Als amateur astronoom kan ik je wellicht verblijden met de boodschap dat dit met de apparatuur van vandaag gewoon mogelijk is vanuit je achtertuin.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:23 schreef herverwijderd het volgende:
Astronoom, en dan het liefst zoeen die de hele nacht in een observatorium ergens midden in de woestijn zit en dan helemaal opgewonden raakt als ik een of ander object ontdek waar verder niemand wat om geeft.
En dat ik het object dan VTQ-42-FQQTR noem ofzo.
Dat is toch niet wat ik omschrijfquote:Op maandag 2 juni 2025 14:25 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als amateur astronoom kan ik je wellicht verblijden met de boodschap dat dit met de apparatuur van vandaag gewoon mogelijk is vanuit je achtertuin.
De leercurve om tot dat einddoel te komen moet je alleen niet onderschatten.
Geloof niet dat de programmering van SBS gebaseerd is op wat John de Mol leuk vind.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:25 schreef Hexagon het volgende:
Mediamagnaat zou ik wel willen zijn. Iedereen de dingen die ik leuk vind door hun strot duwen.
Voor mij is perfectie in het najagen van mijn dromen niet het uitgangspunt, maar is dichtbij in de buurt komen al een resultaat naar tevredenheid.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:32 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat is toch niet wat ik omschrijf
Dan zou ik al moeten verhuizen naar de woestijn en ook nog ergens met een achtertuin.
Dan toch bedankt.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:35 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Voor mij is perfectie in het najagen van mijn dromen niet het uitgangspunt, maar is dichtbij in de buurt komen al een resultaat naar tevredenheid.
Vanuit die gedachte had ik verwacht dat het misschien een leuk aanknopingspunt voor je geweest zou zijn.
Ehh nee, vrijwel elke piloot gaat een dikke studieschuld aan. Ik heb een piloot in mijn vriendenkring en die is van normale komaf.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
Mij lijkt piloot heel erg leuk, helaas moet je in NL eigenlijk rijke ouders hebben om dit te kunnen worden - of op jonge leeftijd de loterij winnen.
Boswachter idd, met een lieve hont of twee bij mequote:Op maandag 2 juni 2025 14:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Investeerder. Zo'n Shark Tank achtige maar buiten de spot lights, en dan wel starten met zoveel kapitaal dat het allemaal niet zo veel uitmaakt.
En een dag per week imker of boswachter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |