Je hebt je dus prima vermaakt daar.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, daar zaten wat mooie exemplaren tussen wel
Maar die atletische aan de paal gaf ook wel een goede show
hoop het iig muzikaal vind ik haar oke. maar heb eerder date gedaan met haar enzo, maarja toen heb ik afgehaakt.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, dat zou fijn zijn dan, muziek is ontspannend
Billenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, daar zaten wat mooie exemplaren tussen wel
Maar die atletische aan de paal gaf ook wel een goede show
Nog geen spijt dat je daar niet meer naar toe gegaan bent GG of is dat sowieso niet jou ding?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt je dus prima vermaakt daar.
Dan hou je het alleen muzikaal tochquote:Op maandag 2 juni 2025 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
hoop het iig muzikaal vind ik haar oke. maar heb eerder date gedaan met haar enzo, maarja toen heb ik afgehaakt.
Gebruikte je mij maar alsof je een grasmaaier startquote:Op maandag 2 juni 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met 20 kilo te gebruiken alsof ik een grasmaaier start
Moet je niet weg rennenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gebruikte je mij maar alsof je een grasmaaier start
Nee, dat is niet mijn ding, nachtclubs en kroegen enzo. Die tijd is geweest.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen spijt dat je daar niet meer naar toe gegaan bent GG of is dat sowieso niet jou ding?
Piepjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er mag wel weer wat bij
Is je schildklier medicatie ook al aangepast naar je nieuwe gewicht?
dat is afwachten, maar heeft toch niets met een date te maken?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef kree het volgende:
hoop dat bandje dr ook oke vind, dat is m mijn eerste zorg. muzikaal niet zo.
Date ofzo of wat meer contact, we zien wel
Als ik mijn zusje niet had, had ik er ook niet aan gedachtquote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Piepjes.
Hier had ik nog niet over nagedacht.
Dit kan wel eens een katalysator zijn...
Snap ik, moet er ook niets van hebben hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn ding, nachtclubs en kroegen enzo. Die tijd is geweest.
Ja dit gaat op de planning!quote:Op maandag 2 juni 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik mijn zusje niet had, had ik er ook niet aan gedacht
Maar het is een significante afname het afgelopen jaar bij je
Ha is het weer zoverquote:
Dit is hoe de regels zijn bij tennisquote:Op maandag 2 juni 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Waarom zitten mensen soms zes sets te doen van één oefening?
Ownee toch niet. Noob die ik ben.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is hoe de regels zijn bij tennis
We hebben hier geen tennisquote:Op maandag 2 juni 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is hoe de regels zijn bij tennis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |