Ja even de koffer een knuffel geven, een rondje mee lopen om er tegen te pratenquote:
Denk dat mijn koffers dan jaloers wordenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even de koffer een knuffel geven, een rondje mee lopen om er tegen te praten
Ik had een keer een fietser die klaagde dat ik mijn hand niet uit stak toen ik achterom keek om naar links te gaan. Ze had liever een klap in haar gezicht gehad volgens mijquote:Op maandag 2 juni 2025 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook een keer een fietser die riep dat ik moest opletten op de rotonde. Ik zat nog niet eens op die rotonde. en had alle tijd om te kijken of er verkeer aan kwam..
Dan moet je die meenemen voor groepstherapie, kunnen ze elkaar een beetje leren kennenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn koffers dan jaloers worden
ja hadden wij ook bijnaquote:Op maandag 2 juni 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben een semi-Trump gekozen als president
heb er hier nu 3 staan en in thailand nog 3quote:Op maandag 2 juni 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je die meenemen voor groepstherapie, kunnen ze elkaar een beetje leren kennen
Verkapte 'zie mij eens zielig zijn met mijn 6 koffers' postquote:Op maandag 2 juni 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb er hier nu 3 staan en in thailand nog 3
quote:Op maandag 2 juni 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens zielig zijn met mijn 6 koffers' post
nee minister presidentquote:Op maandag 2 juni 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben we een president tegenwoordig?
Ja die bakfietsmoeders op de telefoonquote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie hier in het dorp ook regelmatig dat er dan een klein kind zwabberend op zijn fietsje rijdt en dan een van de ouders er half zwalkend achter met de telefoon in de hand aandachtig op het schermpje staren.Of dat ze met een roedel kinders in de bakfiets met de telefoon in de handen zitten en er van uit gaan dat iedereen maar voor ze stopt
De Nederlandsche Bank heeft een presidentquote:Op maandag 2 juni 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben we een president tegenwoordig?
Dat is toch anders dan een president met bevoegdheden.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee minister president
tomato tomato
jep wel meer organisatiesquote:Op maandag 2 juni 2025 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Nederlandsche Bank heeft een president![]()
had die als grooste partij niet dat recht?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is toch anders dan een president met bevoegdheden.
En ik betwijfel ten zeerste of Wilders in Nederland een meerderheid zou kunnen behalen. Misschien als je hem tegenover een zeer gehaat links figuur zet, maar verder...
Alsof je in het bejaardenhuis zitquote:
Voor frituursnacks op de warmhoudplaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |