Word jij zo moordlustig van Telstar?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik krijg al moordneigingen van deze titel.
Kan ik ook gewoon topics uitsluiten van zichtbaarheid, net als dat je mensen kan blokkeren?
quote:
Pleur eens een eind op uit deze SC.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik krijg al moordneigingen van deze titel.
Kan ik ook gewoon topics uitsluiten van zichtbaarheid, net als dat je mensen kan blokkeren?
IJskoud badquote:Op zondag 1 juni 2025 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
Pleur eens een eind op uit deze SC.
Of een extreme atheïst?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Word jij zo moordlustig van Telstar?
Willem II was het hele seizoen onderliggend al waanzinnig slecht. Niets van de pot kunnen zien, vandaag, maar deze degradatie komt ze toe. Behalve Meerveld zit er niets in dat team.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:24 schreef Marcoss het volgende:
Zouden ze bij Willem II in de 2e helft wel hebben geweten dat ze bij een nederlaag zouden degraderen?
Niet te geloven hoe futloos ze over het veld liepen
Ja weet je wat het is,quote:Op zondag 1 juni 2025 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Word jij zo moordlustig van Telstar?
Is dit iemand van Sport of is dit gewoon een random nieuwslezeres? Al mag je dan nog door hebben dat dit een of andere presidentsverkiezing is en niet voetjebal.quote:Op maandag 2 juni 2025 02:56 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/529svg
Sean Yates heeft de Chiero gewonnen en Telstar is gepromoveerd naar Polen.
Dat van Polen had ze wel door, maar daar kan je niks aan doen. Je kan verder gaan met je verhaal of wachten op de goede beelden. Ze koos voor het eerste.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit iemand van Sport of is dit gewoon een random nieuwslezeres? Al mag je dan nog door hebben dat dit een of andere presidentsverkiezing is en niet voetjebal.
Sean Yates zal wel een redactionele blunder zijn.
Ja, je mag wel even zeggen dat dit niet de juiste beelden zijn nochtans.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat van Polen had ze wel door, maar daar kan je niks aan doen. Je kan verder gaan met je verhaal of wachten op de goede beelden. Ze koos voor het eerste.
Immerdebestebewustonbeschonkenbuschauffer?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Iemand die nog een zakcentje wil bijverdienen? Ik vind het wel wat voor @:Immerdebestebob
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Iemand die nog een zakcentje wil bijverdienen? Ik vind het wel wat voor @:Immerdebestebob
Ik ga er voorquote:Op maandag 2 juni 2025 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nouquote:Op zondag 1 juni 2025 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
Pleur eens een eind op uit deze SC.
Helaas geen directe promotie voor Mirandes, maar we staan er nog steeds volledig achter.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_Rotscholier
Eerst hopen dat Almería eruit vliegt, dan zien we wel verder.
https://pbs.twimg.com/media/GscEM54WUAA7zWH?format=jpg&name=small
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |