Dagjesvolked.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:32 schreef Roesjesjager het volgende:
Niet tegen je verlies kunnen en dan maar gaan hinderen is natuurlijk nooit cool. Het is wel een opzettelijke actie om te hinderen. Gelukkig goed afgelopen, had het anders kunnen aflopen? Ik denk van wel.
Dat hij nu een knakenbak rijdt en niet tegen zijn verlies kan, is wel triest. Toen hij de beste auto had mocht niemand wat zeggen en blabla.
Hij kan beter iets gaan doen waar hij gelukkig van wordt, dit is het niet lijkt het. Anders zou je niet zoiets doen als iemand opzettelijk hinderen.
Het circuit maakt daar een bocht. Het is de bedoeling dat je daar linksaf stuurt...quote:Op maandag 2 juni 2025 20:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mooi is dat he, beweerden zelfs dat de onboard beelden opzettelijk weg waren gelaten om het in de doofpot te stoppen. Het zijn juist de onboard beelden waaruit duidelijk wordt dat Max absoluut niet op hem instuurt (al was dat gisteren ook al duidelijk met de shot van bovenaf voor diegenen die geen zwarte bril op hadden).
Alsof nu ze het beeld hebben dat Max niet naar buiten stuurt ineens alles goedmaaktquote:Op maandag 2 juni 2025 22:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het circuit maakt daar een bocht. Het is de bedoeling dat je daar linksaf stuurt...
Goede toevoeging wat mij betreftquote:Op maandag 2 juni 2025 22:07 schreef Questular het volgende:
Leuk dat Chevy dit keer een vriendje in de vorm van Roesjesjager heeft meegenomen
Dat zeiden we gisteren al hoor..quote:Op maandag 2 juni 2025 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof nu ze het beeld hebben dat Max niet naar buiten stuurt ineens alles goedmaakt
Ik heb anders maar zelden een straf van 3 punten op een licentie gezien.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel weer een boel hypocrisie uiteraard. Zo'n Sjors Russell die weer loopt te janken alsof er een moordaanslag is gepleegd met zijn 'dit heb ik nog nooit gezien op een circuit'.
Prima dat Verstappen een straf heeft ontvangen, maar wat een boel huilbaby's lopen er rond zeg in F1 tegenwoordig.
Het gebeurt wel vaker dat er iemand recht door schiet (of bewust zijn plek verdedigt door veel later in te sturen). Russell moet gewoon uitkijken. Zoals Max wel deed bij Rosberg in Oostenrijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het circuit maakt daar een bocht. Het is de bedoeling dat je daar linksaf stuurt...
Alonso vorig jaar twee keer al voor minder. Dus ja, het gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders maar zelden een straf van 3 punten op een licentie gezien.
Met andere woorden, nee dat je dit nog nooit gezien hebt op een circuit vind ik niet zo gek.
Waarom zou Russel uit moeten kijken als hij voorbij gelaten wordt en Max volgens het boekje pas na de bocht weer een inhaalactie mag doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gebeurt wel vaker dat er iemand recht door schiet (of bewust zijn plek verdedigt door veel later in te sturen). Russell moet gewoon uitkijken. Zoals Max wel deed bij Rosberg in Oostenrijk.
Maar zoals ik gisteren al zei, Russell kijkt wel vaker niet uit.
Ik geef Russell niet de schuld, maar door uit te kijken in plaats van blind in te sturen voorkom je wel een botsing.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom zou Russel uit moeten kijken als hij voorbij gelaten wordt en Max volgens het boekje pas na de bocht weer een inhaalactie mag doen.
En ja Max hoefde het niet te doen maar koos er wel voor en zat wel volledig in dit scenario. Kan je Russel moeilijk gaan blamen hier.
Hij kan niet anders dan insturen. Hij hoeft niet uit te kijken voor een Max die ineens rechtdoor vliegt want daar kan die onmogelijk op rekenen.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik geef Russell niet de schuld, maar door uit te kijken in plaats van blind in te sturen voorkom je wel een botsing.
Hij stuurt niet op een gekke plaats in. Max komt werkelijk waar uit het niets en dankzij het uitkijken voorkomt hij daadwerkelijk meer dan een touche.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik geef Russell niet de schuld, maar door uit te kijken in plaats van blind in te sturen voorkom je wel een botsing.
Gister vond je er nog niks mis meequote:
Je moet altijd uitkijken bij het insturen.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij stuurt niet op een gekke plaats in. Max komt werkelijk waar uit het niets en dankzij het uitkijken voorkomt hij daadwerkelijk meer dan een touche.
Russel kan best een onoplettende coureur zijn maar die rekensom kan je hier echt niet maken.
Gisteren was ook al duidelijk dat hij niet op Russell afstuurde. Daar is niets aan veranderd door deze beelden.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gister vond je er nog niks mis mee
Daardoor voorkwam hij meer inderdaad toen Max, die hem voorbij liet en in die casus pas na de bocht weer een actie mocht maken, als een kamikaze-piloot een kleine dive-bomb plaatste.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je moet altijd uitkijken bin het insturen.
Als je de beelden van bovenaf ziet dan zie je dat ze zij aan zij rijden, Max komt dus niet uit het niets.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij stuurt niet op een gekke plaats in. Max komt werkelijk waar uit het niets en dankzij het uitkijken voorkomt hij daadwerkelijk meer dan een touche.
Russel kan best een onoplettende coureur zijn maar die rekensom kan je hier echt niet maken.
Dat waag ik te betwijfelen. Het leek alsof Max bewust op een wheel bang aanstuurde.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daardoor voorkwam hij meer inderdaad toen Max, die hem voorbij liet en in die casus pas na de bocht weer een actie mocht maken, als een kamikaze-piloot een kleine dive-bomb plaatste.
Als hij niet uitkeek hadden ze er allebei afgelegen.
Dat heeft nooit iemand beweerd ookquote:Op maandag 2 juni 2025 22:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gisteren was ook al duidelijk dat hij niet op Russell afstuurde. Daar is niets aan veranderd door deze beelden.
Ja is een beetje als een situatie die ik ooit meemaakte in het echt. Een auto botst op een andere op de rotonde. De auto die de rotonde op kwam had niks gezien, en weet je waarom? De auto op de rotonde had de verkeerde afslag en ging midden op de rotonde in de achteruit.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom zou Russel uit moeten kijken als hij voorbij gelaten wordt en Max volgens het boekje pas na de bocht weer een inhaalactie mag doen.
En ja Max hoefde het niet te doen maar koos er wel voor en zat wel volledig in dit scenario. Kan je Russel moeilijk gaan blamen hier.
F1 coureurs hebben 0 zicht. Je kan überhaupt nauwelijks uitkijkenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je moet altijd uitkijken bij het insturen.
Russel was er volledig voorbij, ver zelfs op een gegeven moment.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als je de beelden van bovenaf ziet dan zie je dat ze zij aan zij rijden, Max komt dus niet uit het niets.
Ik zag anders genoeg reacties in dit topic daarover gisteren.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat heeft nooit iemand beweerd ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |