Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 juni 2025 19:17 schreef dikkedaniel het volgende:
Gefeliciteerd bro! Daar ga ik een wijntje op drinken!
Dat heb je met een positivo. Die creëert hoop.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:29 schreef the-eye het volgende:
Nooit aan getwijfeld dat dit goede nieuws ooit zou komen
Ik vergeef het je maat.quote:
Dat dachten wij wel. Aldus de schizofreen.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een schitterend nieuws. Machtig mooi. Nu herstellen naar iig een 'leven' dat je wel bevalt en waar je je lekker in voelt.
Haasten hoeft niet meer, kan iets niet, nou dan kan het niet.
Lekker muziek, lezen, beetje wandelen, lekker mooie stukkies schrijven.
Liefs,
Yvonne
Ik heb wel de nieuwe reclamecampagne voor de HemaHepa geschreven. Goeiemorgen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:26 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
Gefeliciteerd Tongpanga,of ben je niet van geslacht veranderd?
Hahahah, gelukkig dat alles goed is gegaan man, al zo lang als ik op Fok! zit ben jij een hoeksteen hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel de nieuwe reclamecampagne voor de HemaHepa geschreven. Goeiemorgen.
Dank je. Waren er maar meer zulke hoekstenen in de samenleving.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:25 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Hahahah, gelukkig dat alles goed is gegaan man, al zo lang als ik op Fok! zit ben jij een hoeksteen hier
Dat dachten wij ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:27 schreef Pharkus het volgende:
Dat is me wel een juich waard, waarde tong80
Het is FOK! De wereld ligt al jaren aan m'n voeten. Ik hoef de deur niet uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:33 schreef Alloch87 het volgende:
Geweldig nieuws Tong!
Nou hop, de weide wereld in, en minder Fok!
Van harte met die heugelijke nieuws Tongie!quote:Op maandag 2 juni 2025 12:18 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje van meneer de uroloog Dr. Wijn (what's in a name). Mijn PSA waarden zijn 100 % goed. De bestralingen hebben hun werk gedaan. Ik kan er weer een tijdje tegenaan. Tot leedwezen van velen. Ha ha ha. Ik ga weer verder met Carpe Diemen.
Herman/tong80. Die er weer brood inziet.
Bekijk deze YouTube-video
Brood. Tevens moet het in je aard liggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:25 schreef DrDentz het volgende:
tong80: "Ik ben het type niet om dood te gaan"
👍🏻👍🏻
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |