Je weet dat mijn vriendje de viesdik feeder mod is hequote:
Een lekker dik stuk chocoladequote:
Haha neequote:
Wat is volslank dat is denk voor iedereen ook weer andersquote:
tja hoe leg ik het dan uit hequote:Op maandag 2 juni 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoeld Over welke vrouw heb je het nu?
Je bent zelfquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha nee
.dit was een potentieel "je bent zelf" grapje.
Ook een van mijn specialiteiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Je bent zelfquote:
Oe la laquote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de nacht waren de meeste dat ook
Voor mij is dat vrijwel alles, dat door de massa niet als slank wordt gezien.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is volslank dat is denk voor iedereen ook weer anders
Ik ben tegenwoordig te dun zekerquote:
IK heb niet terug gelezen vandaar dat ik niet snap over welke vrouw je het hebtquote:
Nee, ik zou ook hond liever kunnen zien. Vervoerde wel eens de konijnen en vogels en hamster op de achterbank van de auto, maar was dan ook altijd nieuwsgierig hoe ze erbij zaten.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, en ik vind het zelf ook helemaal geen fijn gevoel als hij achterop zit eerlijk gezegd.
Ik ben druk bezig met 20 kilo te gebruiken alsof ik een grasmaaier startquote:
Oke, dat is een wijd begrip dusquote:Op maandag 2 juni 2025 13:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oe la la
[..]
Voor mij is dat vrijwel alles, dat door de massa niet als slank wordt gezien.
Er mag wel weer wat bijquote:
ik heb paar keer over uitgelegd en hoe ze met problemen zit en et. etc. die bedoel ik. Goed ik heb stoute schoenen. aan gedaan en in contact gebracht met hulpverlening. Ok zelfde die mij hielpen dus en waardoor ik via via in bandje kwam.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet terug gelezen vandaar dat ik niet snap over welke vrouw je het hebt
Maar is niet erg er is een vrouw die misschien in jullie bandje wil
Jah, daar zaten wat mooie exemplaren tussen welquote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de nacht waren de meeste dat ook
A zo, dat zou fijn zijn dan, muziek is ontspannendquote:Op maandag 2 juni 2025 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb paar keer over uitgelegd en hoe ze met problemen zit en et. etc. die bedoel ik. Goed ik heb stoute schoenen. aan gedaan en in contact gebracht met hulpverlening. Ok zelfde die mij hielpen dus en waardoor ik via via in bandje kwam.
Nu ken ik haar best al lang en weet dat ze goed kan zingen, zo is dit gegaan zeg maar.
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook hond liever kunnen zien. Vervoerde wel eens de konijnen en vogels en hamster op de achterbank van de auto, maar was dan ook altijd nieuwsgierig hoe ze erbij zaten.
Feeder mod beste modquote:Op maandag 2 juni 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je weet dat mijn vriendje de viesdik feeder mod is he
Is mijn leven
Hou jij ook van vrouwen?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, daar zaten wat mooie exemplaren tussen wel
Maar die atletische aan de paal gaf ook wel een goede show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |