Deze was al eerder gepost en laat in ieder geval zien dat Max niet tegen George aan rijdt, hoogst in de weg en naast hem terwijl George instuurt alsof Max daar niet zit.quote:
Men doet wel alsof het een soort moordaanslag was, maar dat is nogal bezijden de waarheid. Was het opzettelijk? Ja, dat denk ik wel. Was het levensgevaarlijk of daadwerkelijk keihard op iemand inrijden? Nee. Hij stuurde gewoon niet in. Russell wel. Gevolg: touché. Schade: geen.quote:
Ja, dat zeiden we gisteren al: hij lijkt hem te willen beletten in te sturen/hij stuurt iig zelf niet in. Maar hij rijdt absoluut NIET als een dolle op Russell in.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Deze was al eerder gepost en laat in ieder geval zien dat Max niet tegen George aan rijdt, hoogst in de weg en naast hem terwijl George instuurt alsof Max daar niet zit.
Dit dus.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel weer een boel hypocrisie uiteraard. Zo'n Sjors Russell die weer loopt te janken alsof er een moordaanslag is gepleegd met zijn 'dit heb ik nog nooit gezien op een circuit'.
Prima dat Verstappen een straf heeft ontvangen, maar wat een boel huilbaby's lopen er rond zeg in F1 tegenwoordig.
Natuurlijk niet. Max is niet gek.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden we gisteren al: hij lijkt hem te willen beletten in te sturen/hij stuurt iig zelf niet in. Maar hij rijdt absoluut NIET als een dolle op Russell in.
Men doet (hier en elders) alsof dat wél zo is. Gisteren was al duidelijk dat dat NIET zo was. En sindsdien zeggen we dat hier ook al.quote:
Heeft hij de race in Oostenrijk 2016 gemist denk ik. Lewis en Nico met een bak schade.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel weer een boel hypocrisie uiteraard. Zo'n Sjors Russell die weer loopt te janken alsof er een moordaanslag is gepleegd met zijn 'dit heb ik nog nooit gezien op een circuit'.
Prima dat Verstappen een straf heeft ontvangen, maar wat een boel huilbaby's lopen er rond zeg in F1 tegenwoordig.
Tja Max en een Brit, dat word groots uitpakken en uitmelken.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Men doet (hier en elders) alsof dat wél zo is. Gisteren was al duidelijk dat dat NIET zo was. En sindsdien zeggen we dat hier oom sl.
En waar Rosberg hetzelfde bij Verstappen deed (niet insturen) om te beletten dat hij hem in zou halen. Daar werd Rosberg toen ook voor bestraft.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Heeft hij de race in Oostenrijk 2016 gemist denk ik. Lewis en Nico met een bak schade.
En die roept nu het hardstquote:Op maandag 2 juni 2025 20:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En waar Rosberg hetzelfde bij Verstappen deed (niet insturen) om te beletten dat hij hem in zou halen. Daar werd Rosberg toen ook voor bestraft.
Dat bedacht ik me net ja, was dat Duitsland 2016?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En waar Rosberg hetzelfde bij Verstappen deed (niet insturen) om te beletten dat hij hem in zou halen. Daar werd Rosberg toen ook voor bestraft.
Volgens mij ook Oostenrijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ja, was dat Duitsland 2016?
Mooi is dat he, beweerden zelfs dat de onboard beelden opzettelijk weg waren gelaten om het in de doofpot te stoppenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Men doet (hier en elders) alsof dat wél zo is. Gisteren was al duidelijk dat dat NIET zo was. En sindsdien zeggen we dat hier oom sl.
Ja, echt bizár..quote:Op maandag 2 juni 2025 20:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mooi is dat he, beweerden zelfs dat de onboard beelden opzettelijk weg waren gelaten om het in de doofpot te stoppen. Het zijn juist de onboard beelden waaruit duidelijk wordt dat Max absoluut niet op hem instuurt (al was dat gisteren ook al duidelijk met de shot van bovenaf voor diegenen die geen zwarte bril op hadden).
Huh? Denk dat je mijn verhaal dan niet snapt. Ik zeg nergens dat er reden voor is in dit geval. Maar als er een reden voor is, boeit het niks of iemand 4 wereldtitels heeft of net komt kijkenquote:Op maandag 2 juni 2025 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, en wat was die actie dan precies volgens jou?
Wat hierin wordt vertoond was eigenlijk gelijk a bekend. Hij lokt George uit om hem buitenom de plek te laten terugpakken en gaat daarna rechtdoor rijden door weer te gassen.quote:
Je bedoelt Hamilton wiens Pa in de jaren 80 en 90 een IT-functie had. Die verdiende bakken met geld. Dat dat op gaat aan karts betekent niet dat je van niks komt..quote:Op maandag 2 juni 2025 18:01 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Hamilton vind ik echt wel goed. Ook qua karakter, die man komt van niks.
quote:Op maandag 2 juni 2025 21:32 schreef Roesjesjager het volgende:
Niet tegen je verlies kunnen en dan maar gaan hinderen is natuurlijk nooit cool. Het is wel een opzettelijke actie om te hinderen. Gelukkig goed afgelopen, had het anders kunnen aflopen? Ik denk van wel.
Dat hij nu een knakenbak rijdt en niet tegen zijn verlies kan, is wel triest. Toen hij de beste auto had mocht niemand wat zeggen en blabla.
Hij kan beter iets gaan doen waar hij gelukkig van wordt, dit is het niet lijkt het. Anders zou je niet zoiets doen als iemand opzettelijk hinderen.
Hij gaat niet terug op het gas want dan had hij de bocht nooit meer gehaald.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat hierin wordt vertoond was eigenlijk gelijk a bekend. Hij lokt George uit om hem buitenom de plek te laten terugpakken en gaat daarna rechtdoor rijden door weer te gassen.
George treft hier geen enkele blaam. Onmogelijk.
Zelfs de stewards zeggen het.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij gaat niet terug op het gas want dan had hij de bocht nooit meer gehaald.
Je laat je hier weer behoorlijk kennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |