Ik heb aparte schoenen voor het werk, ook door het werk geleverd. Maar ik ben wel zo'n warhoofd die wel eens met zijn prive schoenen naar het werk komt. Werk zegt er nooit wat van...quote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al mijn schoenen zijn zo ongeveer werkschoenen
Bij mij trail- en wandelschoenen, en nog een hele roedel sneakersquote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja kijk:quote:Op zondag 1 juni 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij trail- en wandelschoenen, en nog een hele roedel sneakers
Ah ok, wist niet dat ze die hadden. Ik heb een paar paar van dit model https://www.asos.com/au/r(...)n-grey/prd/202165969quote:Op zondag 1 juni 2025 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kijk:
https://proforto.nl/reebo(...)4uXxfXEaAuGJEALw_wcB
quote:Kans op noorderlicht vannacht boven Nederland
Als de omstandigheden juist zijn, is het noorderlicht vannacht boven Nederland te zien. De zon heeft op 31 mei een flinke zonne-uitbarsting gehad, en zo'n coronal mass ejection kan, als de omstandigheden gunstig zijn, leiden tot poollicht, soms ook op onze breedtegraad.
En precies dat is wat er zich vannacht zou kunnen afspelen: noorderlicht boven Nederland.
Waar we vandaag flink wat bewolking hadden, lijkt dat vanavond en vannacht wat minder te worden. Vooral landinwaarts is het waarschijnlijk een paar uur helder. De rook van de Canadese bosbranden, die de lucht vandaag wat flets maakte, verdwijnt ook naar Duitsland en de lucht wordt steeds helderder.
In het westen neemt in de tweede helft van de nacht de bewolking weer toe, maar de avond en het begin van de nacht zijn op veel plaatsen prima geschikt om het noorderlicht te spotten. De beste kans heb je dan op donkere plekken, zoals bijvoorbeeld op de Veluwe of in de duinen.
https://nos.nl/artikel/25(...)acht-boven-nederland
Daar heb ik sloffen voor.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar goed dat ik koffie op heb net, ben nog wel even wakkerquote:
heb chocokoekjesquote:Op zondag 1 juni 2025 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Mmm schoon bedje. Blij dekbedovertrek. Mmmm.
Wil ik ookquote:Op zondag 1 juni 2025 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Mmm schoon bedje. Blij dekbedovertrek. Mmmm.
Eind van het jaar is praktisch al het internet AI.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Het internet heeft een punt bereikt dat ik bij het ontdekken van een mogelijk interessant yt-kanaal me eerst heel erg afvraag of het niet AI troep is
Zeker als er vele comments hun waardering uitspreken omdat het geen AI zou zijn.
Ik zie dat bij sommige onbekende kanalen. Zo werd er beweerd dat de Suzuki Hayabusa generatie 4 eraan kwam. Toen ik het filmpje zag was het gemaakt door AI en leek het nergens opquote:Op zondag 1 juni 2025 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Het internet heeft een punt bereikt dat ik bij het ontdekken van een mogelijk interessant yt-kanaal me eerst heel erg afvraag of het niet AI troep is
Zeker als er vele comments hun waardering uitspreken omdat het geen AI zou zijn.
hmmmquote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
de toppers waren gisterenquote:Op maandag 2 juni 2025 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toffels
ik heb panterprint toffels aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |