abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217839403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 15:16 schreef Adames het volgende:

[..]
Ik schreeuw geen moord en brand, maar ik blijf erbij dat dit een zwaar idiote actie is die nooit in een racesport thuis hoort en dat hij een diskwalificatie verdient voor het expres aanrijden van een andere auto.

Bekijk deze YouTube-video
Jij mag dat vinden. Iedereen mag hier gelukkig een mening hebben.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 15:35:57 #202
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217839432
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 15:16 schreef Adames het volgende:

[..]
Ik schreeuw geen moord en brand, maar ik blijf erbij dat dit een zwaar idiote actie is die nooit in een racesport thuis hoort en
Klopt. Daarom ook +10 en 3straf ptn
quote:
dat hij een diskwalificatie verdient voor het expres aanrijden van een andere auto.

Hou op man. Dan kan je ieder weekend 3 gasten naar huis sturen die hun auto ergens tussen duwen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217839446
Max heeft de pech dat George niet oplet en dus op hem instuurt.
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben daar als Max, laat hem maar een wijdere lijn rijden en wat vuil op pakken want dat maakt weer inhalen een stuk makkelijker.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_217839528

Rosberg die vond dat Max een DQ had moeten krijgen... Beetje hypocriet wel.
pi_217839598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Vliegbaard het volgende:

Een ventje van 18 jaar oud nog in zijn tweede seizoen maar George kan er van leren want Max lette dus wel op.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator dinsdag 3 juni 2025 @ 16:59:16 #206
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217840201
quote:

Dit is hard racing.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217840243
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dit is hard racing.
Rosberg heeft er gewoon een straf voor gehad. Maar noem het wat je wil, als het om Max gaat ben jij toch al niet echt serieus te nemen.
  Moderator dinsdag 3 juni 2025 @ 17:06:21 #208
pi_217840283
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 17:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Rosberg heeft er gewoon een straf voor gehad. Maar noem het wat je wil, als het om Max gaat ben jij toch al niet echt serieus te nemen.
Jawel.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217840302
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Jawel.
Prima ^O^
pi_217840905
quote:

DQ is overdreven hoewel Max wel moet uitkijken dat hij niet nog een paar strafpunten pakt komende races.

Verder een belachelijke vergelijking. Rosberg maakt een inhaal actie, Verstappen is iemand voorbij aan het laten. Totaal niet vergelijkbaar.
pi_217840993
quote:

Totaal anders
pi_217841823
De enige juiste conclusie die we kunnen trekken is dat George Russell zijn frase, "He just fully turned in on me", alleen gebruikt wanneer hij zelf aanrijdingen veroorzaakt.

En die aanrijdingen van hem zijn bewust, want in onverwachte aanrijdingen is hij te verrast.
pi_217841839
Ol the time you heffe to lief the spees

Zo verdedig je de binnenkant Max!

FOK!fotograaf woensdag 4 juni 2025 @ 07:16:34 #214
842 Zorro
Z
pi_217844214
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 18:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
DQ is overdreven hoewel Max wel moet uitkijken dat hij niet nog een paar strafpunten pakt komende races.

Verder een belachelijke vergelijking. Rosberg maakt een inhaal actie, Verstappen is iemand voorbij aan het laten. Totaal niet vergelijkbaar.
Voorbij laten?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 4 juni 2025 @ 09:58:18 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_217845315
Rus, the racer die in Alonso trapte.
pi_217845370
Onder de streep een best domme actie van Verstappen en een Rosberg die nogal hypocriet een verhaaltje verteld.
  Redactie Frontpage woensdag 4 juni 2025 @ 10:34:12 #217
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217845657
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef Zorro het volgende:

[..]
Voorbij laten?
Dat was wel instant karma _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 4 juni 2025 @ 12:25:25 #218
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_217846828
quote:

Dit soort voorbeelden zijn er genoeg te vinden waarbij de FIA selectief is met straffen.

Kan mij ook nog goed herinneren dat Russel dit vaker heeft gedaan, insturen terwijl er geen ruimte was waarbij degene waarop ingestuurd werd straf kreeg.
pi_217847011
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juni 2025 12:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dit soort voorbeelden zijn er genoeg te vinden waarbij de FIA selectief is met straffen.

Kan mij ook nog goed herinneren dat Russel dit vaker heeft gedaan, insturen terwijl er geen ruimte was waarbij degene waarop ingestuurd werd straf kreeg.
Waar het mij meer om ging was dat Rosberg tijdens de uitzendig pleitte voor een zwarte vlag maar even was vergeten dat hij bij diezelfde verstappen zijn auto ook gewoon bewust naar de buitenbocht liet lopen. Rosberg kreeg hier gewoon een 5s straf voor, het equivalent met wat nu 10s is (omdat ze vanaf dit seizoen strenger straffen).

Maar als Max net als Russel gewoon instuurd hebben we een "Causing a collision" ipv "Forcing another driver of the track".

Het gaat me in deze zin om de selectieve verontwaardiging en volgens mij valt niet uit te sluiten dat het radioverkeer tussen JP en Max daar een grote rol in speelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegbaard op 04-06-2025 13:05:00 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2025 @ 12:52:26 #220
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217847042
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 12:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Waar het mij meer om ging was dat Rosberg tijdens de uitzendig pleitte voor een zwarte vlag maar even was vergeten dat hij bij diezelfde verstappen zijn auto ook gewoon bewust naar de buitenbocht liet lopen. Rosberg kreeg hier gewoon een 5s straf voor, het equivalent met wat nu 10s is (omdat ze vanaf dit seizoen strenger straffen).

Maar als Max net als Verstappen gewoon instuurd hebben we een "Causing a collision" ipv "Forcing another driver of the track".

Het gaat me in deze zin om de selectieve verontwaardiging en volgens mij valt niet uit te sluiten dat het radioverkeer tussen JP en Max daar een grote rol in speelt.
? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217847148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
? :P
Sorry. ge-edit.
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:28:23 #222
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_217847319
quote:

[..]

Maar als Max net als Russel gewoon instuurd hebben we een "Causing a collision" ipv "Forcing another driver of the track".

Dat het radioverkeer meespeelt sluit ik niet uit (of het nu wel of niet selectief is) want het radioverkeer zegt 2 dingen:
1e: dat Max over de rooie was
2e: Dat Max het advies kreeg om Russell voorbij te laten.

Vervolgens gaat Max van het gas af en George Russell gaat er langs. Maar, als hij hem er langs laat dan moet hij hem er ook gewoon goed voorbijlaten en niet een halve meter of een seconde en dan weer meteen in de aanval.
.
Wie dit leest is gek
pi_217847643
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:28 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Dat het radioverkeer meespeelt sluit ik niet uit (of het nu wel of niet selectief is) want het radioverkeer zegt 2 dingen:
1e: dat Max over de rooie was
2e: Dat Max het advies kreeg om Russell voorbij te laten.

Vervolgens gaat Max van het gas af en George Russell gaat er langs. Maar, als hij hem er langs laat dan moet hij hem er ook gewoon goed voorbijlaten en niet een halve meter of een seconde en dan weer meteen in de aanval.
.
Dat laatste is dan ook precies waar de straf uit volgt. En die straf heeft hij terecht gehad.
Het hele roepen om DQ's vind ik buitenproportioneel en doet echt af aan de hele sport. Die hele stemmingmakerij rondom Verstappen begint wel een beetje vermoeiend te worden. En dat is hem deels zelf aan te rekenen maar ik wijt een groter gedeelte aan de verslaggeving.
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:13:30 #224
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_217847864
quote:

[..]

Zeker, maar dat zijn we inmiddels wel gewend toch? Niet alleen van Rosberg maar de algehele houding van de Engelse pers is als het op Max aankomt gewoon olie op het vuur gooien.
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 14:17:31 #225
pi_217847912
DSQ had niet gehoeven, maar ik begreep de reactie in eerste instantie wel. Iedereen schrok ervan wat Max deed kan ik me voorstellen, niet alleen de Engelse kijkers. 30s was meer op zijn plaats kijkend naar wat er tussen Vettel en Hamilton in Baku gebeurde.

Overigens leuk nieuwtje:
Taxichauffeurs in Rome boos na vergelijking met rijstijl Verstappen door Toto Wolff
(lol)
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')