SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die is er wel ooit geweest, maar volgens mij een stille dood gestorven..quote:
Ik vind dat je je test goed gemaakt hebt.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
"If you want to get more feedback on your test, contact your test sponsor."
Flauw wel
Dankjewelquote:Op zondag 1 juni 2025 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat je je test goed gemaakt hebt.
Waarom volgend jaar en niet nu?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm wel leuk projectje voor volgend jaar om te vragen of ik een van de veldjes hier tegen de gevel mag adopteren van de gemeente.
Omdat dit jaar de tijd eerst naar de hond gaat en mijn eigen huis. Ik heb wel veel plezier in tuinieren dus vandaar dat ik zeg dat ik het misschien volgend jaar oppakquote:Op zondag 1 juni 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom volgend jaar en niet nu?
Geen idee. Morgen?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
Lekker bezig @:nattekat
En wanneer hoor je hier dan wat van?
Wist je dat deze vorm schoen/zool heel slecht is voor je voeten?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, ze hebben weer nieuwe Terrex, worden er ook niet goedkoper opMaar ze hebben eindelijk weer eens kleurtjes ipv een Audi kleurenpalet
https://www.adidas.nl/ter(...)ceSelSize=JR7066_650
Deze is ook wel leuk, maar nog wat duurderhttps://www.adidas.nl/ter(...)ceSelSize=JQ9908_650
Welke van de twee?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wist je dat deze vorm schoen/zool heel slecht is voor je voeten?
Nee, vertel het hem maar.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wist je dat deze vorm schoen/zool heel slecht is voor je voeten?
De zool als een boog met de tenen omhoog.quote:
Oh ok, wat moet ik dan kopen?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De zool als een boog met de tenen omhoog.
Ah ja, dat klinkt wel heel erg prettig voor op onverhard terrein, plat heeft ook altijd zoveel gripquote:
Als je stilstaat moet je voet plat zijn en dan bij het lopen kun je dan je voet rollen. Betekent niet dat je geen grip hebt?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, dat klinkt wel heel erg prettig voor op onverhard terrein, plat heeft ook altijd zoveel grip
Ik heb ook nog Reebok Nano X Tr, die hebben een vlakke bodem, superstijve hak en flexibele voorkantquote:Op zondag 1 juni 2025 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je stilstaat moet je voet plat zijn en dan bij het lopen kun je dan je voet rollen. Betekent niet dat je geen grip hebt?
Mijn blotevoetenwandelschoenen hebben gewoon zool. En door hun flexibiliteit meer grip omdat ik beter mijn voet kan neerzetten.
Dat zijnntoch S3 werkschoenen?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Reebok Nano X Tr, die hebben een vlakke bodem, superstijve hak en flexibele voorkant
Werkschoenenquote:
Ik heb aparte schoenen voor het werk, ook door het werk geleverd. Maar ik ben wel zo'n warhoofd die wel eens met zijn prive schoenen naar het werk komt. Werk zegt er nooit wat van...quote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al mijn schoenen zijn zo ongeveer werkschoenen
Bij mij trail- en wandelschoenen, en nog een hele roedel sneakersquote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja kijk:quote:Op zondag 1 juni 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij trail- en wandelschoenen, en nog een hele roedel sneakers
Ah ok, wist niet dat ze die hadden. Ik heb een paar paar van dit model https://www.asos.com/au/r(...)n-grey/prd/202165969quote:Op zondag 1 juni 2025 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kijk:
https://proforto.nl/reebo(...)4uXxfXEaAuGJEALw_wcB
quote:Kans op noorderlicht vannacht boven Nederland
Als de omstandigheden juist zijn, is het noorderlicht vannacht boven Nederland te zien. De zon heeft op 31 mei een flinke zonne-uitbarsting gehad, en zo'n coronal mass ejection kan, als de omstandigheden gunstig zijn, leiden tot poollicht, soms ook op onze breedtegraad.
En precies dat is wat er zich vannacht zou kunnen afspelen: noorderlicht boven Nederland.
Waar we vandaag flink wat bewolking hadden, lijkt dat vanavond en vannacht wat minder te worden. Vooral landinwaarts is het waarschijnlijk een paar uur helder. De rook van de Canadese bosbranden, die de lucht vandaag wat flets maakte, verdwijnt ook naar Duitsland en de lucht wordt steeds helderder.
In het westen neemt in de tweede helft van de nacht de bewolking weer toe, maar de avond en het begin van de nacht zijn op veel plaatsen prima geschikt om het noorderlicht te spotten. De beste kans heb je dan op donkere plekken, zoals bijvoorbeeld op de Veluwe of in de duinen.
https://nos.nl/artikel/25(...)acht-boven-nederland
Daar heb ik sloffen voor.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar goed dat ik koffie op heb net, ben nog wel even wakkerquote:
heb chocokoekjesquote:Op zondag 1 juni 2025 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Mmm schoon bedje. Blij dekbedovertrek. Mmmm.
Wil ik ookquote:Op zondag 1 juni 2025 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Mmm schoon bedje. Blij dekbedovertrek. Mmmm.
Eind van het jaar is praktisch al het internet AI.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Het internet heeft een punt bereikt dat ik bij het ontdekken van een mogelijk interessant yt-kanaal me eerst heel erg afvraag of het niet AI troep is
Zeker als er vele comments hun waardering uitspreken omdat het geen AI zou zijn.
Ik zie dat bij sommige onbekende kanalen. Zo werd er beweerd dat de Suzuki Hayabusa generatie 4 eraan kwam. Toen ik het filmpje zag was het gemaakt door AI en leek het nergens opquote:Op zondag 1 juni 2025 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Het internet heeft een punt bereikt dat ik bij het ontdekken van een mogelijk interessant yt-kanaal me eerst heel erg afvraag of het niet AI troep is
Zeker als er vele comments hun waardering uitspreken omdat het geen AI zou zijn.
hmmmquote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
de toppers waren gisterenquote:Op maandag 2 juni 2025 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toffels
ik heb panterprint toffels aan
Kwiwirozenquote:Op maandag 2 juni 2025 07:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker ochtendwandeltje. Beetje fris maar ik hoop dat de korte broek mooi weer aantrekt. Het is muisstil in de wijk trouwens. En al wat poppy bloemen gespot voor @:kwiwi
quote:Op maandag 2 juni 2025 07:44 schreef aeque het volgende:
Gisteren bed verschoond.
Benen niet geschoren.
quote:Op maandag 2 juni 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Maandag, het begin van de vlijtige werkweek,
Je hoofd nog duf en je benen week,
Gelukkig is daar troostrijkethee in alle lekkere hitte,
De beste remedie om hagelslag met crackers te eten
De halve wereld staat in brand,
Maar dat boeit niet want je leest toch geen krant,
Een vrolijk vogeltje kwekt en slaakt een piep,
Lekker aan het werk tiep tiep tiep.
quote:Op maandag 2 juni 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk Kwietje, poppybloems![]()
[ afbeelding ]
Voor jou
Dat wist ik niet, weer wat interessants geleerd op de maandagmorgenquote:Op maandag 2 juni 2025 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is pioniervegetatie. Op pas omgeploegde grond is het het eerste wat gaat groeien. Het is ook niet zo heel sterk, dus zodra de rest van de plantjes er ook aan gewend is worden de klaprozen weggedrukt. Maar daarom zie je ze dus heel vaak bij bouwplaatsen en zo. En ook op het slagveld. Daardoor is de poppy het symbool van de Eerste Wereldoorlog geworden
Dan is er weinig zon.quote:
De Meconopsis Betonicifolia, oftewel de blauwe klaproos is een van de moeilijkste planten om in je tuin te hebben, door de serene breekbare schoonheid en de moeilijkheid om tot bloei te verleiden is deze plant zo'n beetje de heilige graal van elke tuinier.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is pioniervegetatie. Op pas omgeploegde grond is het het eerste wat gaat groeien. Het is ook niet zo heel sterk, dus zodra de rest van de plantjes er ook aan gewend is worden de klaprozen weggedrukt. Maar daarom zie je ze dus heel vaak bij bouwplaatsen en zo. En ook op het slagveld. Daardoor is de poppy het symbool van de Eerste Wereldoorlog geworden
Denk dat die bij mij prima in de tuin zou bloeienquote:Op maandag 2 juni 2025 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Meconopsis Betonicifolia, oftewel de blauwe klaproos is een van de moeilijkste planten om in je tuin te hebben, door de serene breekbare schoonheid en de moeilijkheid om tot bloei te verleiden is deze plant zo'n beetje de heilige graal van elke tuinier.
Wel het gevaar met files in Zeeland ja, je hebt niet echt een route om om te rijden meestalquote:Op maandag 2 juni 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was net op tijd vanmorgen.
Vlak voor me was er een aanrijding met 3 auto's. De aan-de-kant-voor-de-Volkswagen zat van voren goed in elkaar en rookte goed.
Met minimale vertraging kon ik er nog net voorbij. Later hoorde ik al op de radio dat er sprake was van een file van 5 km.
Gelukkig was je er niet bij betrokkenquote:Op maandag 2 juni 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was net op tijd vanmorgen.
Vlak voor me was er een aanrijding met 3 auto's. De aan-de-kant-voor-de-Volkswagen zat van voren goed in elkaar en rookte goed.
Met minimale vertraging kon ik er nog net voorbij. Later hoorde ik al op de radio dat er sprake was van een file van 5 km.
Beter gaat de week niet meer worden.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, weer wat interessants geleerd op de maandagmorgen
Ik heb hem een paar keer gehad, niet te warm, voedselarme grond, absoluut geen kalk, losse grond.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die bij mij prima in de tuin zou bloeienHeb ook oleanders in de volle grond staan die ook elk jaar flink blijven groeien terwijl die plant volgens de instructies heel moeilijk moet worden verzorgd
Nee, gelukkig niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig was je er niet bij betrokken
Nee, dat was ook wel duidelijk toen de Vlaketunnel dicht was voor storing.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel het gevaar met files in Zeeland ja, je hebt niet echt een route om om te rijden meestal
Dus niet in die lekkere vettige vochtige kleigrond hierquote:Op maandag 2 juni 2025 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer gehad, niet te warm, voedselarme grond, absoluut geen kalk, losse grond.
quote:Op maandag 2 juni 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter gaat de week niet meer worden.
Dotjequote:
Je bent zelf.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus niet in die lekkere vettige vochtige kleigrond hier
Is toch behoorlijk dichtbij.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.![]()
Ik kwam denk ik zo'n 100-150 meter van het ongeluk in de file.
Als ik zie hoeveel mensen op hun telefoon kijken tijdens het rijden dan verbaast het me niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is toch behoorlijk dichtbij.
Het verbaast me soms dat ongelukken zo snel gebeuren de laatste tijd.
durf niet te klikkenquote:Op maandag 2 juni 2025 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:ltvdk @:bitterbal TRV / Wat voor koffer heeft de fokker?
Topic voor jullie 2
Daar mag ik denk ik niet posten van het balgevalquote:Op maandag 2 juni 2025 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:ltvdk @:bitterbal TRV / Wat voor koffer heeft de fokker?
Topic voor jullie 2
ja denk je met jouw uitgebreide ervaring inmiddels die TS wel kan adviserenquote:Op maandag 2 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar mag ik denk ik niet posten van het balgeval
Als ik zie hoe dicht sommige mensen op hun voorligger zitten. Zou het veel vaker kunnen gebeuren.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is toch behoorlijk dichtbij.
Het verbaast me soms dat ongelukken zo snel gebeuren de laatste tijd.
Nee, dat klopt. En daarover: tegenwoordig heeft elke auto wel Bluetooth, of kan je er een carkit in laten zetten. En dan tķch je telefoon in je klauwen. Je ziet wat er kan gebeuren. De boetes zijn niet mals. En tķch doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel mensen op hun telefoon kijken tijdens het rijden dan verbaast het me niet.
En ook dit inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel mensen op hun telefoon kijken tijdens het rijden dan verbaast het me niet.
En dit.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik zie hoe dicht sommige mensen op hun voorligger zitten. Zou het veel vaker kunnen gebeuren.
Hey Stigquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stigik ben wat telleurgesteld in wat ik elders lees dus die keer geen liefdevolle begroeting maar alleen een
![]()
Mij eigenlijk ook. Vooral met die elektrische fietsen/fatbikes, telefoon en combinatie daarvan.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het vooral knap dat er niet nog meer fietsers doodgaan per jaar.
Ik had er van het weekend ook weer eentje, een fatbike die aan het spookrijden was op de rijbaan, dus niet op het aparte fietspad. Ik zag haar in m'n ooghoek toen ik afsloeg, anders had ze eronder gelegen. Domme trut.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegt hoor
[..]
Mij eigenlijk ook. Vooral met die elektrische fietsen/fatbikes, telefoon en combinatie daarvan.
Die rijden ook bijna allemaal met oortjes in en ogen gericht op hun telefoon.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het vooral knap dat er niet nog meer fietsers doodgaan per jaar.
Precies zoiets ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er van het weekend ook weer eentje, een fatbike die aan het spookrijden was op de rijbaan, dus niet op het aparte fietspad. Ik zag haar in m'n ooghoek toen ik afsloeg, anders had ze eronder gelegen. Domme trut.
Bijna eentje onder het voorwiel van de motor gehad. Fietste gewoon door alsof er niks aan de hand was. Moest wel een noodstop maken.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die rijden ook bijna allemaal met oortjes in en ogen gericht op hun telefoon.
ik denk dat er regelgeving over moet komen, gelijk trouwens met alle elektrische fietsen. die bejaarden die met 40 ff denken dat ze wel kunnen zijn ook levensgevaarlijk. en als ze vallen breken ze alle botten.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies zoiets ja.
Toen ik nog in mijn oude huis woonde had de hele buurt daar zowat fatbikes. Mijn buren waren met 4 thuis en die hadden er 3Dat die kinderen niet onder een auto zijn gekomen is een wonder.
quote:Op maandag 2 juni 2025 09:17 schreef rival het volgende:
Van het weekend lekker wezen fietsen met mn nieuwe fiets!
Word ik eerst door 1 of andere muts bijna aangereden die niet oplette bij het afslaan, lig ik daarna bijna onder een motor omdat motormuis niet goed keek en pas op het laatste moment ging remmen terwijl ik voorrang had.
Ben in beide gevallen maar snel doorgefietst.
Fatbike?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:17 schreef rival het volgende:
Word ik eerst door 1 of andere muts bijna aangereden die niet oplette bij het afslaan, lig ik daarna bijna onder een motor omdat motormuis niet goed keek en pas op het laatste moment ging remmen terwijl ik voorrang had.
quote:Op maandag 2 juni 2025 09:17 schreef rival het volgende:
Zo, nou blij?quote:Op maandag 2 juni 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk je met jouw uitgebreide ervaring inmiddels die TS wel kan adviseren
Zie hier in het dorp ook regelmatig dat er dan een klein kind zwabberend op zijn fietsje rijdt en dan een van de ouders er half zwalkend achter met de telefoon in de hand aandachtig op het schermpje staren.Of dat ze met een roedel kinders in de bakfiets met de telefoon in de handen zitten en er van uit gaan dat iedereen maar voor ze stoptquote:Op maandag 2 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er van het weekend ook weer eentje, een fatbike die aan het spookrijden was op de rijbaan, dus niet op het aparte fietspad. Ik zag haar in m'n ooghoek toen ik afsloeg, anders had ze eronder gelegen. Domme trut.
De realiteit is andersquote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie hier in het dorp ook regelmatig dat er dan een klein kind zwabberend op zijn fietsje rijdt en dan een van de ouders er half zwalkend achter met de telefoon in de hand aandachtig op het schermpje staren.Of dat ze met een roedel kinders in de bakfiets met de telefoon in de handen zitten en er van uit gaan dat iedereen maar voor ze stopt
Nee, buttery smooth.quote:
Gewoon onverwerkt trauma, misschien moet je de koffer gewoon eens in het echt zienquote:Op maandag 2 juni 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
9 jaar geleden al en heb er nog steeds nachtmerries over
confrontatie therapie?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon onverwerkt trauma, misschien moet je de koffer gewoon eens in het echt zien
Ja even de koffer een knuffel geven, een rondje mee lopen om er tegen te pratenquote:
Denk dat mijn koffers dan jaloers wordenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even de koffer een knuffel geven, een rondje mee lopen om er tegen te praten
Ik had een keer een fietser die klaagde dat ik mijn hand niet uit stak toen ik achterom keek om naar links te gaan. Ze had liever een klap in haar gezicht gehad volgens mijquote:Op maandag 2 juni 2025 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook een keer een fietser die riep dat ik moest opletten op de rotonde. Ik zat nog niet eens op die rotonde. en had alle tijd om te kijken of er verkeer aan kwam..
Dan moet je die meenemen voor groepstherapie, kunnen ze elkaar een beetje leren kennenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn koffers dan jaloers worden
ja hadden wij ook bijnaquote:Op maandag 2 juni 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben een semi-Trump gekozen als president
heb er hier nu 3 staan en in thailand nog 3quote:Op maandag 2 juni 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je die meenemen voor groepstherapie, kunnen ze elkaar een beetje leren kennen
Verkapte 'zie mij eens zielig zijn met mijn 6 koffers' postquote:Op maandag 2 juni 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb er hier nu 3 staan en in thailand nog 3
quote:Op maandag 2 juni 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens zielig zijn met mijn 6 koffers' post
nee minister presidentquote:Op maandag 2 juni 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben we een president tegenwoordig?
Ja die bakfietsmoeders op de telefoonquote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie hier in het dorp ook regelmatig dat er dan een klein kind zwabberend op zijn fietsje rijdt en dan een van de ouders er half zwalkend achter met de telefoon in de hand aandachtig op het schermpje staren.Of dat ze met een roedel kinders in de bakfiets met de telefoon in de handen zitten en er van uit gaan dat iedereen maar voor ze stopt
De Nederlandsche Bank heeft een presidentquote:Op maandag 2 juni 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben we een president tegenwoordig?
Dat is toch anders dan een president met bevoegdheden.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee minister president
tomato tomato
jep wel meer organisatiesquote:Op maandag 2 juni 2025 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Nederlandsche Bank heeft een president![]()
had die als grooste partij niet dat recht?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is toch anders dan een president met bevoegdheden.
En ik betwijfel ten zeerste of Wilders in Nederland een meerderheid zou kunnen behalen. Misschien als je hem tegenover een zeer gehaat links figuur zet, maar verder...
Alsof je in het bejaardenhuis zitquote:
Voor frituursnacks op de warmhoudplaatquote:
Bij presidentsverkiezingen bepaalt de meerderheid.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had die als grooste partij niet dat recht?
Dit ook wel jaquote:Op maandag 2 juni 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een keer een fietser die klaagde dat ik mijn hand niet uit stak toen ik achterom keek om naar links te gaan. Ze had liever een klap in haar gezicht gehad volgens mij
Ik heb er echt zo'n hekel aan dat zulke figuren harder fietsen dan ik door die luie elektrische fietsen. Zelden zijn ze geschikt voor die snelheid.
quote:
quote:
Bingo?quote:
Als fietser op een rotonde willen afslaan en dan een wielrenner bijna van de sokken rijden omdat die me rechts wilde inhalenquote:
Wielrenners zijn dan ook wel een smet op de weg (letterlijk als ze niet goed uitkijken).quote:Op maandag 2 juni 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als fietser op een rotonde willen afslaan en dan een wielrenner bijna van de sokken rijden omdat die me rechts wilde inhalen
Waar?quote:
Hou bij je, ik moet naar huis lopen later en ik heb geen jas mee.quote:
In Bergen.quote:
Ja, ik wist ook helemaal niet dat ze dat hadden afgegeven voor vandaag.quote:
Da's niet het Bergen vlak bij mij gok ik?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Bergen.
En het valt er even flink uit ook nu.
Genieton.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar komt hier zo ook een mooi blauwrood strookje aan.
Deze staat op Zoom.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet het Bergen vlak bij mij gok ik?
Gewoon, Bergen. Stukje ten westen van waar ik zit.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze staat op Zoom.![]()
Ik weet niet welke Bergen jij hebt?
Wel een leuke grap om een plaats in Noord-Holland zo te noemen.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon, Bergen. Stukje ten westen van waar ik zit.
Volgens buienradar slaat het mij ook gewoon over, gelukkig!quote:Op maandag 2 juni 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook helemaal niet dat ze dat hadden afgegeven voor vandaag.
Ja, had beter "Duinen" kunnen heten dan.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een leuke grap om een plaats in Noord-Holland zo te noemen.
Op Texel heb je de Hoge Berg. 15 meter hoog.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, had beter "Duinen" kunnen heten dan.
Is wel echt het hoogtepunt daar.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Texel heb je de Hoge Berg. 15 meter hoog.
Texelquote:Op maandag 2 juni 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Texel heb je de Hoge Berg. 15 meter hoog.
Nope. De Seetingsnol is 25 meter.quote:
Daarom hoogtepunt en niet hoogstepunt.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. De Seetingsnol is 25 meter.Maar dat is een duin, geen berg. Ik moet altijd wel lachen om die snollen daar. Je hebt ook de Fonteinsnol.
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom hoogtepunt en niet hoogstepunt.
Ik had m'n zonnescherm alvast naar beneden gedaan voor de voorspelde zon. In plaats daarvan heeft het alleen geregend, wat niet voorspeld isquote:
Oh tjeetje. Moeten we de brankweer bellen?quote:
Dan gaat ze niet mee.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf eten met monster. dus stelde hudson voor. Wil ze daar niet heen![]()
@:cherrylips
ik maak je maandag nog maandagerigquote:
nee ik dacht langer vakantie te hebbenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh tjeetje. Moeten we de brankweer bellen?
Was je doorgestreept??quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee ik dacht langer vakantie te hebben
Wanneer/hoe kwam je erachter dat je toch niet meer vrij was?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik maak je maandag nog maandagerig
[..]
nee ik dacht langer vakantie te hebben
Hoiquote:
quote:
Hoezo dat dan weer nietquote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf eten met monster. dus stelde hudson voor. Wil ze daar niet heen![]()
@:cherrylips
Net als met een kind: geef haar een paar opties waar ze uit kan kiezenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Met haar uit eten is altijd lastig omdat ze nooit tevereden is met iets
ik had vorige week na anderhalf jaar een keer bedacht (met advies van de gynecoloog) om een stopweek te doenquote:
jaquote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als met een kind: geef haar een paar opties waar ze uit kan kiezen
Als je over 3 weken ineens weer stil bent weten we genoeg.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had vorige week na anderhalf jaar een keer bedacht (met advies van de gynecoloog) om een stopweek te doen
mogelijk maakte dat me hormonaal
mogelijk maakte dat me een bitch
mogelijk ging ik te ver
we doen het hele riedeltje over 3 weken nog een keer en hopen op een gunstigere uitkomst
waarom eigenlijk een stopweek?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had vorige week na anderhalf jaar een keer bedacht (met advies van de gynecoloog) om een stopweek te doen
mogelijk ging ik te ver
we doen het hele riedeltje over 3 weken nog een keer en hopen op een gunstigere uitkomst
Over 3 weken allemaal uit je buurt blijven dusquote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mogelijk ging ik te ver
ik heb al jaren gezeik met mijn hormonenquote:
(Heb je wel een uitstrijkje en alles gehad?)quote:Op maandag 2 juni 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb al jaren gezeik met mijn hormonen
ging van gewone menstruatie naar horror (twee kruiken in bed met 30 graden en in de nacht wakker worden als de pijnstillers uitgewerkt zijn) dus met de gynecoloog aan het puzzelen gegaan voor anticonceptie maar na 2 verhogingen bloed ik nog steeds op random momenten
en ik weet dat dud0r een god in bed is enzo maar hij stoot nou niet ZO hard dat ik er iedere week van zou moeten bloeden
dus ze zeiden probeer keer stopweek
was feest, maar het bloeden was niet vreselijk en de kramp was te doen dus winning?
kan ik niet lezenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rant/2025/05/31/#336
ja en echo's en allesquote:Op maandag 2 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
(Heb je wel een uitstrijkje en alles gehad?)
hmm nou hoop dat het zal helpenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb al jaren gezeik met mijn hormonen
ging van gewone menstruatie naar horror (twee kruiken in bed met 30 graden en in de nacht wakker worden als de pijnstillers uitgewerkt zijn) dus met de gynecoloog aan het puzzelen gegaan voor anticonceptie maar na 2 verhogingen bloed ik nog steeds op random momenten
en ik weet dat dud0r een god in bed is enzo maar hij stoot nou niet ZO hard dat ik er iedere week van zou moeten bloeden
dus ze zeiden probeer keer stopweek
was feest, maar het bloeden was niet vreselijk en de kramp was te doen dus winning?
*stuurt dmquote:Op maandag 2 juni 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De reiskosten kunnen weer ingediend worden.
zo lief van hem.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Retourtje Thailand - Nederland, mede mogelijk gemaakt door Luctor
aaah ja we gaan in rotterdam etenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Khaosaan Road - Real Spicy Thai food Den Haag อาหารไทย The Hague
https://g.co/kgs/UguULtr
Dat klinkt als een mail met je inloggegevens voor diezelfde mail, een website waar op staat wat je moet doen als je geen internet hebt, of een telefoonnummer om te bellen als je telefoon het niet doetquote:Op maandag 2 juni 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en echo's en alles
uitstrijkje was lachen want dat moet *trommelgeroffel* als je niet bloed
dus dat was 4 pogingen voor het uitkwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja als monster Thais wil eten..quote:Op maandag 2 juni 2025 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Retourtje Thailand - Nederland, mede mogelijk gemaakt door Luctor
Langere vakantie voor dat deel?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke er mist een forum optie in mijn lijstje... kan dat?
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
maar de kpd staat niet meer in mijn lijstje
Je zou gewoon 1 keer per jaar een ban moeten kunnen afkopen met een beroep op hormonale wilsonbekwaamheidquote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mogelijk ging ik te ver
Die is er nog wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
als ze in plaats van vakantie nou chocolade sturen ...quote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou gewoon 1 keer per jaar een ban moeten kunnen afkopen met een beroep op hormonale wilsonbekwaamheid
@CherryLips is het hier mee eensquote:Op maandag 2 juni 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ze in plaats van vakantie nou chocolade sturen ...
dat zou niet moeten zijn, @murp dix dat eens evenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
Ja precies. Beetje helpen ipv straffenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ze in plaats van vakantie nou chocolade sturen ...
same, ik wilde al in de sportschool staan maar helaasquote:Op maandag 2 juni 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben niet vooruit te kachelen vandaag.
Hele maandagochtend vol met vergaderingen doet de zaak ook geen goed hier.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben niet vooruit te kachelen vandaag.
Gaan met die banaan!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same, ik wilde al in de sportschool staan maar helaas
nog even banaantje en dan wel echt gaan
nu?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
Hey! Ik wacht nog op een DM terug hihi. Voor het echt winter is als ik je weer spot.quote:
attaboyquote:
druk druk drukquote:Op maandag 2 juni 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey! Ik wacht nog op een DM terug hihi. Voor het echt winter is als ik je weer spot.
In het hotel smerig, bij de koffiebar een stukje lopen verderop heerlijkquote:
is ook gewoon een smurf zonder squote:Op maandag 2 juni 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
dud0r ergert zich trouwens aan het feit dat ik woorden niet kan uitspreken door mijn brabantsheid
worst = whorst enzo
blijkbaar is murp ook een geluid dat ik niet kan maken
de p wordt een f
Als ik je ooit nog weer een keer ontmoet dan ga ik hier beter opletten.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
dud0r ergert zich trouwens aan het feit dat ik woorden niet kan uitspreken door mijn brabantsheid
worst = whorst enzo
blijkbaar is murp ook een geluid dat ik niet kan maken
de p wordt een f
gelukkigquote:Op maandag 2 juni 2025 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het hotel smerig, bij de koffiebar een stukje lopen verderop heerlijk
"Zeg eens murp"quote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik je ooit nog weer een keer ontmoet dan ga ik hier beter opletten.
als je me genoeg bier geeft kan ik ook vlaamsquote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik je ooit nog weer een keer ontmoet dan ga ik hier beter opletten.
Als ik genoeg drink denk ik dat ik ook soort van Vlaams praat.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je me genoeg bier geeft kan ik ook vlaams
dan verstaat dud0r me gewoon niet
die heeft dan zoiets van je zegt woorden maar een kloppende zin is het niet
maar ik ben ook wel eens persoonlijke vertaler tussen hem en lenny77
Donderdag vlieg ik weer naar huis.quote:
oke nu ben ik een beetje jellyquote:Op maandag 2 juni 2025 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Donderdag vlieg ik weer naar huis.
Morgenmiddag weer even spijbelen en naar Triëste om oa pizza te eten.
Sjanniequote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook wel eens tegen een user op een meet gezegd van kun je dit zeggen want ik wil weten hoe je dat uitspreekt. Volgens mij was dat tegen Gianni?!
die spreekt meer duits dan nederlands denk ikquote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook wel eens tegen een user op een meet gezegd van kun je dit zeggen want ik wil weten hoe je dat uitspreekt. Volgens mij was dat tegen Gianni?!
Smijt je lekkere kont in Japie en kom hierheen dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke nu ben ik een beetje jelly
die arme oude man is er dan morgen pas als ik in 1x doorrijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Smijt je lekkere kont in Japie en kom hierheen dan?
Soberzo reserveDuitsers in die regio.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die spreekt meer duits dan nederlands denk ik
Nou ik keek vorig jaar bureau Maastricht en ik was heel erg blij dat er ondertiteling bij was.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die spreekt meer duits dan nederlands denk ik
Maar dat had ik bij Arnhem ook.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kijk vorig jaar bureau Maastricht en ik was heel erg blij dat er ondertiteling bij was.
Nee joh dat was toch goed te verstaan?quote:
Persoonlijk. Note. Ban.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Smijt je lekkere kont in Japie en kom hierheen dan?
Maastricht is sowieso een geval apart.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik keek vorig jaar bureau Maastricht en ik was heel erg blij dat er ondertiteling bij was.
Da's niet handigquote:Op maandag 2 juni 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die arme oude man is er dan morgen pas als ik in 1x doorrij
en mijn rug is dan overleden
Dat zei Gianni toen ook jaquote:Op maandag 2 juni 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maastricht is sowieso een geval apart.
Er was een periode dat ik er met enige regelmaat kwam, vandaar dat ik het weet.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zei Gianni toen ook jawant hij keek gezellig mee.
ja werden alweer gewaarschuwd...quote:Op maandag 2 juni 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur vindt de test van het NLalert weer plaats.
Dank.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel idd.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja werden alweer gewaarschuwd...![]()
en nog zullen er genoeg zijn die ineens rechtop zitten
Kreeg al een hartverzakking.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |