 16:56:24 #160
367000 roos94
pi_217932237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:12 schreef SuperNeger het volgende:
Beul of martelkamermedewerker
Denk je IS medewerker is legale job?
  vrijdag 13 juni 2025 @ 16:59:48 #161
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217932295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:56 schreef roos94 het volgende:

[..]
Denk je IS medewerker is legale job?
nee het mag ook niet
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217932334
Diktator van de Republiek der Nederlanden.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 17:20:04 #163
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217932498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Diktator van de Republiek der Nederlanden.
Dat lijkt me ook wel vet. Ik zou er oprecht ook goed in zijn. Niet zo'n uitgekotste zoals Gadaffi of Sadam Hussein maar gewoon een goeie.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217935845
Rechter, beetje met zo'n hamertje meppen als je iemand veroordeeld.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 14 juni 2025 @ 23:40:36 #165
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_217951309
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:48 schreef Cherni het volgende:
Diamantslijper
mooi werk is dat,een echte vaktechneut.
  zondag 15 juni 2025 @ 13:36:00 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217951849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 22:12 schreef vipergts het volgende:
Rechter, beetje met zo'n hamertje meppen als je iemand veroordeeld.
Nederlandse rechters doen dat niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217951895
Souteneur :P
Pecunia non olet
pi_217952380
Dan zou ik de baan doen waarvoor ik gestudeerd heb: parttime neurolinguïst in de revalidatie en de andere helft van de week onderzoek doen naar neurologie en linguïstiek In mijn beleving bestaat er geen interessanter vakgebied (helaas arbeidsongeschikt)
  zondag 15 juni 2025 @ 15:29:15 #170
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217952826
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan zou ik de baan doen waarvoor ik gestudeerd heb: parttime neurolinguïst in de revalidatie en de andere helft van de week onderzoek doen naar neurologie en linguïstiek In mijn beleving bestaat er geen interessanter vakgebied (helaas arbeidsongeschikt)
Dat moest ik opzoeken! Iets met taal en hersenen. Kun je iets meer verduidelijken…?
pi_217952896
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat moest ik opzoeken! Iets met taal en hersenen. Kun je iets meer verduidelijken…?
Ja, ik vind persoonlijk hersenletsel erg interessant. Elke bloedinkje of tumorrandje of wat dan ook kan zoveel invloed hebben op iemands taal en communicatie, maar ook in gedrag. Dat onderzoeken en uitzoeken hoe iemand weer zo zelfredzaam mogelijk kan worden op dat gebied had echt mijn passie.

Dus het behandelplan opzetten bijvoorbeeld voor patiënten die bijvoorbeeld een hersenbloeding hadden gehad of een hersentumor of een ongeluk. Je onderzoekt en maakt een plan die bijvoorbeeld voor een groot deel uitgevoerd worden door logopedisten. Klinkt misschien saai, maar er zijn zoveel verschillende manieren van behandelen (van muziektherapie (omleiding maken in het brein) tot spraakcomputers tot oefenen oefenen en oefenen. Dus uitzoeken welke therapieën (bijna altijd een combinatie van) nodig zijn voor een specifieke patiënt is een heel leuke puzzel).

Het is wel "ondankbaar" werk, want bijna niemand geneest, maar dat maakt het ook interessant. Hoe haal je alles eruit. Hoe help je de omgeving van een patiënt (die moeten net zo hard werken) en hoe blijft iemand gemotiveerd. En ook het doorverwijzen naar bijvoorbeeld een afasie-café oid

En denk ook aan ziektes als Parkinson of Alzheimer. Hoe behoud je het taalvermogen van iemand zolang mogelijk, hoe oefenen etc

(zo... die passie is heel lang onderdrukt geweest. Zo jammer dat ik het niet kan... Was bijna klaar met de studies. Anyway, dat is het leven)
  zondag 15 juni 2025 @ 15:58:49 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217953106
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, ik vind persoonlijk hersenletsel erg interessant. Elke bloedinkje of tumorrandje of wat dan ook kan zoveel invloed hebben op iemands taal en communicatie, maar ook in gedrag. Dat onderzoeken en uitzoeken hoe iemand weer zo zelfredzaam mogelijk kan worden op dat gebied had echt mijn passie.

Dus het behandelplan opzetten bijvoorbeeld voor patiënten die bijvoorbeeld een hersenbloeding hadden gehad of een hersentumor of een ongeluk. Je onderzoekt en maakt een plan die bijvoorbeeld voor een groot deel uitgevoerd worden door logopedisten. Klinkt misschien saai, maar er zijn zoveel verschillende manieren van behandelen (van muziektherapie (omleiding maken in het brein) tot spraakcomputers tot oefenen oefenen en oefenen. Dus uitzoeken welke therapieën (bijna altijd een combinatie van) nodig zijn voor een specifieke patiënt is een heel leuke puzzel).

Het is wel "ondankbaar" werk, want bijna niemand geneest, maar dat maakt het ook interessant. Hoe haal je alles eruit. Hoe help je de omgeving van een patiënt (die moeten net zo hard werken) en hoe blijft iemand gemotiveerd. En ook het doorverwijzen naar bijvoorbeeld een afasie-café oid

En denk ook aan ziektes als Parkinson of Alzheimer. Hoe behoud je het taalvermogen van iemand zolang mogelijk, hoe oefenen etc

(zo... die passie is heel lang onderdrukt geweest. Zo jammer dat ik het niet kan... Was bijna klaar met de studies. Anyway, dat is het leven)
Weet je dat ik het nóg moeilijk vind? :@ Het is een heel specifiek vakgebied, ik heb er nog nooit van gehoord. Hoe heb je dit leren kennen?
pi_217953194
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 15:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Weet je dat ik het nóg moeilijk vind? :@ Het is een heel specifiek vakgebied, ik heb er nog nooit van gehoord. Hoe heb je dit leren kennen?
Het is heel specifiek. Ik studeerde logopedie, toen ik mijn P haalde ben ik daarnaast Taalwetenschappen gaan studeren en zo kwam het op mijn pad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217953204
Ik ben wel een gigantische nerd he _O-
  zondag 15 juni 2025 @ 16:14:30 #175
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217953261
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben wel een gigantische nerd he _O-
Een slimme meid met een hele specifieke passie!
pi_217953263
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Een slimme meid met een hele specifieke passie!
Aws *;
  zondag 15 juni 2025 @ 16:26:33 #177
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_217953350
Youtuber/influencer.
Als je jong begint heb je veel meer kans om door te breken.
pi_217964962
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 13:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nederlandse rechters doen dat niet.
Dan koop ik toch zelf zo'n hamer
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_217965598
Als alles mogelijk was had ik zomaar 20 miljoen Euro en ging ik lekker met pensioen.
Corporate translator
pi_217968066
Buschauffeur, dagje of 2 per week. Lijkt me heel bijzonder om met zo'n enorme bus te rijden.
Maar al die tokkies in je bus, nee dankje :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_217968244
Sinds het begin van deze eeuw is prostitutie legaal in Nederland. Dat betekent dat dames van plezier dus ook belasting moeten betalen over hun inkomsten. De Belastingdienst doet er ook onderzoek naar of dames van plezier wel hun inkomsten opgeven.

Nu is er een tak van prostitutie waar de Belastingdienst niet zo goed zicht op heeft, namelijk de thuisprostitutie. Deze dames van plezier ontvangen hun klanten gewoon in hun eigen woning, of ze huren samen met andere dames van plezier een woning die ze dan samen gebruiken. Deze dames van plezier bieden hun diensten vaak via sites als kinky.nl en sexjobs.nl aan.

Voor de Belastingdienst is het moeilijk om de identiteit vast te stellen van de dames die achter al die advertenties op kinky.nl en sexjobs.nl schuil gaan. De telefoonnummers staan niet op naam en er staan geen adressen bij, die krijg je pas als je met zo'n dame afspreekt.

Er zijn dan ook ambtenaren bij de Belastingdienst die, naast andere gewone taken, tot taak hebben om, door met die dames af te spreken, hun identiteit vast te stellen. Daarbij moeten ze zich voordoen als een gewone klant.

En dat lijkt me dus een topbaan, als de overheid je betaalt om te neuken.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 11:41:13 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217968287
Kapitein op een zeilschip.
Marinebioloog en werkend met zeeleven in een warm land.
Iets wat remote kan en waardoor ik overal ter wereld zou kunnen werken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217968925
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 11:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er zijn dan ook ambtenaren bij de Belastingdienst die, naast andere gewone taken, tot taak hebben om, door met die dames af te spreken, hun identiteit vast te stellen. Daarbij moeten ze zich voordoen als een gewone klant.

En dat lijkt me dus een topbaan, als de overheid je betaalt om te neuken.
Denk je nou echt dat het zover komt en dat de ambtenaar PV opmaakt over z'n bezoek aan een DVP?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217969000
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan zou ik de baan doen waarvoor ik gestudeerd heb: parttime neurolinguïst in de revalidatie en de andere helft van de week onderzoek doen naar neurologie en linguïstiek In mijn beleving bestaat er geen interessanter vakgebied (helaas arbeidsongeschikt)
Mag ik vragen waar je last van hebt?
pi_217969159
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 13:02 schreef blomke het volgende:
Denk je nou echt dat het zover komt en dat de ambtenaar PV opmaakt over z'n bezoek aan een DVP?
Ik zou niet weten hoe dat dan verder in zijn werk gaat. Maar het schijnt wel zo te zijn dat de Belastingdienst dit soort onderzoeksmethoden hanteert. Het inzetten van ambtenaren als zogeheten mystery guests door overheidsdiensten om fraude of andere misstanden op te sporen, is inmiddels vrij algemeen.

Er was een tijd dat veel Thaise en Chinese massagesalons massages met happy ending aanboden. Zo'n massage begon meestal normaal met armen en benen, en op een gegeven moment ging de masseuse dan aan je pik trekken om je een beetje op te warmen, en voor 20 euro extra maakte ze dat dan af. Op zich is een massage met happy ending niet illegaal, maar dan valt het wel onder sexwerk en dan moet zo'n massagesalon wel over extra vergunningen beschikken, en die hadden ze vaak niet.

Verschillende gemeenten hebben toen ook ambtenaren als mystery guest ingezet om te controleren of massagesalons happy endings aanboden. Zo'n ambtenaar moest zich dan ook voordoen als een normale klant en moest dan ook rapporteren of de masseuse aan zijn pik ging trekken.
pi_217977235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 13:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik zou niet weten hoe dat dan verder in zijn werk gaat. Maar het schijnt wel zo te zijn dat de Belastingdienst dit soort onderzoeksmethoden hanteert. Het inzetten van ambtenaren als zogeheten mystery guests door overheidsdiensten om fraude of andere misstanden op te sporen, is inmiddels vrij algemeen.

Er was een tijd dat veel Thaise en Chinese massagesalons massages met happy ending aanboden. Zo'n massage begon meestal normaal met armen en benen, en op een gegeven moment ging de masseuse dan aan je pik trekken om je een beetje op te warmen, en voor 20 euro extra maakte ze dat dan af. Op zich is een massage met happy ending niet illegaal, maar dan valt het wel onder sexwerk en dan moet zo'n massagesalon wel over extra vergunningen beschikken, en die hadden ze vaak niet.

Verschillende gemeenten hebben toen ook ambtenaren als mystery guest ingezet om te controleren of massagesalons happy endings aanboden. Zo'n ambtenaar moest zich dan ook voordoen als een normale klant en moest dan ook rapporteren of de masseuse aan zijn pik ging trekken.
:')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218092661
Als geld geen rol zou spelen, zou ik een PhD in Geschiedenis hebben afgerond en was daarna onderzoeker/journalist geworden die af en toe artikelen publiceert! :D

[ Bericht 3% gewijzigd door margaretha_01 op 01-07-2025 23:40:07 ]
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  woensdag 2 juli 2025 @ 12:21:16 #188
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_218099062
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 13:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nederlandse rechters doen dat niet.
Mr. Frank Visser wél !
pi_218177548
Pushback-chauffeur (zo'n dik voertuig op de luchthaven dat de vliegtuigen naar achteren duwt).

Zou prima kunnen denk ik, maar zou een deel van mijn salaris (en dus levensstandaard) moeten inleveren. Durf ik niet.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_218177719


Boswachter.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 10 juli 2025 @ 19:10:49 #191
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218178274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:28 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]

Boswachter.
Dat snap ik
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 10 juli 2025 @ 19:13:20 #192
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218178297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 11:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er zijn dan ook ambtenaren bij de Belastingdienst die, naast andere gewone taken, tot taak hebben om, door met die dames af te spreken, hun identiteit vast te stellen. Daarbij moeten ze zich voordoen als een gewone klant.

En dat lijkt me dus een topbaan, als de overheid je betaalt om te neuken.
En ij denk dat je een kopietje van hun ID mee krijgt

vingerafdrukken of DNA dat zal wel gaan , foto maken niet , zo slim zijn ze wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 10 juli 2025 @ 19:14:34 #193
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218178307
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:07 schreef HSG het volgende:
Als alles mogelijk was had ik zomaar 20 miljoen Euro en ging ik lekker met pensioen.
als je ongehuwd bent kun en je kunt je flat verhuren dan kun je ook naar Siargao daar kost het leven ook niks
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 10 juli 2025 @ 19:16:14 #194
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218178320
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 22:12 schreef vipergts het volgende:
Rechter, beetje met zo'n hamertje meppen als je iemand veroordeeld.
je moet wel een zeer goede doordachte afweging maken , dat vind ik juist zo fascinerend aan een rechter
dus een enorm goed inlevingsvermogen hebben
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218179193
Een top mixoloog lijkt me wel wat. Dat ik ingehuurd wordt om op de hipste locaties waar dan ook exclusieve drank/ cocktails te serveren. Las Vegas, Miami, Dubai, Macau, Monaco enz. En natuurlijk overal geile wijven ontmoeten voor de nodige afleiding.
pi_218179208
Fuck my life
  donderdag 10 juli 2025 @ 21:01:35 #197
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218179380
toch liever huurmoordenaar
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 10 juli 2025 @ 22:15:53 #198
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218180102
quote:
16s.gif Op donderdag 10 juli 2025 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
toch liever huurmoordenaar
die lichtgetinte jongens hebben de Vries om gelegd voor 10.000 euro
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 10 juli 2025 @ 22:16:33 #199
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218180108
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:46 schreef Joppiez het volgende:
Een top mixoloog lijkt me wel wat. Dat ik ingehuurd wordt om op de hipste locaties waar dan ook exclusieve drank/ cocktails te serveren. Las Vegas, Miami, Dubai, Macau, Monaco enz. En natuurlijk overal geile wijven ontmoeten voor de nodige afleiding.
Black Jack dealer
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 10 juli 2025 @ 22:19:46 #200
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218180136
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
die lichtgetinte jongens hebben de Vries om gelegd voor 10.000 euro
die zou ik wel om willen leggen met een license to kill
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')