k las hij kan geen dm sturen.quote:Op maandag 2 juni 2025 03:44 schreef sp3c het volgende:
Weet ik niet, tot nu toe had je het alleen over je eigen problemen
soort van die geen idee hebben geven tips ook hier. weert niet wat het betere is he.....quote:Op maandag 2 juni 2025 05:30 schreef notturna het volgende:
Bizar om te zien dat iemand met een verslavingsachtergrond en nog steeds aan de drank een ander met een alcoholverslaving probeert te “helpen”.
Een soort lamme leid de blinde. Ik wens beide succes met hun gezamelijke avontuur.
Jaja kree. Alleen JIJ weet wat het is om met alcohol te worstelen. De rest heeft geen idee.quote:Op maandag 2 juni 2025 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
soort van die geen idee hebben geven tips ook hier. weert niet wat het betere is he.....
voor mezelf heb het veel liever die zelf meemaakte die me tips geven als stel hier die allemaal denkt het te weten maar totaal geen idee heeft waar ze het over hebben.
iig ben ik eentje van de weinigen die het wel had en het hier ook vertelde. dus ja denk dat ik er wat over kan en mag zeggen. en uit ervaring dus ookquote:Op maandag 2 juni 2025 06:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jaja kree. Alleen JIJ weet wat het is om met alcohol te worstelen. De rest heeft geen idee.
Voorlopig heb je nog niets anders verteld dan de rest en dat vind ik dan wel apart, je herhaalt 20 keer dat je tips hebt etc maar je zegt niksquote:Op maandag 2 juni 2025 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
soort van die geen idee hebben geven tips ook hier. weert niet wat het betere is he.....
voor mezelf heb het veel liever die zelf meemaakte die me tips geven als stel hier die allemaal denkt het te weten maar totaal geen idee heeft waar ze het over hebben.
Voor mij was de wake-up call dat ik naar het ziekenhuis moest omdat mijn lever pijn deed als ik bier nam of een patatje.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Voorlopig heb je nog niets anders verteld dan de rest en dat vind ik dan wel apart, je herhaalt 20 keer dat je tips hebt etc maar je zegt niks
Feit dat je nog niet gestopt bent maakt dat het amper waarde heeft wat je zegt want blijkbaar heeft het niet geholpen wat je gedaan hebt
Er zijn hier mensen waaronder ik zelf die wel gestopt zijn met een verslaving waaronder ik zelf , van die mensen heb ik nog nooit gehoord dat de tips van anderen minder waardevol zijn
kree doet het erg goed idd.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:47 schreef Questular het volgende:
Fijn dat kree zijn alcoholprobleem wel netjes onder controle heeft.
ik moet hier beetje voorzichtig mee zijn en weet ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Voorlopig heb je nog niets anders verteld dan de rest en dat vind ik dan wel apart, je herhaalt 20 keer dat je tips hebt etc maar je zegt niks
Feit dat je nog niet gestopt bent maakt dat het amper waarde heeft wat je zegt want blijkbaar heeft het niet geholpen wat je gedaan hebt
Er zijn hier mensen waaronder ik zelf die wel gestopt zijn met een verslaving waaronder ik zelf , van die mensen heb ik nog nooit gehoord dat de tips van anderen minder waardevol zijn
ik hou niet zo van cynische toontje he? ik doe het wel oke denk ik, of dat het perfecte is, wss niet.quote:
Fijn dat je dit zelf in ziet, en je zult zeker wat geleerd hebben in je zoektocht dat geloof ik zeker , en probeer constructief te zijn en kijk even na wat je getypt hebt voordat je op versturen drukt voor je eigen bestwilquote:Op maandag 2 juni 2025 09:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet hier beetje voorzichtig mee zijn en weet ik.
ik denk dat het beste is om te zeggen stop totaal met drinken voor altijd. maargoed in de praktijk ging het voor mij anders.
Wil niet zeggen dat ik er onwijs veel van geleerd heb door hulp te zoeken enzo.
maargoed ook in FB wordt dit alweer gezeik dus zal mijn mond maar houden. tenzij vraag en antwoord ik wel.
begrepen. ik zeg het mss te krom toch nog. maar idd heb er wel van geleerd.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Fijn dat je dit zelf in ziet, en je zult zeker wat geleerd hebben in je zoektocht dat geloof ik zeker , en probeer constructief te zijn en kijk even na wat je getypt hebt voordat je op versturen drukt voor je eigen bestwil
gelukkig helpen jullie wel he? laat het maar aan ts om hier conclusies over te trekken denk?quote:Op maandag 2 juni 2025 05:30 schreef notturna het volgende:
Bizar om te zien dat iemand met een verslavingsachtergrond en nog steeds aan de drank een ander met een alcoholverslaving probeert te “helpen”.
Een soort lamme leid de blinde. Ik wens beide succes met hun gezamelijke avontuur.
Misschien is het handig nu eens je posts van de afgelopen nacht terug te lezen.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig helpen jullie wel he? laat het maar aan ts om hier conclusies over te trekken denk?
de ellende is hoe goed jullie bedoelen trouwens, je hebt geen idee.
Je hebt wel een punt hier, als je gedrag hier voor TS een blik in de toekomst is dan is er nog hoop voor hem.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig helpen jullie wel he? laat het maar aan ts om hier conclusies over te trekken denk?
de ellende is hoe goed jullie bedoelen trouwens, je hebt geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |